Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag33°22°
7,8

In Viva Wyndham Dominicus Beach is het altijd gezellig. Minder geschikt wanneer je graag op jezelf bent, want levendig is het hier de hele dag door. Zo is er een theater waar shows en musicals worden opgevoerd. Wyndham Dominicus Beach is een all-inclusive resort waar de pizzeria 24 uur per dag geopend is. Na een minuut lopen sta je op het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Viva Wyndham Dominicus Beach voor je op een rij gezet:

92 reviews over Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach in het Nederlands

Fantastich

Martine lemaire
15-6-2019

Super hotel .vriendelijk ,netjes.eten& drank ,super kamers,echt de max zeker voor ons,dit jaar in oktober gaan we zeker terug,

Gereisd Met partner in oktober 2018

Genoten!

H van Geene
7-4-2019

Wij hebben het goed naar ons zin gehad: heerlijk weer, mooie zee, tijd voor elkaar enz. De tuinbungalows waren in orde. Animatie is in dit deel van het resort voornamelijk gericht op Fransen. Voor ons geen probleem. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De pizzeria was het favoriete restaurant van onze dochter van 10.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019

Fantastisch resort

Mirjam mavromichalis
2-4-2019

Het is er echt fantastisch je hoeft het resort niet af de hele dag is er wel iets te doen het is groot je kan er lekker wandelen kortom de perfecte vakantie wij zijn er nu 2 keer geweest.

Gereisd Met partner in maart 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijke relax vakantie

Karlijn
6-2-2019

We hebben genoten van de vakantie. Een mooi & groot resort waar veel te beleven valt. Personeel is netjes en zeer vriendelijk. Ze spreken prima engels en sommige zelfs duits het is maar net hoe je ze zelf behandeld!! Het eten was zeer goed en de restaurants mooi & schoon. Vooral het ontbijt was een feestje! Leuk is dat je niet alleen in de buffet restaurants kunt eten maar ook kosteloos sommige a la carte restaurants kunt reserveren. De animatie is uitgebreid, elke avond is er live muziek, kun je heerlijk salsa dansen en zijn er goede shows. Tevens kun bij de sportuitleen aan het strand all-in diverse watersporten beoefenen. Meerdere zwembaden op het resort sommige met muziek en animatie maar ook een paar zonder waar je heerlijk kunt relaxen. Ruim voldoende ligbedjes aan het strand. De bungalows zijn wel heel gedateerd maar het aan-/uitzicht van onze bungalow was mooi en de ligging was heerlijk rustig (1248). Schoonmaak voldoende.

Gereisd Met partner in januari 2019

Ga hier niet heen!

Carla noot
29-11-2018

Vreselijk !! Ga hier niet heen !! Brandmelders werken niet terwijl buren drinken en roken. Dak is van palmenbladeren. Managmennt komt pas in aktie wanneer gasten boos worden en oplossing is dan t-shirt en rum geven bij vertrek! Slechtste vakantie ooit! Touroperator doet ook niets bij klachten allerlei excuses zoals niet aanwezig ed. Als je levend wil verbranden tussen italiaans uitschot is dit de place to be! Boek fijn een bungalow aan zee 😡Had ik mijn centjes nog maar ....

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig genoten 👍🏻

Meta
9-11-2018

Prachtig mooi resort. Wel groot een klein dorp op zich. Je hoeft je hier niet te vervelen. Het eten is goed,maar vaak het zelfde. Weinig variatie. Je kan er ook voor kiezen om ala cart te gaan dineren. Hiervoor moet je bij de receptie reserveren. Wij hebben dat 4 x gedaan. Het eten is heerlijk,maar word razendsnel achter elkaar geserveerd. Je krijgt dus niet echt tijd om te genieten. Er is een fijn strand en er zijn mooie zwembaden. Ligbedden zijn er ook genoeg. Er is een animatieteam die werkelijk geweldig is. Je ziet ze de hele dag om de gasten bezig te houden. En s'avonds geven ze in het theater een geweldige show. Bij ons was het hoogtepunt de lion king. Wat geweldig gedaan en super mooi. We hadden een kamer/huisje met uitzicht op zee. Echt top👍🏻 Alleen was de airco niet in orde. Paar keer mannetjes bij geweest en hij deed het dan ook wel. Maar als er mist uit de airco komt ook na reparatie lijkt ons dat niet echt goed. Ziek.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Meer van verwacht, viel erg tegen.

Maartje
8-10-2018

Bij aankomst waren we gelijk onder de indruk. groot resort, alles goed bij gehouden.Heel mooi en groot strand.We werden gelijk vriendelijk ontvangen.Dat was ook de enige vriendelijkheid die we hebben ontvangen..wij zijn echt nooit de moeilijkste, maar dit personeel hier slaat echt alles (op een enkele na dan)Spreek je geen spaans dan kan je lang wachten aan de bar, tenzij ze geld zien lopen ze heel de avond voor je.Engels spreken ze hier nauwelijks.Bij niemand kan er een glimlach vanaf, ongeduldige kamermeisjes.Vaak geen water en handdoeken op de kamer bij terugkomst.Koop niks in het winkeltje een grote oplichterij! Eten van het buffet was heel eentonig en lauw (kan je wel verwachten van een buffet) a la carte kan je 3x per week reserveren.La rocca en 25 heel goed gegeten,tafels alleen nooit schoon. Entertainment moet je ding zijn,van wat wij hebben gezien komt toch vaak op hetzelfde neer.

Gereisd Met partner in september 2018

Goede ligging fijne centrale ruimtes jammer kamer

Fam. W
18-6-2018

Het is een leuk hotel, met vriendelijke service en lekker eten en absoluut groot pluspunt was de ligging van de zee, er waren stukken zonder stroming en heel ondiep waardoor het heel kind vriendelijk is om aan het water te spelen (uiteraard onder streng toezicht van de volwassenen). De kamers waren iets gedateerd, de afvoer liep slecht door in de douche en voor het pasje van de deur moesten we 7x terug.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2018

Paradijs op aarde

Maaike
22-4-2018

Fantastische vakantie gehad! Het personeel was vriendelijk, leuke animatie voor jong en oud. Bijna elke avond een nieuw thema met muziek bij de hoofdbar. In de kamers is hier niets van te horen. Het eten was in alle restaurants heerlijk! a-la-carte is zeker aan te raden! De pizzeria is bijna 24 uur per dag geopend dus ideaal voor een late night snack. Het strand is Prachtig!!! Een van de mooiste stranden waar ik ooit ben geweest! Keuze uit 4 zwembaden elk met een eigen karakter (1 wat stillere, 1 met muziek, etc). Voor ieder wat wils!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Kan beter!

Jirte Jeurissen
16-10-2017

Wij waren dolenthousiast toen we aankwam op de dominicaanse republiek. Zoooo mooi! Het hotel gaf ook direct een eerste goede indruk. Prachtig domein. Verschillende zwembaden, bars, grote tuinen en natuurlijk die prachtige zee met wit strand. We genoten dan ook met volle teugen de eerste twee dagen. Tot dat de orkaan Irma richting de dominicaanse kwam. We kregen geen uitleg van het hotel, alles werd 2 dagen op voorhand binnen gehaald en alles sloot. Op de dag van de orkaan zelf was ook alles dicht, maar dat vonden we niet meer dan normaal. De dag na de orkaan was het schitterend weer. Het duurde 4!! dagen voor alles terug stond en alle zwembaden weer open waren.. dat is gewoon heel jammer als je zoveel geld betaald voor een vakantie. Dat het hotel niks kan doen als een orkaan komt, dat beseffen wij ook. Maar hoe ze er mee om gegaan zijn is gewoon héél jammer. Voor de rest wij hadden een superieure kamer die wel echt mooi en netjes was. Eten was iets of wat eentonig. Maar ga zeker de a la cart restaurants doen. deze zijn echt een aanrader!! Personeel vind ik wel niet al te vriendelijk, maar daar stoorden wij ons niet aan. Je moest bijvoorbeeld eerst spaans spreken voor je koffie kreeg.. Ook werden de tafels niet snel opgeruimd na het eten. Maar ochja, je bent op vakantie. dan heb je toch iets meer geduld ;) Kortom : het kon beter als het hotel iets meer professioneel was geweest. Ik zou wel niet meer terug gaan naar dit hotel, het was mooi maar ik vond het zijn geld niet echt waard.

Gereisd Met partner in september 2017

Preisdaler

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenMexicaans, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Party service, Post service, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach in Bayahibe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.