Reviews over Bad Liebenzell

Leuke camping, aanrader de luxe safaritent!

Rosavi
    9-8-2018

Wij zaten in een (gehuurde) safaritent. Deze was ruim, zeer mooi en schoon (op de BBQ na). Er zat een regendouche in, voldoende opbergruimte, bedden zijn bij aankomst opgemaakt, Bosch tassimo koffiezetapparaat (cups verkrijgbaar bij Lidl naast de camping, zeer handig ook voor overige boodschappen), het 2 persoonsbed heeft extra matrasverwarming. Deze hebben wij i.v.m. zeer mooi weer niet hoeven te gebruiken. Weinig schaduw bij tent, tip neem bij mooi weer extra parasol/schaduwdoek/zitstoel mee. Zwembad heerlijk, kunt lekker in schaduw van bomen liggen. Restaurant eenvoudig, maar goed eten, vooral hamburger de luxe. In dorpje lekkere ijssalon en pizzaria del Lago (aan heel klein meertje). Veel te doen in omgeving oa boomtopwandelpad BadWildbad, grot (oude mijn 8°!) Neubulach en vleermuispad, burcht. Verder kun je gratis gebruik maken van de trein. Oa shoppen in Pforzheim. Enig nadeel camping, was de weg/trein maar daar wenden we snel aan

Hele fijne camping

wimenjannybakker
    13-2-2017

We stonden voor de tweede keer op deze camping. We hebben genoten al was het weer niet echt bijzonder. De ontvangt is heel hartelijk. We kwamen laat aan vanwege file We werden keurig geholpen. Het sanitair is goed. De tennis baan en het schitterende zwembad gratis Net als het openbaar vervoer.

Leuk hoor twee dorpen verder naar de markt. Je kan hier schitterend fietsen De fiets mag ook mee in de trein (niet gratis) Er zijn twee supermarkten buiten de camping Onze kraan in de caravan was gebroken zelfs een mooie camping winkel in de buurt. We gaan zeker nog een keer terug

leuke camping

Tim Schouten
    20-8-2016

Wij waren een nachtje op deze camping onderweg. De camping beschikt over een leuk zwembad met glijbaan en een groot kinderbad. Het restaurant was eenvoudig en de schnitzels vielen enigszins tegen. Het sanitair was krap en klein, 3 wc's en 3 douches. Voor een grote camping was het niet echt lekker. Schoon was het wel! Ze zijn bezig met het bouwen van een nieuw toiletgebouw, dus hopen om meer wc's! Verder hebben wij de plekken niet ervaren, omdat wij op een grasveld stonden dat eigenlijk geen plaatsen zijn (Dit omdat de camping vol zat). Groot pluspunt: een Lidl pal naast de camping! Minpunt: ver van de snelweg en snel vol. Kortom: leuke camping om een paar nachtjes te staan, maar niet langer.

Heerlijke week!

Sonja
    19-8-2016

Bij verblijf op de camping kun je gratis gebruik maken van het openbaar vervoer in het Schwarzwald. Je kunt gratis mini-golven in het mooie park op loopafstand. Het zwembad is heerlijk en leuk en de sportvelden, speeltuin en ruime plaatsen dragen allemaal bij aan een heerlijke vakantie. Het sanitair is netjes schoon. Wij komen hier graag nog een keer terug.

Goede camping

Peke
    16-8-2016

10 dagen op deze camping gestaan. Vriendelijke mensen bij de receptie. Restaurant is een grote tipi waar je redelijk kunt eten je kunt bij mooi weer ook goed buiten zitten in de bier garten. Sanitair is goed met lekkere douchen (gratis). Er zijn ruime plekken maar waar wij stonden plaats 144 en 145 waren aan de krappe kant. Broodjes halen bij de lidl is ideaal we liepen de bakker voorbij die in hetzelfde gebouw zit. Met een pasje kun je vanaf de camping zo het mooie zwembad terrein op lopen. Het zwembad ziet er keurig uit. Tafeltennis, tennisveld aanwezig op het 2e tennisveld kun je voetballen. Voor pubbers wordt er niks georganiseerd voor kleine kinderen wel.

Bad Liebenzell scoort een 8,1 uit 10, op basis van 6 reviews