We hebben een aantal aanbieders voor Middelfart voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Middelfart voor je op een rij gezet:

Reviews over Middelfart

• 8Hennie M.15-08-2019

Leuke plaats!

Leuke plaats , aanrader! Div. uitstapjes mogelijk. In de haven kun je lekker eten bij restaurant ‘mast’. Ook een gezellig winkelstraatje!

• 7Omgeving

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Lotte18-05-2018

Rustige, maar prachtige plek.

Erg rustig stadje. Goede plek voor congressen blijkbaar. Prachtige omgeving en vriendelijke mensen.

• 5Stranden

Zakelijk gereisd in mei 2018

• 8HG31-08-2016

Verrassend leuk plaatsje

Gezellig winkelstraatje vlak bij de havens met vakwerkhuizen . Aantal grote supermarkten . Leuk uitgangspunt om Funen verder te ontdekken en naar Legoland te gaan. Leuk is de excursie op lillaebaelt om bruinvissen te spotten op de avonturia.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 7J.J. de Boer13-08-2014

Funen zeer mooi

Funen ontdekken is eenvoudig. Wel fietsen mee en ga eens naar Helnaes. Bootovertochten zeer prijzig evenals het ijs. Odense maar niet doen. Middeleeuwse huisjes vind je ook in Middelfart. Water is zeer helder.

• 7Zorg voor natuur

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7guineverre923-09-2013

Rustige plek

voor natuurliefhebbers en mensen die houden van kleinere steden / haventjes etc. Hou je van grote steden, uitgaansleven en georganiseerd vermaak dan ben je hier niet op je plek. Ook veel leuke plaatsjes in de omgeving om te bezoeken.

• 6Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 7Joost29-08-2013

Prima plekje

Mooi gelegen aan de Kleine Belt. Prima winkelstraat; gezellig terras aan het water.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Maurits 21-11-2012

Leuke stad, mooi gelegen aan de Kleine Belt

Wij waren even in Middelfart voordat wij over de "kleine" brug de Kleine Belt overstaken naar Jutland. Middelfart heeft een leuk centrum met oude huizen en prachtige winkels. Het ligt mooi aan de Kleine Belt, waar twee bruggen Funen met Jutland verbinden. Wij verlieten Middelfart, richting Kolding over de kleine brug, waar ook een spoorlijn overheen loopt. Spectaculair, zo'n passage over zo'n brug. En dan nog wel op de fiets. Een kleine sentatie over de Kleine Belt.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 10bartvijfhuizen25-07-2012

mooi ouderwets typisch deens dorpje

leuk kneuterig dorpje, qua uitgaan is er niks, wel 2 keer per jaar leuk muziek festival, elke week markt, typische deense eettentjes, 3 grote supermarkten in de omgeving, lekkere deense polsertentjes overal, niemand die zn auto of fiets op slot zet. Gewoon leuk dorpje met alles voor kinderen (pretparken, zwembaden etc) inde buurt

• 10Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met jonge kinderen in april 1970

• 8Gerda07-08-2011

Heerlijk rustig

We hebben ons er bijna 3 weken goed vermaakt: fietsen, wandelen en vissen. Veel bruinvissen en zelfs zeehondjes gezien. We stonden op een camping aan het water en er kwamen veel kleine en grote boten langs, dus er was altijd wat te zien. Voor herhaling vatbaar. Maar niets betalen met Visa of bankpassen, voor buitenlandse passen komt er 3,85% bovenop, dus alles contant betalen!

• 8Stranden

Gereisd met partner in juli 2011

• 7Paul van Velzen11-06-2008

Middelfart doet ontzettend z'n best om toeristen te trekken, er wordt een mooie brochure uitgegeven die de indruk wekt dat er heel wat te beleven is. Dat valt wel tegen. Voor watersporters en vissers is er zeker wel wat te doen, maar daar blijft het dan wel bij. Het dorp ligt wel centraal aan de grote weg, precies tussen de oude en de nieuwe brug over de zogenaamde kleine Belt. Daarop heb je vanuit de haven een prima uitzicht. Deze locatie is geschikt voor rustzoekers met kinderen.

• 9Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn