Tijdelijk €25 aanbetaling

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Op het schone en ruime park Lalandia Billund vind je een waanzinnig overdekt zwembad met glijbanen. Daarnaast is er een bowlingbaan en indoor speelhal voor minder mooi weer. Een ‘must have’ is de resortpas. Hiermee heb je gratis toegang tot Legoland en Givskud Zoo. Beiden niet ver van Lalandia Billund.

Bekijk de beschikbaarheid

215 Reviews over Lalandia Billund

• 9Bjorn24-08-2022

Zalig verblijf voor kinderen

Het park ligt echt op wandelafstand van legoland en vormt dus een ideale uitvalsbasis. Maar ook op Lalandia zelf is veel te doen. Het zwembad zal bij alle kinderen in de smaak vallen, ook de binnenspeeltuin is dik in orde.

• 9Lalandia billund02-06-2022

Geweldig park

Heerlijke week gehad in Denemarken. Wat een fantastisch park is dit. Wij hebben genoten. Bij aankomst was het huisje brand schoon. Daar kunnen ze in Nederland op veel plaatsen een voorbeeld aan nemen. Fantastische plaza van alle gemakken voorzien. Erg veel te doen op het park. Een tip koop een gouden bandje zodat je van alle faciliteiten onbeperkt gebruik kunt maken. Eten is goed! Zwembad is fantastisch. Kortom echt een aanrader. Het park ligt op loopafstand van Legoland. Het vliegveld billund ligt tegen het park aan zodat het park ook per vliegtuig goed te bereiken is.

• 9Ellen28-05-2022

Prachtig park, van alle gemakken voorzien

Wij zijn een week geweest. Direct geboekt op de site van het park zelf. Heel fijn dat het op loopafstand van Legoland is, dichtbij Lego House. Het park voelde rustig en overzichtelijk terwijl het wel groot is. Huisjes staan ruim van elkaar af. Veel speelmogelijkheden voor de kinderen.

Afstand naar het hoofdgebouw was een flinke wandeling, dus kochten wij een onbeperkte parkeerkaart voor de grote parkeerplaats vooraf online. Ook op het park prima gegeten, inderdaad aan de prijs maar dat wisten we vooraf al.

Zwembad is geweldig! Wij gingen heel vroeg, maar de rijen bij de glijbanen waren er ook al snel. Activiteitenkaart gekocht, zodat de kinderen alles konden doen wat ze wilden (gouden bandje). Daar hebben ze veel gebruik van gemaakt. Trampoline springen, klimmen, schaatsen, bowlen, mini golf. De week was zo voorbij.

• 9Sander Lankhorst12-05-2022

Topweek

In de Mei vakantie 1 week naar dit bungalowpark geweest het was super voor de kinderen, wij hebben via tui geboekt en ook een resortpass bijgeboekt €89 p.p. Inclusief toegang tot het zwembad, binnenspeeltuin monkey, een dierentuin en Legoland op loopafstand. Bij 1 boeking een Lego kado

Je kan dit park vergelijken met Center Parcs, alleen wat groter. Zwembad super veel te doen heren en dames moeten apart omkleden.

Binnenspeeltuin ook top voor de kinderen

De dierentuin dicht in de buurt is vergelijkbaar als safaripark beeksebergen

Hou er wel rekening mee dat alles ietsje duurder is dan in Nederland.

Legoland kun je lopen mooi groot park, koop geen Lego in legoland want dat is abnormaal duur.

• 9Arjen de Jong06-05-2022

Top park en veel te doen

Mooi park op loopafstand van lego land. Huisjes zijn prima. Schoon en netjes. Zwembad is echt top. Eten is prima. En er is van alles te doen. Lego house ietsje verder dan lego land is een aanrader. Wij zijn met de auto gegaan. Is ook goed te doen. Al met al een topvakantie

• 10Activiteiten
  • 4Maria Roelofsen06-05-2022

Money takers !

Children under 3 years old are for free in swimmingpool but the opposite is true! While entering you’re obligated to buy some kind of ugly swimming pence for 150 DKK, that’s over €19!! Entering fee is even more expensive then Legoland. And no seats available at childrens swimmingpool while we arrived early at 10.15hrs. No view over our child in pool from a seat! Not possible to bring your own food or drinks. And buying food and drinks are extremely expensive!

• 5Activiteiten
    • 5Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 7Stephanie28-10-2021

Ervaring Lalandia

We zijn 5 dagen bij Lalandia verbleven. Dit vonden we ook precies genoeg. Ik heb niet het wauw gevoel gehad bij dit park. De huisjes zijn heel schoon en ruim opgezet. De plaza met alle faciliteiten ziet er ook goed uit. De aandachtspunten zijn voor ons: het eten. Dit kan een kwestie van smaak zijn, maar er is veel te weinig variatie en vooral s middags kom je niet verder dan een vette hap en een liter cola (het gaf ons een Amerikaans gevoel) Volgens mij heeft het restaurant in het zwembad een iets groter aanbod. En dan smaak: het ziet er heerlijk uit, maar het smaakt niet. En ja, het eten in de restaurants is er prijzig en als het dan niet smaakt is dat wel jammer. En verder de temperatuur in het zwembad. Dit mag een paar graden warmer. De kids hebben er geen last van, maar de ouders zie je rillend rondlopen. Legoland is een leuke ervaring. We hebben een mooie vakantie gehad, maar ik denk niet dat we nog een keer teruggaan.

• 7Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Linda25-10-2021

Prachtig park

Een super mooi park. Geweldig zwembad en alles heel schoon. De huisjes zijn mooi en de plaza is super. Niks ontbreekt. legoland is op loopafstand en meer dan de moeite waard. Wel is alles mega duur. Niet normaal. Bolletje ijs is 5 euro! Cupcakje bij de koffie is ook 6 euro. uit eten in de plaza met zn vieren was 180 euro. Hierdoor komen wij niet terug. Al ligt dit niet aan het park, alles in Denemarken is mega duur.

• 6Eetgelegenheden
  • 7Lilyana02-09-2021

Groot, maar wel compleet.

Een verblijf van 5 nachten was eigenlijk iets te lang. Park is gigantisch groot, waardoor je heel veel moet lopen, voor de kinderen niet echt leuk. De glijbanen in de zwembad waren echt wel leuk, vooral voor onze zoon van 13. Zwembad zelf was niet echt bijzonder, donker en koud water. Overal nep planten. Zwembad is ook niet berekend op zo'n grote vakantiepark, tot 16 uur echt mega druk. Monkey Town ook niet echt bijzonder en wordt slecht bijgehouden en ook weer veel te klein voor zo veel mensen. Onze dochter van 8 was na een keer spelen ook wel klaar mee. Buiten is het park wel bijzonder mooi en goed onderhouden. Heel mooie buiten spleeltuinen. We hadden een vierpersoons huisje en die was heel ruim en redelijk compleet. Alleen jammer dat er geen donkere gordijnen waren. Let op park ligt direct aan een vliegveld, dus ook veel lawaai. Veel info over hoe en wat kregen we niet, want we konden zo ons huisje in met een code.

• 7Activiteiten
  • 9Fam uit Nederland24-08-2021

Alles op dit park had de wauw factor. Vriendelijk personeel, schone nette ruime huisjes. Het zwembad was super! Nog nooit zo n mooi zwembad gezien. Het park is ruim , met hier en daar mooie speeltuinen voor de kinderen . Legoland is aan de overkant van de weg, super! We hebben ons uitstekend vermaakt. Tip: neem een goed gevulde portemonnee mee want het leven hier is stukken duurder dan wat wij in Nederland gewend zijn.

• 10Onderkomen

Vakantiepark Lalandia Billund info