We hebben een aantal aanbieders voor Las Galeras voor je op een rij gezet:

Reviews over Las Galeras

Vissersdorpje

Patje
    2-1-2019

Leuk dorpje met veel kleine winkeltjes en restaurants. Ik ging hier vanuit Hotel Grand Paradise vaak sigaretten halen in de supermarkt omdat deze in het hotel duur waren. Ook een simkaart (200 pesos voor 5 dagen) heb ik gekocht bij LC Soluciones Tecnologicas. Prima service daar.

Gereisd Alleenreizend in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

las galeras is the place to be

alfred alois sonntag
    26-12-2012

wow,het is een geweldige plaats, het bruist van het leven ook de omringende dorpjes of barrios zo als el cruce las flechas villa clara los cacaos of derichting playa rincon, als je wandelen wilt om de omgeving te verkennen kun je het best uitgerust met goede sandalen bij de slagboom bij het binnenkomen in het resort starten, het is net een kruispunt, als je recht doorgaat kom je bij een kleine barrio en dan kun je voorbij aan bananenplantagen rondom las galeras lopen en je komt er dan zo 2 km voor las galeras weer op een veldweg naar de hoofdweg, allemaal de moeite waard, als je van wandelen houd, een leuke plaats is "el cabito" vandaar kun je vanaf de klippen naar de baai kijken,en andere leuke plaats is playa playita, allen belachelijk duur, op die manier hou je niet veel touristen over. ik was er met rosie en haar dochtertje jaina wij kwamen op het strand en pakten een stoel en meteen kwam er iemand die vroeg 15 dollar en 20 dollar voor een cocosnoot, hijkan de pot op!]

Gereisd Alleenreizend in november 2012

Las Galeras is een leuk plaatsje, met voldoende Het strand

m.Bekkering
    21-3-2007

Las Galeras is een leuk plaatsje, met voldoende restaurantjes. Het strand bij het plaatsje zelf is minder mooi, maar Playa Rincon iets verderop is prachtig en verlaten. Wij sliepen in hotel Villa Serena = een geweldig hotel in oud Victoriaanse stijl in een mooie tuin. Geen echt strand maar wel aan zee. Zie ons reisverslag + foto's op www.andersreizen.nl

Gereisd Met partner in februari 2007

Las Galeras is een heel klein plaatsje waar je eigenlijk

Eddy
    9-11-2005

Las Galeras is een heel klein plaatsje waar je eigenlijk alleen plaatselijke bevolking aantreft. Je hebt er wel een klein internet zaakje, en een supermarkt. Daar hebben wij onze Dominicaanse sigaren gekocht. Veel goedkoper dan in hotel. Voor excursies moet je echt richting Samana. Hebben wij ook gedaan: taxi vanaf hotel naar Samana, is goed te betalen.

Gereisd Anders in november 2005
Las Galeras scoort een 7,9 uit 10, op basis van 12 reviews