Vakantiepark Hvidbjerg strand

Mooier dan schitterent

Raymond
13-5-2017
  • Onderkomen9

Gelegen op een camping kun je hier fantastische vissershuisjes huren. Een met rietgedekte accomodatie zwevend boven het water. Het terras, rondom de accomodatie, is afgezet met een veilig hekwerk.

De inrichting van het vissershuisje is verrassend. Modern en van alle gemakken voorzien. De accomodatie die wij geboekt hadden bood ruimte aan 6 personen. 1 kamer met een twee persoons bed. 1 kamer met twee eenpersoons bedden en een 'vide' dat ruimte bood aan nog twee eenperssoons slaapplaatsen. Onder de veranda bood deze accomodatie een overdekt zitplaats voor 6 personen. Er zijn ook huisjes met een hottub te boeken. Slecht 5 minuten lopen van een prachtig wit strand.

Bezienswaardigheden: Esbjerg. Op de standen tref je vele restanten van de Atlantic Wall (WOII) aan. Sommige tot kunstwerk omgetoverd andere in originele staat teruggebracht. En als het een dagje wat minder weer is, lekker zwemmen in het subtropisch zwemparadijs van de camping. Vergeet niet een heerlijke verse pizza te eten.

grandioos! heerlijk ontspannen en bijkomen

pepsels
9-5-2017
  • Onderkomen9

we hadden een visserhuisje, fiskehuske, geboekt en daarbij een jaccuzi die op de veranda aanwezig was. het huisje is luxe en van alle gemakken voorzien. het park biedt geweldige mogelijkheden en het strand is op loopafstand, waardoor dit alles een fantastische ervaring was. het binnenspeelparadijs, het zwembad, de supermarkt, het italiaans restaurant, de minigolf, allen een dikke pluim. we komen zeker terug.

Oude reviews (archief)

• Activiteiten7
  • Onderkomen6

Een keer gekozen om naar Denemarken te gaan.

Deze camping uitgekozen, omdat het dicht aan zee is en er netjes georganiseerd uitzag. Dat was ook zo. Het zwembad kon je enkel in met een armband, en maar 1 keer per dag. Onze staanplaats was niet al te groot, we konden de vouwwagen net kwijt. Verder alles netjes georganiseerd en schoon, na een week hadden we het echter wel gezien en zijn we verder getrokken.

Drukke maar goed georganiseerde camping

Fam v a
10-8-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6

Wij gingen op vakantie naar Denemarken om de rust en de ruimte. Als je dan op deze overdrukke camping terecht komt klopt er voor je gevoel iets niet...! Wij hadden een luxe plek, maar onze caravan met voortent paste maar net op de plek, konden we niet meer buiten zitten. camping is overvol met dikke Duitse Campers/caravans. Onze kids maken normaal snel vriendjes, maar als enige Nederlanders was dat toch lastig. als ik in Denemarken op vakantie ben heb ik geen behoefte om constant door iedereen in het Duits aangesproken te worden. De omgeving is leuk. Het strand op loopafstand. Maar meer dan 90 euro per nacht betalen voor een camping is veel te veel.

+ loopafstand van mooi strand Sanitair is top, Mooi kinderzwembad, Mooie omgeving

- onvriendelijk personeel, Kleine plaatsen

Je betaalt voor heel veel entertainment, waar wij iig geen gebruik vsn maakten, Voor paardrijden moet je extra betalen, Druk, Duur, welness is in laagseizoen gratis maar in aug betaal je hoge prijzen.

redelijk ok, camping wordt minder

Mike Kepel
8-8-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Wij zijn er voor het 4e jaar nu naar toe gegaan. Voor onze kinderen perfect. Echter het schoonhouden van het sanitair gaat achter uit. Ook het geluidsniveau na 11.00 uur is erg hoog, stil is het pas om 00.30 uur. Het aantal honden neemt schrikbarend toe. Het lijkt wel een vakantie plek voor honden. Ook de standplaats waar wij graag zitten kan men nu reserveren, dat kan eigenlijk niet, maar heeft men toch gedaan. Ook de kosten voor alles en nog wat gaan elk jaar omhoog. Ook het zwembad water was van mindere kwaliteit. Overigens nog steeds goed te noemen.

Voor de kinderen blijft het een zeer aangename camping. Maar wij denken niet dat we volgend jaar terug komen. De camping gaat achter uit. Ook een klacht indienen heeft geen zin, ze lachen je gewoon uit. Kan natuurlijk ook want de camping is over vol. Aan boekingen geen gebrek.

Voor ons geen tweede keer!

Mireille
31-8-2015
  • Onderkomen2

Wij hebben een week the fishermans cabine met jacuzzi geboekt. Aan de buitenkant zijn deze bungalows absoluut erg leuk maar als je binnenkomt is het niet zoals de website doet geloven.

een hele kleine bungalow, zonder kastruimte alleen vier lades onder het bed.

Keukengerei is zeer beperkt. Bij ons was de bungalow ronduit smerig, we hebben alles schoon moeten maken alvorens iets neer te zetten. De haren lagen zelfs in de koelkast en de vuile afwasborstels van de vorige bewoner lagen er nog.

Het park is verder leuk, schitterende en schone wellness, leuk overdekt speelparadijs, leuke aangelegde midgetgolfbaan en als je vroeg in de ochtend gaat een schoon en erg leuk zwembad, als je in de middag gaat ligt er bij de kleedhokjes werkelijk overal haar en viezigheid. Toen ik dit ging melden bij de receptie werd er alleen maar gezegd dat dit niet kon omdat er de hele dag wordt schoongemaakt.

• Onderkomen8

Wij verbleven met onze kinderen van 6, 5 en 3 jaar in de meivakantie vier nachten in een Fiskerhuse. Deze is geschikt voor maximaal zes personen, maar dan wordt het erg krap. Het zijn mooie en verzorgde huisjes. Klein, maar functioneel. Zeer smalle bedden, onze zoon is er twee keer uitgevallen. Ons huisje (nummer 25) lag helaas ongunstig tegenover een speelveldje, dus veel herrie in de avond van spelende kinderen. De huisjes liggen achter in het park, een aardig stuk lopen naar het zwembad, de winkel of de receptie. Het zwembad was geweldig, eens per dag drie uur toegang. De omkleedruimte is voor mannen en vrouwen gescheiden, er zijn geen hokjes, dus naakt in een open ruimte. Er is voor alle leeftijden genoeg vertier in de diverse baden. Helaas geen buitenruimte. Wij vonden de medewerkers van het park allen onbeleefd en niet hartelijk. Het park is verzorgd, groen en beschikt over genoeg speelmogelijkheden voor kleinere kids, zowel buiten als binnen. Het strand ligt op loopafstand.

Mooi park in mooie omgeving

jorienzandvoort
1-5-2015
  • Onderkomen8

Laatste week in april geweest in de schoolvakantie, nog net voor de drukte. Wij zaten in een fiskershus met jaccuzi. Erg leuk huisje, lekker licht en leuk ingericht. Wij zijn met zijn viertjes, maar met zijn zessen wordt het proppen, zou ik niet doen. Vanaf je terras kun je vissen, er zwemt vanalles, veel gevangen, lekker zelf gevangen forel gegeten.

Voor de kinderen is Playcity erg leuk en handig bij slecht weer, de buitenspeeltuinen zijn ook leuk. Zwembad prima en het was heel rustig, hadden het sommige dagen zowat voor ons alleen op een handjevol mensen na. Welness is ook mooi.

Het ligt zo achter de duinen.

Jammer dat personeel bij de receptie niet bepaald hartelijk is en bij het winkeltje krijgen ze geneens 'hallo' of 'bedankt' over hun lippen. Bij Playcity waren ze nog wel vriendelijk.

Al met al een heel leuke vakantie gehad en de kinderen hebben ook genoten!

• Activiteiten9
  • Onderkomen9

Een geweldig park waar van alles te doen is voor jong en oud. Wij zaten een week in de luxe Fiskerhus. Echt super, ballustrade volledig om huisje heen dus kleine kids kunnen veilig spelen. Huisje zelf had als minountje dat het wat kleine oppervlak had, 6 volwassenen kunnen er slapen maar daar is t ook mee gezegd. Gezin met kids wil prima. Wel smalle matrassen, niet breed oppervlak. Onze kleine van 3 viel van bed. Verder is er geen stofzuiger, wel bezem, geen wasknijpers, wel kleine droogrek, weinig kopjes en glazen maar genoeg bestek en borden. Geen droger wel wasmachine.

T was de laatste week van het zomerseizoen maar daar was niets van te merken. Alles goed op loopafstand en mooi verspreid op t park. Miniclub van 1 tot 6 net een kleine ballorig. Speelparadijs overdekt erg leuk voor klein en groot en daar vermaak je je met gemak een paar uur. Zwembad druk maar erg mooi en voorzien van van alles. Kleedruimtes zijn mannen vrouwen apart maar niet in aparte hokjes en druk.

Uniek maar belachelijk duur!

EriC
7-8-2014
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Echt schitterende camping maar nooit weer in t hoogseizoen. Het indoor zwembad (jammer genoeg geen buitenbad) ziet de hele dag zwart van de mensen. Zwemmen in zee is het veel betere alternatief. We betaalden voor 2 volwassen en 3 kinderen (10, 13 en 15) de belachelijke prijs van 93 euro per nacht. Voor dit geld heb je een villa in Florida met prive-zwembad! Verder was het erg druk met veel Deense kleuters die elke ochtend om 7.15 uur losgingen. Die Denen hadden hun koters totaal niet onder controle. De rest van het jaar werken beide ouders allebei 40 uur waarschijnlijk en aan opvoeden komen ze niet toe.

De omgeving is natuurlijk uniek. We komen zeker terug maar nooit weer in t hoogseizoen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hvidbjerg strand in Blavand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hvidbjerg strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hvidbjerg strand scoort een 9.07 uit 10 op basis van 313 reviews.