Camping Langenwaldstersterstersterster

8.8Fantastisch

• 9.5Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Midden in de bossen in Zuid-Duitsland ligt Camping Langenwald (Freudenstadt). Voor wie lekker de natuur in wil trekken is dit de ideale plek. Geen massale, maar wel een gezellige camping zowel voor families als stellen. Pluspunten zijn de ruime plekken en het riviertje dat door de camping heen loopt. Ga zeker eens een kijkje nemen in Freudenstadt.

Contact

197 reviews over Camping Langenwald

• 2019
    10Corine17-11-2019

Tis hier écht fantastisch!!

Gezellige, fijne camping met klein restaurant, winkeltje en prachtig, schoon sanitair. Je kan zelfs een schoonheidsbehandeling boeken....Zwemmen, volleybal, vissen, georganiseerde BBQ-avonden, ook is er heel veel te doen in de omgeving; fietsen, wandelen Kom hier al 20 jaar en nog steeds niet uitgekeken. Ook nu vinden wij het hier prachtig. In de wintermaanden maar ook in het voorjaar, zomer of najaar geniet je hier volop op deze heerlijke camping. Thomas, Elisabeth, Karl en Lea doen heel veel om je bezoek zo prettig mogelijk te laten verlopen. Nooit is er iets te veel voor ze. Volgend jaar zullen we hier zeker weer naar toe gaan!!! Nu al zin in!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Jasper kanis06-10-2019

Mooie camping voor jong en oud , avontuurlijk voor kinderen en rust gevend voor ouders , schoon sanitair, eigenaren zijn zeer vriendelijk een echte familie camping

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Simcha22-08-2019

Ruim en schoon

Alles heerlijk ruim: ruime plaatsen, ruime wc's en zelfs badkamers met een douche, wc en wasbak. Aardige campingeigenaren en een mooie omgeving, helaas ligt de camping direct aan een grote weg waardoor je (ook 's nachts) af en toe auto's voorbij hoort komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Marion12-08-2019

Fantastisch sanitair!

Hele fijne camping met een gemoedelijke sfeer. Vriendelijke mensen die de camping met veel liefde runnen. Erg fijn dat ze goed Nederlands spreken. Nog nooit zo’n luxe sanitair gezien op een camping! Het zijn complete badkamers! Fijn zwembad maar er mag niet in gespeeld worden. Wel begrijpelijk want het is niet zo groot. Er is een hele mooie knusse ruimte waar de jeugd elkaar kan opzoeken maar ook leuk voor de ouders. Er werden ook wel wat activiteiten gehouden zoals zeep maken, aquajogging, brood bakken en een grillavond. Onze dochter was vooral te vinden bij het beekje of met de andere kinderen in het bos een hut aan het bouwen. Jammer dat er een drukke weg langs ligt maar wij waren hier snel aan gewend.

• 9Fam. Keet10-08-2019

Erg fijn gehad

Ontzettend goede camping. Heerlijk midden in het bos. Je kunt vanaf de camping direct het bos in lopen. Sanitair is prima. Geen anmiatie, maar daar zaten wij ook niet op te wachten. Voor de kinderen is er op de camping genoeg te doen. De camping is ook ideaal als uitvalbasis om de omgeving te bekijken. De familie die de camping beheert is erg vriendelijk en oprecht hartelijk. Er is op de camping een eetgelegenheid met een eenvoudige kaart. De campingwinkel is goed en de prijzen zijn zeer schappelijk. Wij kunnen deze camping zeker aanbevelen!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Camper reiziger25-07-2019

fantastische camping midden in de natuur

Hebben er 3 dagen gestaan met de camper, Hele mooie plaats tegen het kleine riviertje,

Het sanitair is er heel mooi en schoon, ( groot )👍🏻

• 9Esmeralda22-07-2019

Natuurlijk genieten

Prachtige camping in een mooi gebied. Sanitair is zeer luxe, ruim, schoon en zelfs föhn en toilet in de doucheruimte. Sommige plekken zijn dicht langs de weg, maar aan de beek hoor je de weg wel, maar wij hadden hier geen last van. De eigenaresse is gastvrij en spreekt ook Nederlands. Een restaurantje met kleine kaart (ook vegetarisch). Vanaf verschillende plekken loop je vanaf de camping het bos in met wandelpaden en mountainbikepaden. Hierdoor ook zeer geschikt als je de hond meeneemt op vakantie.

• 9Fam vd Veen13-07-2019

Heerlijk! Wij komen terug😁

Prachtig gelegen natuurcamping met een beekje die er doorheen loopt. Zeer vriendelijke familie die de camping runt. Mooie ruime plekken en mooi sanitair,familiesanitair(zeer ruim)Wij zijn eerder geweest op deze camping ze hebben weer dingen vernieuwd. Ze hebben zelfs een inductiekookplaat ,magnetron en vriezer staan in de vernieuwde afwasgedeelte binnen.Heel mooi. De kruidentuin mag je gebruiken 😁 hebben wij regelmatig gebruik van gemaakt. En je wandelt zo het bos in vanaf de camping. Freudenstad ligt dichtbij en je krijgt een gratis reizen pas voor bus en trein. Het zwembad is op warme dagen een heerlijke verkoeling. Er loopt een weg langs de camping, je hoort het maar voor ons niet storend. Wij komen zeker terug 😁 Vielen dank Fam Eiermann🌸

• 9Maureen13-07-2019

Op mijn verzoek (meisje 16 jaar) zijn mijn ouders en ik naar deze camping gegaan, we zijn er eerder geweest. Heerlijk midden in de natuur. De familie Eiermann is super vriendelijk en behulpzaam! Daarnaast zijn er genoeg faciliteiten. Onder andere een prima zwembad, mooi en schoon sanitair, gezellige gelegenheid om te eten en een heerlijke ‘chill room’. In de omgeving zijn er leuke dingen te doen. Op een uurtje wandelen van de camping is het ‘Waldcafé’, echt een aanrader! Ook is Freudenstadt een leuke stad. Ik zou deze camping absoluut aanraden als je opzoek bent naar rust en natuur :)

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Liesbeth10-06-2019

mooi, maar aan weg met 's nachts overlast

Mooie camping, maar ligt aan doorgaande weg. Wij hebben diverse nachten wakker gelegen van langskomende vrachtwagens. Sanitair top, heel schoon en ruim voldoende ruimtes. Familie badkamers.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

18 tips over Camping Langenwald

• astridlutters70, 27-07-2012

Als je zeker wilt zijn van een plekje, dan zou ik reserveren. Wij wilden heel graag op de terugweg nog 5-6 dagen op deze prachtige camping staan, maar dat ging helaas niet. Hij zat helemaal vol.

• De Haan, 19-09-2013

Het subtropisch zwembad in Freudenstadt is modern en er is veel te doen. De binnenstad van Freudenstad zelf is ook erg gezellig.

• eenaapjeheefteen, 18-08-2013

blotevoetenpad is een leuk uitje en gratis. Allerheiligen Watervallen (plus ruïne) waren prachtig en ook gratis! Internet in Freudenstad nauwelijks te vinden, alleen bovenin het gemeentehuis op het marktplaats (in de bibliotheek)

40 vragen over Camping Langenwald

• Jasper kanis , 08-07-2019

Haringen en plastic

Welke haringen hebben wij nodig voor deze camping, en mag je hier ook plastic onder je tent gebruiken

• Sonja, 13-02-2018

Plaats 52

Voor komende zomer hebben wij plaats 52 gereserveerd. Kan iemand vertellen of we hier veel zon hebben. Ochtend of avondzon? Bedankt.

• Thierry, 18-01-2018

Type Haringen

Wij zijn een gezin dat voor het eerst gaat kamperen. We hebben een vouwwagen gekocht alleen moeten we nog haringen aanschaffen. Het is nu dus mijn vraag welke type haringen het beste op deze camping gebruikt kunnen worden. Dit ook in verband met de ondergrond van het bos.

Alvast bedankt.

Thierry