Vakantiepark
KinderhotelWeer vandaag22°10°
8,1

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen8,5

Op het schone en ruime park Lalandia Billund vind je een waanzinnig overdekt zwembad met glijbanen. Daarnaast is er een bowlingbaan en indoor speelhal voor minder mooi weer. Een ‘must have’ is de resortpas. Hiermee heb je gratis toegang tot Legoland en Givskud Zoo. Beiden niet ver van Lalandia Billund.

183 reviews over Vakantiepark Lalandia Billund in het Nederlands

Leuk park! Voor herhaling vatbaar

Chantal
5-5-2019
  • Onderkomen8

We zijn een week geweest in de Meivakantie. 90% van de mensen waren Nederlanders😃 Overal speeltuintjes op het park. Het is een eind lopen naar de Plaza maar er rijdt elk half uur een treintje. Om .00 en .30 vanaf de huisjes en om .15 en .45 vanaf de plaza. Zwembad leuk, veel glijbanen. Als je met je gezin bent kan je boven omkleden in gezinshokjes. Trap naar boven aan het eind rechts. Kluisjes werken met je toegangsbandje. Met dit bandje kan je ook je huisje openen en op slot doen. Als je een resortpass hebt is dit bandje ook je toegang tot monky tonkyland, legoland en de dierentuin. Wij hadden huisje Classic+4 Tips: -Neem iets mee om de ramen in de slaapkamer mee af te plakken. Anders wordt je vroeg wakker van het licht. - als je van plan bent om te koken neem je eigen Wokpan mee. Moet wel geschikt zijn voor keramisch. - theeglazen zijn er niet dus ben je een theedrinker neem je eigen glazen mee. - Wasmiddel mee

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Redelijk park maar te duur.

M Boswinkel
29-4-2019
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Bij aankomst hadden wij een huisje naast een bouwterrein, kan gebeuren zolang we er geen overlast van hebben.. maar helaas om 6.00 begonnen ze met bouwen en trilde we ons huisje uit. Naar de receptie.. konden niet meteen iets doen.. uiteindelijk een ander huisje gekregen maar deze troffen we erg vies aan en weer een halve dag van de vakantie weg. Jammer. Het park is te groot om goede kwaliteit te leveren. Zit je achteraan moet je circa 2 km naar de plaza lopen. Houd hier rekening mee. Alles gaat vroeg dicht op het park circa 21.00 en zwembad 19.00. Zwembad oke... wel vieze gezamenlijke kleedruimte, geen toezicht bij glijbanen. Voor het geld dat we hebben betaald, vinden wij de kwaliteit niet op orde. In de omgeving leuke uitjes.. ribe, givskud zoo, grotten etc. Kopenhagen is ook echt de moeite om naar toe te gaan. Lekker eten kan bij cafe s op 1,5 km voor redelijke prijs.

Gereisd Met partner in april 2019

Neckermann

Geweldige vakantie, dit jaar gaan we weer.

Jessica Van Rooden
25-3-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Prachtig park, heel mooi en schoon huisje. Legoland was ook geweldig voor onze oudste (6 jaar), voor de jongste (8 maanden) waren er veel voorzieningen. Alles heel kindvriendelijk. We hebben het er reuze naar ons zin gehad. De resortpas is echt een aanrader, ook voor de indoorspeeltuin en het zwembad op lalandia. We waren heel blij dat we een parkeerkaart gekocht hebben om vlakbij de receptie te kunnen parkeren (ongeveer 17,50). Het vakantiepark is echt heel groot.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een top bestemming voor jong en oud

monique
1-12-2018
  • Onderkomen9

De huisjes die we hadden waren top. Ontvangst werkelijk alleraardigst en vriendelijk. Het park is ook van alle gemakken voorzien. Veel speelplekken en ruim opgezet. Je kijkt niet bij de buren op tafel wat er gegeten wordt.

Het verblijf was leuk voor een keer.

Angela
14-9-2018
  • Onderkomen8

Vakantiepark Lalandia is een groot opgezet vakantiepark met verschillende type huisjes. Personeel is vriendelijk, persoonlijk vond ik het Servicecenter veel te klein voor alle gasten die kwamen inchecken, uitchecken en/of vragen hadden. Lalandia heeft een groot Plaza (net zoals CenterParcs) met daarin een supermarkt, het zwembad, vele restaurants, Monkey Town, bowlingbaan, speelhal etc etc. Onze ervaring met het eten was niet grandioos, we hebben de rest van ons verblijf in ons huisje gegeten. De huisjes (alle types) zijn netjes! Nadeel is het lange stuk wandelen naar het Plazagebouw, er waren veel gasten die een parkeerpas bij hadden gekocht. Het zwembad is heerlijk over de top met enorm veel glijbanen. Een resortpas is een aanrader! Legoland was geweldig, maar vooral Givskud Zoo is ontzettend leuk en moet je heen!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Ooit komen we hier zeker terug!

Janneke k
22-8-2018
  • Onderkomen8

Een ontzettend mooi ruim opgezet park, ruime huisjes met voldoende privacy, wij waren er in de Mei vakantie en hadden bijzonder mooi weer, veel buiten gezeten dus maar ook dat was fijn omdat je zo vrij zit. Een resortpas zou ik zeker aanbevelen, Legoland in 1 dag is haast niet haalbaar, wij zijn 1 hele dag geweest en nog 2x een paar uurtjes. Het Legohuis moet je gezien hebben! Waanzinnig gaaf! Wij zijn nog een dag naar de Zoo (safari rijden en lopen in 1, heel leuk) en een dag naar het strand geweest in Blavand, te leuk plaatsje met een snoepwinkel waar de kids zelf een lolly kunnen maken. Genoeg leuke restaurants in de omgeving. Neem boodschappen uit NL mee, alles is erg prijzig. Koop een parkeer kaart voor ongeveer 16 euro. Als je bij de 'plaza' parkeert steek je zo over naar Legoland + dat lopen enz naar het zwembad (in de plaza) haast geen doen is. Mensen zijn overal even vriendelijk en wat is het een schoon land!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Geweldige ervaring maar wel voor eenmalig

Katja
28-6-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Park ligt op loopafstand van legoland. Wij verbleven in een cattoge, erg klein maar je slaapt er eigenlijk alleen. Bedden waren wel erg smal met dunne matrassen. Na 5 min douchen helaas al koud water. We hadden incl. Ontbijt dat was wel ideaal. Ontbijtbuffet was prima. Legoland is vooral leuk voor kids tot 10 jaar. Park is niet groot maar genoeg te doen Gelukkig was het niet druk dus konden overal zo door lopen. Lego house is een aanrader en het zwembad bij Lalandia ook.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader met kinderen tot ca. 12 jaar!

Tess
14-5-2018
  • Activiteiten9

Heel leuk park, ruim opgezet en nette huisjes! Huisjes zijn van alles voorzien, zelfs een wasmachine en een droger! Binnenspeeltuin en het zwembad zijn heel erg leuk, maar denk voor tieners dat de lol er snel af was! Zeker een resortpas erbij boeken! Hiermee kun je ongelimiteerd naar Legoland. Ook de dierentuin waar je met de resortpas naartoe kan is een aanrader! De binnenspeeltuin vonden mijn kinderen echt geweldig, maar dit is niet anders dan in NL. Het zwembad is heel leuk en uitgebreid met heel veel verschillende glijbanen en diverse baden. Boodschappen op het park zijn niet heel erg goedkoop, je kan beter naar de supermarkt iets verderop rijden of zoals wij gedaan hebben veel uit NL meenemen, dan hoef je alleen de verse dingen nog maar te halen. Ook het eten in Legoland en dierentuin is duur een ongezond, maar doe zoals de Denen en neem je koelbox mee en verzorg je eigen lunch.

Leuk & net park

Natasja
10-5-2018
  • Onderkomen9

Ligging tov het vliegveld en legoland is super. afstand om te lopen naar legoland vanaf de huisjes kan vrij ver zijn. Koop een parkeerkaart voor 140 dkk voor je gehele verblijf zodat je de auto bij het hoofdgebouw kan zetten. Huisjes zijn groot en schoon. Zwembad is geweldig en het plaza is er leuk alleen op zwembad en monkey tonkyland na dient overal voor betaald te worden.

Als je van ruimte, luxe en rust houd zou ik dit park zeker boeken. Mocht je goedkoper willen zou ik een bb in de buurt zoeken, seasonspass voor legoland kopen ( hiermee krijg je 50% korting op het zwembad van lalandia) wat je na 1 dag ook wel gezien het en monkey tonky land is niet veel anders als de indoorspeeltuinen in NL. Het plaza van Lanandia is vrij toegankelijk voor iedereen

Vakantiepark info

• Aantal kamers> 700
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • BuitensportenGolfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Lalandia Billund in Billund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Lalandia Billund zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.