vakanties Stuttgart

Reviews over Stuttgart

Prima hotel

Sandra,
    25-8-2017

Een nette schone kamer. Goede prijs kwaliteit. Op de website stond dat de receptie alleen smorgens was geopend, echter om 19.00 was er wel iemand aanwezig.

Vriendelijk ontvangst. Het hotel is vlak naast de A 8 op een industrieterrein. Op 500m zit een macdonalds en een burger king. Het ontbijt is goed. Volwassene €8,50 en kinderen €3,00. Zie foto.

Als tussenstop ideaal, wel slecht bed

Anne,
    18-8-2017

Handige plek. Vlotte ontvangst. Schone kamer. Fijne douche.

Je kon redelijk rustig ontbijten, was in orde, mar basic..

We vonden de familienkamer wel klein. Airco maakte veel lawaai.

En het bed was slecht (doorgezakt..liep schuin...).

Prima plek voor als je op doorreis bent en het bed voor lief neemt;).

Uitstekend hotel voor verblijf in Stuttgart

IvN,
    26-7-2017

Wij verbleven in een zeer ruime 3-persoons kamer. Bezochten het Mercedes Museum en Porsche museum. Hotel heeft een frisse inrichting. De kamer is zeer ruim met een uitstekend opklapbed. Kamer en badkamer waren zeer schoon, mooie verlichting in de kamer, kortom je voelt je er heel prettig. Ligging hotel ideaal voor stadsbezoek: metro voor de deur en daarmee binnen 10 minuten in stadshart. Metro is hoorbaar maar rijdt 's nachts niet en de eerste gaat om 6.30 uur weer rijden. Eten in het hotel was prima, voldoende keuze. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Tegen betaling parkeren in de ondergrondse, afgesloten parkeergarage.

Ideaal als tussenstop naar je vakantiebestemming!

Tanghe Brecht,
    21-8-2016

Nette kamer, lekker ontbijt en vriendelijke mensen.

prima Hotel tijdens doorreis

Edwin,
    19-8-2016

Het Hotel ligt lekker dicht langs de A8 richting Stuttgart vanuit Ulm. Ze zitten ver genoeg van de snelweg waardoor je met het raam open heerlijk rustig kan slapen. Het ontbijt is goed, ruime keuze en vers. Wij waren met 5 pers. 2 volwassenen en 3 kinderen. De (bad)kamer was schoon alleen waren de slaapbanken erg hard waardoor je niet lekker ligt. Goed hotel voor een doorreis richting Italië of terug naar huis.

Stuttgart scoort een 8,9 uit 10, op basis van 44 reviews