Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°17°

Omschrijving
In Viva Wyndham Dominicus Beach is het altijd gezellig. Minder geschikt wanneer je graag op jezelf bent, want levendig is het hier de hele dag door. Zo is er een theater waar shows en musicals worden opgevoerd. Wyndham Dominicus Beach is een all-inclusive resort waar de pizzeria 24 uur per dag geopend is. Na een minuut lopen sta je op het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Viva Wyndham Dominicus Beach voor je op een rij gezet:

89 reviews over Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach in het Nederlands

Heerlijke relax vakantie

Karlijn,
6-2-2019

We hebben genoten van de vakantie. Een mooi & groot resort waar veel te beleven valt. Personeel is netjes en zeer vriendelijk. Ze spreken prima engels en sommige zelfs duits het is maar net hoe je ze zelf behandeld!! Het eten was zeer goed en de restaurants mooi & schoon. Vooral het ontbijt was een feestje! Leuk is dat je niet alleen in de buffet restaurants kunt eten maar ook kosteloos sommige a la carte restaurants kunt reserveren. De animatie is uitgebreid, elke avond is er live muziek, kun je heerlijk salsa dansen en zijn er goede shows. Tevens kun bij de sportuitleen aan het strand all-in diverse watersporten beoefenen. Meerdere zwembaden op het resort sommige met muziek en animatie maar ook een paar zonder waar je heerlijk kunt relaxen. Ruim voldoende ligbedjes aan het strand. De bungalows zijn wel heel gedateerd maar het aan-/uitzicht van onze bungalow was mooi en de ligging was heerlijk rustig (1248). Schoonmaak voldoende.

Gereisd met partner in januari 2019

Ga hier niet heen!

Carla noot,
29-11-2018

Vreselijk !! Ga hier niet heen !! Brandmelders werken niet terwijl buren drinken en roken. Dak is van palmenbladeren. Managmennt komt pas in aktie wanneer gasten boos worden en oplossing is dan t-shirt en rum geven bij vertrek! Slechtste vakantie ooit! Touroperator doet ook niets bij klachten allerlei excuses zoals niet aanwezig ed. Als je levend wil verbranden tussen italiaans uitschot is dit de place to be! Boek fijn een bungalow aan zee 😡Had ik mijn centjes nog maar ....

Gereisd met partner in maart 2017

Geweldig genoten 👍🏻

Meta,
9-11-2018

Prachtig mooi resort. Wel groot een klein dorp op zich. Je hoeft je hier niet te vervelen. Het eten is goed,maar vaak het zelfde. Weinig variatie. Je kan er ook voor kiezen om ala cart te gaan dineren. Hiervoor moet je bij de receptie reserveren. Wij hebben dat 4 x gedaan. Het eten is heerlijk,maar word razendsnel achter elkaar geserveerd. Je krijgt dus niet echt tijd om te genieten.

Er is een fijn strand en er zijn mooie zwembaden. Ligbedden zijn er ook genoeg.

Er is een animatieteam die werkelijk geweldig is. Je ziet ze de hele dag om de gasten bezig te houden. En s'avonds geven ze in het theater een geweldige show. Bij ons was het hoogtepunt de lion king. Wat geweldig gedaan en super mooi.

We hadden een kamer/huisje met uitzicht op zee. Echt top👍🏻

Alleen was de airco niet in orde. Paar keer mannetjes bij geweest en hij deed het dan ook wel. Maar als er mist uit de airco komt ook na reparatie lijkt ons dat niet echt goed.

Ziek.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Tjingo

Meer van verwacht, viel erg tegen.

Maartje ,
8-10-2018

Bij aankomst waren we gelijk onder de indruk. groot resort, alles goed bij gehouden.Heel mooi en groot strand.We werden gelijk vriendelijk ontvangen.Dat was ook de enige vriendelijkheid die we hebben ontvangen..wij zijn echt nooit de moeilijkste, maar dit personeel hier slaat echt alles (op een enkele na dan)Spreek je geen spaans dan kan je lang wachten aan de bar, tenzij ze geld zien lopen ze heel de avond voor je.Engels spreken ze hier nauwelijks.Bij niemand kan er een glimlach vanaf, ongeduldige kamermeisjes.Vaak geen water en handdoeken op de kamer bij terugkomst.Koop niks in het winkeltje een grote oplichterij!

Eten van het buffet was heel eentonig en lauw (kan je wel verwachten van een buffet) a la carte kan je 3x per week reserveren.La rocca en 25 heel goed gegeten,tafels alleen nooit schoon. Entertainment moet je ding zijn,van wat wij hebben gezien komt toch vaak op hetzelfde neer.

Gereisd met partner in september 2018

Het is een leuk hotel, met vriendelijke service en lekker eten en absoluut groot pluspunt was de ligging van de zee, er waren stukken zonder stroming en heel ondiep waardoor het heel kind vriendelijk is om aan het water te spelen (uiteraard onder streng toezicht van de volwassenen). De kamers waren iets gedateerd, de afvoer liep slecht door in de douche en voor het pasje van de deur moesten we 7x terug.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Paradijs op aarde

Maaike,
22-4-2018

Fantastische vakantie gehad! Het personeel was vriendelijk, leuke animatie voor jong en oud. Bijna elke avond een nieuw thema met muziek bij de hoofdbar. In de kamers is hier niets van te horen. Het eten was in alle restaurants heerlijk! a-la-carte is zeker aan te raden! De pizzeria is bijna 24 uur per dag geopend dus ideaal voor een late night snack. Het strand is Prachtig!!! Een van de mooiste stranden waar ik ooit ben geweest! Keuze uit 4 zwembaden elk met een eigen karakter (1 wat stillere, 1 met muziek, etc). Voor ieder wat wils!

Gereisd met partner in augustus 2017

Kan beter!

Jirte Jeurissen,
16-10-2017

Wij waren dolenthousiast toen we aankwam op de dominicaanse republiek. Zoooo mooi! Het hotel gaf ook direct een eerste goede indruk.

Prachtig domein. Verschillende zwembaden, bars, grote tuinen en natuurlijk die prachtige zee met wit strand. We genoten dan ook met volle teugen de eerste twee dagen. Tot dat de orkaan Irma richting de dominicaanse kwam. We kregen geen uitleg van het hotel, alles werd 2 dagen op voorhand binnen gehaald en alles sloot. Op de dag van de orkaan zelf was ook alles dicht, maar dat vonden we niet meer dan normaal. De dag na de orkaan was het schitterend weer. Het duurde 4!! dagen voor alles terug stond en alle zwembaden weer open waren.. dat is gewoon heel jammer als je zoveel geld betaald voor een vakantie. Dat het hotel niks kan doen als een orkaan komt, dat beseffen wij ook. Maar hoe ze er mee om gegaan zijn is gewoon héél jammer. Voor de rest wij hadden een superieure kamer die wel echt mooi en netjes was. Eten was iets of wat eentonig. Maar ga zeker de a la cart restaurants doen. deze zijn echt een aanrader!! Personeel vind ik wel niet al te vriendelijk, maar daar stoorden wij ons niet aan. Je moest bijvoorbeeld eerst spaans spreken voor je koffie kreeg.. Ook werden de tafels niet snel opgeruimd na het eten. Maar ochja, je bent op vakantie. dan heb je toch iets meer geduld ;)

Kortom : het kon beter als het hotel iets meer professioneel was geweest. Ik zou wel niet meer terug gaan naar dit hotel, het was mooi maar ik vond het zijn geld niet echt waard.

Levendig Resort

John en Sabine,
14-9-2017

Voor ons was dit de eerste x in de Dominicaanse Republiek. bij aankomst nogal een cultuurschok... De eerste kamer die we kregen was slecht. vieze lakens, verouderd en afgeleefd. Gelijk naar de receptie gegaan en binnen 10minuten stonden we in ons nieuwe Bungalowtje. Deze was erg schoon en niet afgeleefd.

Het is een gigantisch complex, hier kwamen wij pas achter na aankomst. Het bestaat uit 2 hotels, waarbij je wel van alles gebruik kan/mag maken. De Wifi is dramatisch. Snel overbelast en zo traag als het maar kan. Betaald is mogelijk maar 60 dollar per week per toestel.....reken uit je winst.

Het middelste (drukste) gedeelte van het hotel, is zo'n 14 uur per dag een disco, keiharde muziek veel animatie/dans gebeuren. Prima als je hier van houdt.

Wijzelf zaten wat meer aan de zijkant bij La Roca/visrestaurant. Hier heb je een prachtig zwembad met super uitzicht. Een wat rustigere eetgelegenheid, wat er ook nog gezelliger uitziet.

Animatie is top, strand is geweldig. (Hierdoor zullen we niet snel meer genoegen nemen met een minder strand helaas ;) ).

Het eten in het 'standaard' buffetrestaurant viel ons tegen, ook qua hygiëne. De á la carte waren erg goed en gezellig aangekleed.

Al met al denk ik redelijk conform de verwachtingen van een 3* hotel.

We hebben een heerlijke tijd verder gehad, helaas door tussenkomst van Irma werden alle excursies gecancelled. We gaan zeker nog een keer terug naar de Dominicaanse republiek.

Je kan trouwens gewoon het hotel verlaten geen enkel probleem. Wel krijg je een hoop irritante verkopers die je bijna letterlijk naar binnen trekken, en blijven roepen.

Véél te druk

Sabine,
12-9-2017

Heel veel erg irritante aanwezige Italianen! Eten vonden wij weinig variatie en keuze voor zo'n groot resort.

Ala cart was wel goed en goede bediening.

Geen parasols op strand en middelste zwembad, en alles hutje op mutje! Er is wel een rustiger gedeelte met parasols maar heel vroeg (half8) al vol met handdoekje leggen. Kamer en bed goed maar badkamer had schimmel. Personeel heb ik echt veel beter meegemaakt op de Dom.Republiek dan op dit resort! Receptie spreekt Engels maar de rest totaal niet.

Misschien leuk als je 20 bent en op zoek naar vertier en personeel waar je door versierd wil worden...

NOOIT meer dit hotel!

Gereisd met partner in september 2017

Supper, maar zeer levendig (druk) hotel

Eric&Marjo,
29-5-2017

Prijs kwaliteit zeer goed hotel, eerste kamer was zeer slecht hebben de volgende dag mits tussenkomst hostess touroperator een andere kamer gekregen die zeer goed was.

Het strand is geweldig voor iedereen is er wel een plekje(rustig gedeelte en gedeelte waar gesport of gedanst werd) het eten was er voor een al in zeer goed.

Het enige minpuntje voor ons was dat het er zo druk was dat je lang moest aanschuiven om een drankje elke keer weer, de fruitsappen zijn er niet te drinken, alle andere dranken zijn wel echt.

wifi is er op bepaalde plaatsen wel traag, betaalde wifi is 60 dollar per week.

Gereisd met partner in mei 2017

Tjingo

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach in Bayahibe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Viva Wyndham Dominicus Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.