Freyung

Reviews over Freyung

Heerlijk gemoedelijk eenvoudig hotel

Jacintha de Vries,
    18-2-2017

We zijn voor de 2de keer hier naartoe geweest. Super relaxed, waanzinnig uitzicht. Mijn man was 1 november jarig( ook een feestdag in DL) s'ochtends toen we de bestelde verse broodjes en gebak kwamen ophalen, kreeg mijn een tas vol met cadeautjes met oa. een fles champagne, chocolaatjes. En een uitgebreide handgeschreven kaart. Dat is super leuk en voel je je zeker een gast ipv een nummer. Je kunt er elke dag verse broodjes bestellen a 0,30 eurocent per stuk of een croissant voor 0,45 en nog andere broodjes. Niet duur en je hoeft niet heen en weer naar de bakker. Wat ik wel jammer vond is dat onze buurman in het hotel zijn stinkende vuilnis op de gang zette. Het zou fijn zijn geweest dat de hotelmedewerkers daar wat aan gedaan zouden hebben. Verder zijn de medewerkers super vriendelijk en nemen alle tijd voor je vragen over bv wat er zoal in de omgeving te doen is. Al met al Top hotel.

Gereisd met partner in november 2016

thuiskomen al 30 jaar

Hans,
    3-1-2017

Wij zijn met onze kinderen hier naartoe geweest toen ze nog klein waren , en hebben daarna alle jaargetijden met ze meegemaakt , als je goed de verdere informatie bekijkt weet je dat Geyersberg op een hoge heuvel ligt boven het stadje Freyung , dus wil je iets ondernemen moet je je eigen vervoer aanspreken en een stuk gaan rijden , maar er zijn 2 zwembaden , sauna , fitness , broodjes service , bushalte voor de deur , en sinds 2016 is het restaurant weer geopend , gratis wifi in de receptie ( zitjes aanwezig ) , een winkeltje naast de receptie waar je naast de broodjes service ook melk , eitjes , koffie , etc kan kopen , verwacht geen camping met animatie en een dag progamma om de kinderen de hele dag bezig te houden , ga naar Passau en maak een donau rondvaart , ga wolven , lynxen , beren etc in het nationalpark Beyersewald bekijken onder begeleiding van een gids , dan heb je een overgetelijke vakantie gehad ,wij krijgen ieder jaar een kaart met kerst van het team .

Gereisd alleenreizend in december 2015

Goede appartementen in een zeer mooie omgeving

John van maasdam,
    12-7-2016

Appartementen zijn in orde, geen luxe, maar wel schoon.

Ligging is zeer goed en de omgeving mooi en gevarieerd.

Veel te beleven, ook voor de kinderen.

Prijs/kwaliteit vindt ik super

zwembad is klein, maar ok

midgetgolfbaan is niet helemaal schoon

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Leuke wintersportvakantie

Petra,
    28-2-2015

We zijn een weekje in een gerenoveerd appartement geweest in gebouw B. Het was redelijk schoon, leuk ingericht. Groot appartement met balkon, mooi uitzicht. Onze kinderen sliepen in een aparte slaapkamer en wij in een muurbed. De matrassen waren niet zo goed. Wij stonden iedere ochtend met pijn in onze rug op. Ook hebben mijn dochters en ikzelf wat last gekregen van onze allergieën. Genoeg winkels in de buurt, vlak naast het hotel / vakantiepark is een glasblazerij, skilift, rodelbaan en een langlaufpad. Omdat er niet genoeg sneeuw lag zijn wij naar Mitterdorf gegaan, daar hebben we spullen gehuurd.

Beddengoed is aanwezig, eveneens 2 theedoeken, een doekje en een aantal handdoeken.

het gebouw is gehorig en helaas werd er deze week net een kamer gerenoveerd met bijbehorende boorgeluiden van het uitbreken.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Leuk voor een keer

willementineke,
    21-8-2014

De appartementen zijn wat verouderd keuken en douche aan de kleine kant slaapkamer is wel heel groot de bed kast in de woonkamer ligt goed het is wel heel erg gehorig hadden een gezin boven ons met drie kleine kinderen die om 6.45 al liepen de rennen en te gillen het personeel is zeer vriendelijk het uitzicht viel wat tegen hoorde daar goede verhalen over denk dat je dan hoger moet zitten we zaten op drie hoog omgeving is mooi dorpje zelf is niet bijzonder moet aardig wat rijden om wat te ondernemen restaurant wat bij het park zit is al jaren gesloten er is een ander restaurant wat vlak bij de receptie zit maar staat los van het park zijn we een keer geweest is kwalitatief wat aan de dure kant krijg niet te veel voor het geld bord amper gevuld glas cola kost 2.40 euro en word ingekocht bij de lidl ontbijt service is te regelen bij de receptie en is prima

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014
Freyung scoort een 6,2 uit 10, op basis van 14 reviews