Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach

Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach

7.9Goed

Dominicaanse Republiek, Dominicaanse Republiek, Bayahibe

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.114p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.9Goed

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna

In Viva Wyndham Dominicus Beach is het altijd gezellig. Minder geschikt wanneer je graag op jezelf bent, want levendig is het hier de hele dag door. Zo is er een theater waar shows en musicals worden opgevoerd. Wyndham Dominicus Beach is een all-inclusive resort waar de pizzeria 24 uur per dag geopend is. Na een minuut lopen sta je op het strand.

105 reviews over Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach

• 8Roy13-01-2020

Super relaxed

Fantastische vakantie gehad! vriendelijk personeel, behalve bij de pizzeria daar wordt hard op uitgelachen en nagekeken. voor de rest was alles super.

Je kan gerust excursies boeken bij de organisatie van het hotel

Gereisd met partner in september 2019

• 2019
    6katrien van de velde22-11-2019

kon veel beter

mooi hotel goed eten alleen jammer dat het eindeloos wachten is om een drankje te krijgen aan de bar hoe minder volk hoe trager ze bestellen alsof het opgedragen is zwembad word niet onderhouden

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9RF van Holland18-11-2019

mooi strand, ruim opgezet,fijne baden

Mooi complex,mooi strand,

jammer als je in de avond later kwam eten dat het vaak lauw was

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10Martine lemaire15-06-2019

Fantastich

Super hotel .vriendelijk ,netjes.eten& drank ,super kamers,echt de max zeker voor ons,dit jaar in oktober gaan we zeker terug,

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8H van Geene07-04-2019

Genoten!

Wij hebben het goed naar ons zin gehad: heerlijk weer, mooie zee, tijd voor elkaar enz. De tuinbungalows waren in orde. Animatie is in dit deel van het resort voornamelijk gericht op Fransen. Voor ons geen probleem. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De pizzeria was het favoriete restaurant van onze dochter van 10.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 9Mirjam mavromichalis02-04-2019

Fantastisch resort

Het is er echt fantastisch je hoeft het resort niet af de hele dag is er wel iets te doen het is groot je kan er lekker wandelen kortom de perfecte vakantie wij zijn er nu 2 keer geweest.

Gereisd met partner in maart 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Karlijn06-02-2019

Heerlijke relax vakantie

We hebben genoten van de vakantie. Een mooi & groot resort waar veel te beleven valt. Personeel is netjes en zeer vriendelijk. Ze spreken prima engels en sommige zelfs duits het is maar net hoe je ze zelf behandeld!! Het eten was zeer goed en de restaurants mooi & schoon. Vooral het ontbijt was een feestje! Leuk is dat je niet alleen in de buffet restaurants kunt eten maar ook kosteloos sommige a la carte restaurants kunt reserveren. De animatie is uitgebreid, elke avond is er live muziek, kun je heerlijk salsa dansen en zijn er goede shows. Tevens kun bij de sportuitleen aan het strand all-in diverse watersporten beoefenen. Meerdere zwembaden op het resort sommige met muziek en animatie maar ook een paar zonder waar je heerlijk kunt relaxen. Ruim voldoende ligbedjes aan het strand. De bungalows zijn wel heel gedateerd maar het aan-/uitzicht van onze bungalow was mooi en de ligging was heerlijk rustig (1248). Schoonmaak voldoende.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    1Carla noot29-11-2018

Ga hier niet heen!

Vreselijk !! Ga hier niet heen !! Brandmelders werken niet terwijl buren drinken en roken. Dak is van palmenbladeren. Managmennt komt pas in aktie wanneer gasten boos worden en oplossing is dan t-shirt en rum geven bij vertrek! Slechtste vakantie ooit! Touroperator doet ook niets bij klachten allerlei excuses zoals niet aanwezig ed. Als je levend wil verbranden tussen italiaans uitschot is dit de place to be! Boek fijn een bungalow aan zee 😡Had ik mijn centjes nog maar ....

Gereisd met partner in maart 2017

• 7Meta09-11-2018

Geweldig genoten 👍🏻

Prachtig mooi resort. Wel groot een klein dorp op zich. Je hoeft je hier niet te vervelen. Het eten is goed,maar vaak het zelfde. Weinig variatie. Je kan er ook voor kiezen om ala cart te gaan dineren. Hiervoor moet je bij de receptie reserveren. Wij hebben dat 4 x gedaan. Het eten is heerlijk,maar word razendsnel achter elkaar geserveerd. Je krijgt dus niet echt tijd om te genieten. Er is een fijn strand en er zijn mooie zwembaden. Ligbedden zijn er ook genoeg. Er is een animatieteam die werkelijk geweldig is. Je ziet ze de hele dag om de gasten bezig te houden. En s'avonds geven ze in het theater een geweldige show. Bij ons was het hoogtepunt de lion king. Wat geweldig gedaan en super mooi. We hadden een kamer/huisje met uitzicht op zee. Echt top👍🏻 Alleen was de airco niet in orde. Paar keer mannetjes bij geweest en hij deed het dan ook wel. Maar als er mist uit de airco komt ook na reparatie lijkt ons dat niet echt goed. Ziek.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 6Maartje 08-10-2018

Meer van verwacht, viel erg tegen.

Bij aankomst waren we gelijk onder de indruk. groot resort, alles goed bij gehouden.Heel mooi en groot strand.We werden gelijk vriendelijk ontvangen.Dat was ook de enige vriendelijkheid die we hebben ontvangen..wij zijn echt nooit de moeilijkste, maar dit personeel hier slaat echt alles (op een enkele na dan)Spreek je geen spaans dan kan je lang wachten aan de bar, tenzij ze geld zien lopen ze heel de avond voor je.Engels spreken ze hier nauwelijks.Bij niemand kan er een glimlach vanaf, ongeduldige kamermeisjes.Vaak geen water en handdoeken op de kamer bij terugkomst.Koop niks in het winkeltje een grote oplichterij! Eten van het buffet was heel eentonig en lauw (kan je wel verwachten van een buffet) a la carte kan je 3x per week reserveren.La rocca en 25 heel goed gegeten,tafels alleen nooit schoon. Entertainment moet je ding zijn,van wat wij hebben gezien komt toch vaak op hetzelfde neer.

Gereisd met partner in september 2018

Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach info

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenMexicaans, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Party service, Post service, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats