Géén boekingskosten

Vakantiepark Landal Seawest

DenemarkenJutlandNørre Nebel

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Seawest voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 69 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Verblijf op vakantiepark Landal Seawest in Denemarken met het hele gezin. Vermaak jezelf bij het zwembad, de buiten- of binnenspeeltuin. De energierekening voor het verblijf moet achteraf betaald worden. Het park wordt omgeven door natuur en er zijn veel mountainbike- en hikingroutes. Of rijd in 70 minuten samen met de kinderen naar Legoland.

69 Reviews over Landal Seawest

• 6Van Zon16-05-2022

Nooit meer

Ongezellig park, straalt helemaal niets uit. Om 21:00 uur is er helemaal niets meer te beleven. Wij hadden een groot huis helemaal achter op het park (91D) maar veel is gedateerd. Het bankstel was te smerig om op te gaan zitten. Helemaal vol met vieze vlekken. Melding gemaakt bij de receptie en die hebben witte lakens op de banken gelegd en zouden dit terugkoppelen aan de eigenaar van het huis. Maar ook de lamellen boven in de slaapkamers zaten vol met vlekken en de plisse gordijnen beneden trok je ook zo van het raam af. Boven zijn er geen zon verduisterende gordijnen dus 's morgens vroeg om 6:00 uur ben je klaarwakker. O, en de pannen zijn ook niet gezond om mee te koken, de anti-aanbaklaag is zo goed als weg. De supermarkt op het park stelt weinig voor maar in de buurt een hoop grote supermarkten. Bij de plaza zelf is er genoeg te doen voor de kinderen maar het is er bloedheet. Personeel is vriendelijk. Legoland is een aanrader.

• 3Onderkomen
  • 9Hatzmann06-05-2022

Geweldig park met laadvoorziening 6x auto's

We zaten in huisje 52 mooi aan de rand van het park ideaal om onze hond uit te kunnen laten. Park heeft een mooi zwembad en genoeg te doen voor onze Kids 9-11 en 13 jaar oud. Vanaf het park gaan mooie fietsroutes die zeker de moeite waard zijn. Legoland is prima te rijden 1 uurtje ondertussen kan je mooi genieten van de omgeving. Zeker een aanrader.

• 9Eetgelegenheden
  • 8I en E29-04-2022

Prima uitvalsbasis voor een vakantie in Denemarken

Prima adres voor een vakantie in Denemarken, aan de kust en Legoland (Billund) goed aan te rijden. Wij hadden een geschakelde vakantiewoning, prima woning. Zwembad is uitgebreid met mooie voorzieningen, in vergelijking met de Landal parken in Nederland. Veel gebruik van gemaakt. Tip: neem badminton rackets en een shuttle mee, er zijn overdekte banen in het centrumgebouw,

Houd hier rekening mee: vloerverwarming staat standaard aan in de woning, hebben we uitgezet door stroom in de meter kast van die groep uit te zetten. Het huisje was anders te warm. Kinderen moesten samen in een tweepersoonsbed, was even wennen. Na een zesdaags verblijf rekenden we 306 Deense kronen af voor stroom en water (moet je daar achteraf betalen).

• 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Wendy25-08-2021

Voor de herhaling vatbaar

Leuk park, niet al te groot. Kleine supermarkt, geen vers brood (wel als je het van te voren besteld, dan kun je het in de ochtend afhalen). Grote supermarkt in de buurt (Super Brugsen), waar wij onze boodschappen gedaan hebben. Strand op circa 10 minuten rijden van het park vandaan, prachtig met zonsondergang. Bollo op het park aanwezig, waar je tegen (kleine) betaling mee kan doen met activiteiten, leuke speurtochten uitgezet voor kinderen op het park, leuk zwembad met glijbanen, fietsverhuur, leuke speelhal, sporthal, klimwand. Uit eten geweest, niet heel goedkoop, wel lekker gegeten. Geocachers kunnen hun hart hier ophalen, er liggen hier honderden caches. Op de receptie kun je uitleg vragen hoe en wat qua geocachen, ze hebben er zelf ook 1 verstopt. Henne strand dichtbij, leuke plaats. Oksby/Blavand grotere plaats, ook heel leuk en goed te bereiken. Park is zeker voor ons voor de herhaling vatbaar

• 8Eetgelegenheden
  • 8K.M. Orth-Schoonenberg04-09-2019

We zijn voor het 2e jaar geweest, bevalt ons prima

Ruim opgezet park, wij (ouders kind, 6-6-9jr) zaten in 6 persoonshuisje (2-onder-1-kap), op ruim perceel, wel weinig groen/weinig begroeiing in park, is wat kaaltjes. Zwembad: prima. Buitenspeeltuin: prima. Binnenspeeltuin: prima, maar warm!! Restaurants in park: matige kaart, geen aanrader. Huisje: zoals te verwachten, bedden matig/redelijk, geen fatsoenlijke koekenpan/bakpan, verder ruim voldoende keukeninventaris, zelfs oven! In slaapkamer is vuilniszak voor raam echt nodig. Qua schoonmaak ook matig, wij vonden attributen van de vorige bewoners tussen matrassen... Foto's vooraf en achteraf van electriciteitsmeter gemaakt, klopte redelijk. Reken op huisje 5 personen op 60-90 kronen per dag voor water/electriciteit, dit betaal je bij uitchecken. Legoland = ongeveer 70 minuten rijden. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes. Denk aan "Be happypas" en "Feriepas" voor korting >> halen bij turist info centr.

• 4Yvonne24-08-2019

Nooit meer

Gigantisch duur en huisje niet schoon Niet geschikt om te fietsen, winkel heeft geen verse groente en fruit. Te ver van het strand! 5.5 km

• 5Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 6Linda21-08-2019

Goed te doen, maar wees voorbereid....

Weekje in augustus, 4 persoonshuisje met woonkamer op de begane grond, schoonmaak redelijk, maar het huisje heeft een badkamer behangen met vliesbehang, waardoor spetters uit de WC waarschijnlijk in de muur trekken en een bijzondere geur veroorzaken in een benauwde badkamer. Bedden waren iets te goed geveerd, iedere beweging van je partner, laat je schudden in je bed, desalniettemin daar wel goed op geslapen. De huisjes zijn gehorig, wanneer de buurman moest plassen, konden we meegenieten, aangezien hun toilet aan onze muur grensde. Ook wanneer zij over hun trap liepen, of met een stoel schoven, etc. etc.; alles hoor je... Keukeninventaris is redelijk bij elkaar geraapt, 11 eierdopjes voor 4 personen is bijzonder, 2 kleine pannen en een bekraste anti-aanbak-koekenpan laat je creatief denken in dat wat je klaar wil en kan maken. De oven is wel prettig. Bij uitchecken moest ik bijna viervoudig aan water afrekenen, foutje van medewerker :(

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen
  • 6Constance31-07-2019

Valt wat tegen voor de prijs

Mooi park maar directe omgeving valt tegen

• 7Mirjam30-06-2019

Ongezellig park op prima afstand van oa Legoland.

Prima locatie. Park op een uurtje rijden van Legoland en vlakbij het strand. Kaal, ongezellig park. Zwembad en binnen- en buitenspeelgedeelte is goed, een paar leuke glijbanen en een klein kinderbad. En ook buiten mogelijkheid om te spelen. Huisjes zijn ok. Voor een gezin met kleine kinderen raad ik aan om stopcontactbeveiligers mee te nemen, een matrasje voor het campingbed en goed op te letten In de keuken. Geen beveiliging bij de kookplaat, dus die stond regelmatig roodgloeiend 😨. We zaten aan de rand van het park, wat zorgde voor meer privacy en groen. Voor ons was het nu prima (doel was een weekend Legoland), maar ik zou niet snel hier terugkomen voor een langere vakantie.

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 6Iris24-06-2019

Niet heel kindvriendelijk.

Huisje schoon, maar niet heel kindvriendelijk. Geen traphekjes of mogelijkheid om ruimte af te sluiten met deur. Aangevraagde kinderstoel kapot, en kinderbedje zonder degelijk matras. Gelukkig hadden we voor de zekerheid onze eigen mee.

Park oogt wat kaal, maar mooie omgeving en erg rustig.

• 7Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden