We hebben een aantal aanbieders voor Stuttgart voor je op een rij gezet:

Reviews over Stuttgart

Wilde nooit weggaan

Demi,
    7-1-2018

Heel mooi. Het landschap in het zuiden van Duitsland is adembenemend bij daglicht en om er van te smelten bij het vuurwerk op de tijd van oud en nieuw. Reizen met de trein is niet zo overzichtelijk als in Nederlands maar de mensen in Duitsland waren geweldig en aardig en iedereen wilde helpen. Om eerlijk te zijn ben ik een minder grote fan van Duits eten maar ik heb zover nog niks uitgespuugd. Het zuiden van Duitsland: zeker een aanrader

Gereisd alleenreizend in december 2017

Leuke stad, volop bezienswaardigheden en winkels.

Ad van der Aa,
    9-9-2016

Stuttgart is een mooie stad om een paar dagen te bezoeken. Bij de VVV een stadsplattegrond gehaald en een leuke wandeling gemaakt waarbij we veel bezienswaardigheden hebben bekeken. Het is ook een heel drukke stad met ontzettend veel winkels. Stuttgart was bij ons niet bekend maar we hebben geen spijt van ons bezoek aan deze hele leuke stad. Het is zeker een aanrader om deze stad te bezoeken.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige ervaring.

Louis,
    22-7-2016

Stuttgart is een adembenemende provincie hoofdstad van Baden-Württemberg en telt ruim 600.000 inwoners. Drie enorm grote parken liggen als een soort van hoefijzer om de stad. De stad zelf ligt in een dal. Vanaf de heuvels hebben je prachtige vergezichten op de groene stad. Maak een wandeltocht en kijk vanaf de "Karlhöhe" en vanuit "Höhenpark Killesberg" (o.a. flamingo's en prachtige bloemen) op de stad. Loop door het "Rosensteinpark", bezoek de "Johanneskirche am Feuersee" en het "Städtisches Lapidarium" (prachtige beeldentuin). Een bezoek aan de "Stuttgarter Markthalle" met levensmiddelen op de begane grond en woninginrichting op de eerste verdieping is de moeite waard. Paleizen in overvloed. "Schloss Solitude" met een mooi vergezicht op de stad.Het "Residenzschloss Ludwigsburg", "Schloss Favorite", "Seeschloss Monrepos" en "das Bärenschlössle im Stuttgarter Rotwildpark", alles in Stuttgart en directe omgeving. ( De meesten in Ludwigsburg, 12 kilometer vanaf Stuttgart, gemakkelijk en betaalbaar bereikbaar met openbaar vervoer of eigen auto. Ook het Mercedes Museum is de moeite van het bezoeken waard.

Gereisd met partner in juli 2016

Stad heeft veel te bieden

Rinus,
    25-4-2016

Stuttgart is de hoofdstad van het Bundesland Baden-Württemberg en is gelegen in een dalketel aan de oever van de rivier de Neckar, hoewel de stad niet echt bekend staat als een toeristische trekpleister, heeft de stad de bezoeker veel te bieden. Zo zijn er een aantal gerenommeerde musea, enkele fraaie parken en een aantal fraaie historische monumenten, tel daar bij op de mooie heuvelachtige omgeving met tal van vakwerkstadjes, dan is een bezoek aan deze stad zeer lonend. Een nadeel is echter wel de verkeerssituatie in de stad, in de spitsuren is er nauwelijks een doorkomen aan en overal zijn opgebroken wegen die de situatie in de toekomst moeten verbeteren.. In het centrum zijn overal voldoende parkeergarages.

Gereisd met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg leuke stad

Vanessa,
    16-6-2012

Stuttgart is een heel leuke stad, zeer rustig en easy-going. Bij mooi weer (zoals bij ons) zaten de parken vol... gewoon lekker relaxen op het gras, flesje erbij... Het eten is zeer lekker (aanrader zijn de Spätzle en Maultaschen in het restaurant Markthalle in de Doretheenstrasse) al hadden we een slechte ervaring qua bediening in Pane e Vino (in de Nadlerstrasse) Verder kan je eindeloos wandelen in de vele parken en in de Altstadt, shoppen en tijdens het EK was in een van de parken zelfs voetbal te zien op groot scherm. In Bad Canstatt (waar ons hotel zich bevond) kan je naar het Mineral Bad en de verschillende wellnessinstituten. Zeer rustig deel van Stuttgart waar wellness en genieten primeert. Een andere aanraders zijn het Mercedesmuseum (zeker 5 uur tellen om alles te zien), Porschemusem (spijtig genoeg niet kunnen zien wegens te lang in Mercedesmuseum :)), Fernsehturm (uitzicht!) en de Wilhema zoo (heel mooie grote zoo, open tot 20u!) Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juni 2012
Stuttgart scoort een 8,9 uit 10, op basis van 44 reviews