Camping Langenwald *****

9,1

157 reviews over Camping Langenwald in het Nederlands

Heerlijke camping

R. Kelder, 3-2-2018

We hadden nog nooit met het gezin gekampeerd. via Google gezocht naar een natuur camping waar niet al te veel animatieprogramma's zijn. Kwam direct bij deze camping uit. Nog even verder gekeken maar toen al snel geboekt. Totaal geen spijt van gehad. Wat een heerlijke rustige camping met vriendelijk personeel.

Sanitair was erg schoon en de familiedouches waren ook heel fijn. Kinderen hebben de animatie niet gemist. Ze hebben heerlijk gespeeld.

In de omgeving hebben we heerlijk kunnen wandelen door bossen. Bij het meertje hebben we een aantal keren heerlijk de BBQ aangestoken. Dus was ook echt genieten.

We hadden een grote plek. Bij aankomst mochten we eventueel ook nog een andere plek uitzoeken maar we hadden al het mooiste plekje. En bij alle plekken is een waterpunt in de buurt. Echt een aanrader deze camping.

Als het een hotel was kreeg het 5 sterren

Fernando, 18-11-2017

de ontvangst zegt alles over de camping...SUPER. Leuke plaatsen, mooie uitvalbasis voor prachtige wandelingen, mooi en voldoende sanitair, lekker eten en natuurlijk een perfecte gastvrouw! We gaan zeker terug.

Mooi

Stel, 1-10-2017

Vind het een mooie camping maar vond voor drie dagen een hoop geld 83 euro weet niet hoe ze dat rekenen en geen internet als je daarom vraagt krijg je een raar antwoord

Mooie en goede kindvriendelijke charmecamping

S. Bras, 25-8-2017

Mooi gelegen natuurcamping. Er stroomt een beekje over de camping, leuk voor de kinderen. Het sanitair is schoon en zeker de familiebadkamers zijn fijn. Zeer vriendelijke eigenaren. Elke morgen vers brood verkrijgbaar. Mogelijkheid tot kampvuur bij het water, leuk aangelegd natuurpad op de camping, prima speeltuin voor de kinderen en genoeg bezienswaardigheden binnen een uur reistijd. Kortom, een heerlijke plek!

Mooie overzichtelijke (natuur)camping

Sandra, 7-8-2017

Mooie kleine camping in het groen. Winkeltje met verse broodjes en wat basis benodigdheden. Kleine speeltuin. Restaurant met eenvoudige kaart, maar ok. Mooi sanitair. Prima plekken met keuze uit schaduw en zon. Gezellig beekje met stenen om af te dammen. Wij stonden in gedeelte met vooral tenten/vouwwagens. Dit was wat lastiger bereikbaar voor de caravan. Prima dus ;-). Er stonden wel caravans op het zonnigere gedeelte van de camping. Zwembad niet groot, maar wel lekker voor verkoeling voor de kinderen (7 en 10 jaar) op warme dagen. Mooi betaalbaar zwembad met glijbanen in Freudenstadt. Weinig last gehad van de 'drukke' weg. Leuke activiteiten in de omgeving.

Camping die met liefde wordt gerund

familie Heutinck, 1-8-2017

Heerlijke vakantie gehad, de camping is niet te groot en niet te klein. Leuk zwembad, schoon en luxe sanitair, mooie plek, veel te doen in de omgeving.

Wij zijn met onze kinderen 5 en 7 jaar geweest en we hebben het allemaal erg naar onze zin gehad.

Prachtige en gemoedelijke camping.

Fam. Van den Berg, 31-7-2017

Wij hebben 5 dagen op deze camping gestaan. En wat een fijne camping. Mooie niet te grote camping, maar alles wat er moet zijn is er. Een nette camping in een schitterende omgeving. Vanuit de camping kun je veel wandeltochten doen. De mensen die deze camping runnen, doen het vol passie. Erg vriendelijk en hebben veel vertrouwen in de campinggasten. Ook voor de oudere jeugd is er veel te doen, zoals de dagelijkse kampvuur bij de grillplaats. Onze oudste zoon wil er volgend jaar weer heen!

Na een 9,1 op zoover gezien te hebben deze camping geboekt. Helaas hebben wij veel regen gehad en dat heeft ons bezoek wat minder gemaakt...De eigenaren zijn supervriendelijk en behulpzaam. De plaatsen vind ik af kleine kant, staat echt dissel aan dissel en dan moet de auto ook nog op de plek. Prachtig qua natuur, beekje, natuurpad, weg is overdag erg druk en daardoor wel storend. Sanitair is netjes en wordt 1x per dag afgespoten. Zwembad is wat aan kleine kant maar kids hebben zich er prima vermaakt.

Een rustige, mooie camping in bos omgeving.

E. Bleeker, 29-7-2017

Wij hebben in mei op deze camping gestaan. Er is een natuurpad, heel mooi aangelegd. Naast de camping is ook een meer. Om wandeltochten te maken is het hier perfect. Het sanitair is prima en schoon. Er zijn ook familiedouches die er schitterend uit zien. Je kan er ook eten, de kaart is simpel, maar wel heerlijk. De eigenaren zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Er stopt een bus voor de camping die o.a. naar Freudenstadt rijdt. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Mooie nette camping

M & S, 29-7-2017

Camping is prachtig aangelegd. Beek door de camping is schitterend. De weg is wel te horen maar vonden wij niet heel erg storend. Omgeving is best wat te doen. De waterval van Allerheiligen is echt een aanrader.

Voor oudere jeugd is er ook voldoende aansluiting. Enige minpuntje van de camping was het restaurant, eten allemaal frituur voor een niet frituur prijs. Hier zo een uitbater in moeten zitten met passie voor koken.

Verder enorm genoten. Plaats 95 is echt onwijs groot

(4 x Italiaanse plekjes)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Langenwald in Freudenstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Langenwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Langenwald scoort een 9.08 uit 10 op basis van 170 reviews.