Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach ***

Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach ***

Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach
Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Viva Wyndham Dominicus Beach voor je op een rij gezet:

83 reviews over Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach in het Nederlands

Kan beter!

Jirte Jeurissen, 16-10-2017

Wij waren dolenthousiast toen we aankwam op de dominicaanse republiek. Zoooo mooi! Het hotel gaf ook direct een eerste goede indruk.

Prachtig domein. Verschillende zwembaden, bars, grote tuinen en natuurlijk die prachtige zee met wit strand. We genoten dan ook met volle teugen de eerste twee dagen. Tot dat de orkaan Irma richting de dominicaanse kwam. We kregen geen uitleg van het hotel, alles werd 2 dagen op voorhand binnen gehaald en alles sloot. Op de dag van de orkaan zelf was ook alles dicht, maar dat vonden we niet meer dan normaal. De dag na de orkaan was het schitterend weer. Het duurde 4!! dagen voor alles terug stond en alle zwembaden weer open waren.. dat is gewoon heel jammer als je zoveel geld betaald voor een vakantie. Dat het hotel niks kan doen als een orkaan komt, dat beseffen wij ook. Maar hoe ze er mee om gegaan zijn is gewoon héél jammer. Voor de rest wij hadden een superieure kamer die wel echt mooi en netjes was. Eten was iets of wat eentonig. Maar ga zeker de a la cart restaurants doen. deze zijn echt een aanrader!! Personeel vind ik wel niet al te vriendelijk, maar daar stoorden wij ons niet aan. Je moest bijvoorbeeld eerst spaans spreken voor je koffie kreeg.. Ook werden de tafels niet snel opgeruimd na het eten. Maar ochja, je bent op vakantie. dan heb je toch iets meer geduld ;)

Kortom : het kon beter als het hotel iets meer professioneel was geweest. Ik zou wel niet meer terug gaan naar dit hotel, het was mooi maar ik vond het zijn geld niet echt waard.

Levendig Resort

John en Sabine, 14-9-2017

Voor ons was dit de eerste x in de Dominicaanse Republiek. bij aankomst nogal een cultuurschok... De eerste kamer die we kregen was slecht. vieze lakens, verouderd en afgeleefd. Gelijk naar de receptie gegaan en binnen 10minuten stonden we in ons nieuwe Bungalowtje. Deze was erg schoon en niet afgeleefd.

Het is een gigantisch complex, hier kwamen wij pas achter na aankomst. Het bestaat uit 2 hotels, waarbij je wel van alles gebruik kan/mag maken. De Wifi is dramatisch. Snel overbelast en zo traag als het maar kan. Betaald is mogelijk maar 60 dollar per week per toestel.....reken uit je winst.

Het middelste (drukste) gedeelte van het hotel, is zo'n 14 uur per dag een disco, keiharde muziek veel animatie/dans gebeuren. Prima als je hier van houdt.

Wijzelf zaten wat meer aan de zijkant bij La Roca/visrestaurant. Hier heb je een prachtig zwembad met super uitzicht. Een wat rustigere eetgelegenheid, wat er ook nog gezelliger uitziet.

Animatie is top, strand is geweldig. (Hierdoor zullen we niet snel meer genoegen nemen met een minder strand helaas ;) ).

Het eten in het 'standaard' buffetrestaurant viel ons tegen, ook qua hygiëne. De á la carte waren erg goed en gezellig aangekleed.

Al met al denk ik redelijk conform de verwachtingen van een 3* hotel.

We hebben een heerlijke tijd verder gehad, helaas door tussenkomst van Irma werden alle excursies gecancelled. We gaan zeker nog een keer terug naar de Dominicaanse republiek.

Je kan trouwens gewoon het hotel verlaten geen enkel probleem. Wel krijg je een hoop irritante verkopers die je bijna letterlijk naar binnen trekken, en blijven roepen.

Véél te druk

Sabine, 12-9-2017

Heel veel erg irritante aanwezige Italianen! Eten vonden wij weinig variatie en keuze voor zo'n groot resort.

Ala cart was wel goed en goede bediening.

Geen parasols op strand en middelste zwembad, en alles hutje op mutje! Er is wel een rustiger gedeelte met parasols maar heel vroeg (half8) al vol met handdoekje leggen. Kamer en bed goed maar badkamer had schimmel. Personeel heb ik echt veel beter meegemaakt op de Dom.Republiek dan op dit resort! Receptie spreekt Engels maar de rest totaal niet.

Misschien leuk als je 20 bent en op zoek naar vertier en personeel waar je door versierd wil worden...

NOOIT meer dit hotel!

Supper, maar zeer levendig (druk) hotel

Eric&Marjo, 29-5-2017

Prijs kwaliteit zeer goed hotel, eerste kamer was zeer slecht hebben de volgende dag mits tussenkomst hostess touroperator een andere kamer gekregen die zeer goed was.

Het strand is geweldig voor iedereen is er wel een plekje(rustig gedeelte en gedeelte waar gesport of gedanst werd) het eten was er voor een al in zeer goed.

Het enige minpuntje voor ons was dat het er zo druk was dat je lang moest aanschuiven om een drankje elke keer weer, de fruitsappen zijn er niet te drinken, alle andere dranken zijn wel echt.

wifi is er op bepaalde plaatsen wel traag, betaalde wifi is 60 dollar per week.

Heerlijk genoten!

Fam. Gort, 22-1-2017

Wij hadden een prima superior kamer met groot balkon (uitzicht strand en zee). Na aankomst was onze kamer eerst niet echt lekker schoon, maar dat is toen we het doorgaven bij de receptie daarna prima opgepakt. Voldoende keus in eten bij buffet of in restaurantjes. Schoon park, voldoende ligbedden en super handige handdoekenservice. Kan weinig negatiefs opnoemen, wij hebben 16 dagen heerlijk genoten!

Niet duur en niet goed

Fred dammer, 24-12-2016

Kakkerlakken op de badkamer. Kamers slecht gepoetst. Buffetten van slechte kwaliteit. Veel te groot. De supervips hebben wel veel luxe

Droom

Henk & Dory, 16-11-2016

Een aanrader bungalow 1150 , dit is echt a room with a view , het lijkt een droom en dat is het ook . Je zit op je terras en je kijkt uit over een strak blaauwe zee er is veel te doen trapeze volleybal gym enz enz je hoft je niet te vervelen . Een tegenvaller het is daar omstreeks 30 graden en kom je weer in nederland is het 2 graden brrrrr .

Nooit meer dit hotel!

L&T, 10-10-2016

Vreselijk groot massaal hotel, boek je een zee zicht bungalow krijg je een kamer waar de douche niet van werkt, ( klusjes mannen hebben nergens verstand van, van geen douche naar koude douche) de afvoer liep over iedere dag stond onze badkamer blank.

Kakkerlakken... En vooral niet te vergeten een kluis die openstaat als je terug komt van excursie.

Personeel aan de receptie is niet behulpzaam na 8 dagen kwamen ze eindelijk naar onze kamer kijken en zagen ze dan uiteindelijk in dat deze kamer niet meer in staat was om hier te overnachten.

Het buffet restaurant is vreselijk, iedere dag pasta-pizza alles is gericht op Italianen en worden ook eerder geholpen dan Duitsers-Nederlanders-Franse.

WiFi kost 25 dollar voor 25u werkt alleen bij het WiFi center en niet over het hele hotel wat wel verteld word.

Aanrader boek je excursie bij Sea Fish! Op het resort is het 50 dollar duurder, en buiten het resort ook.

Aanrader: kies voor RIU keten!

Opnieuw Fantastisch

Lenyi, 28-9-2016

Strandbungalows zijn een aanrader. La rocca heerlijk om aan zee te ontbijten, lunchen en diner (wel even reserveren)

Dit nooit meer!

Erik, 27-9-2016

Structureel kakkerlakken probleem (heb er zelf 8 gevangen in de bungalow en naast mij waren er nog veel meer mensen). Bungalows zijn aan renovatie toe. Bungalow werd niet goed schoongemaakt. Structureel stoelen/tafeltjes te kort op het terras. Na het avondeten wilt men vaak nog ff lekker buiten een bakkie doen maar er waren veel te weinig tafels en stoelen. Een hoop mensen zaten op stenen muurtjes om te wachten tot er wat vrij kwam terwijl en nog zeker ruimte was voor 10/15 tafeltjes x 4 stoelen = 40/60 gasten!! Weinig variatie in het avond eten. Tijdens het diner waren vaak de glazen op waar je dus op moest wachten. In het zwembad dreef regelmatig troep (sigaretten e.d.) Als je op vakantie niet zonder WiFi kan raad ik dit zwaar af. Het openbare WiFi netwerk werkt Niet. Je kan tegen betaling WiFi kopen wat ook niet super goed werkt. Verder zou er elke dag iemand van touroperator aanwezig zijn, deze jongeman heb ik welgeteld 1x gezien en dat was bij de welkomsbijeenkomst!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach in Bayahibe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach scoort een 7.46 uit 10 op basis van 92 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: