Sorteren

vakanties Funen en de eilanden

Reviews over accommodaties in Funen en de eilanden

Ontspanning

Marcel Koops
    30-9-2018

Deze camping geeft het totaalplaatje als je van rust en natuur houdt. Voor de kleintjes zijn er voldoende speelvoorzieningen echter geen zwembad maar met aan drie kanten zee met de ondiepe haven vlakbij mag dat de pret niet drukken. Kerteminde ligt op 20 minuten en is een mooi vissersdorp met alle voorzieningen. Odense op 40 km is een grote stad waar veel te beleven is zoals het stoomtreinmuseum. Voor natuurliefhebbers is deze camping een must met het geeeldige Fyns Hoved op loopafstand.

Baisc camping, veel Nederlanders, prima plek

NL
    28-8-2018

Kleine camping, leuk zwembadje, ligging aan water. Aardige eigenaar die helaas volgend jaar in Afrika zit. Familiedouches zijn fantastisch, overig sanitair maakt matige eerste indruk. Maar wel schoon en goede douchestraal.

Keuken basic, knus. Tv ruimte leuk voor de jeugd. Leuke speelplek.

Centraal onderaan eiland Funen.

Super

Willem Passchier
    26-8-2018

Prachtige camping en mooie fiets omgeving. Wij hadden helaas veel wind en het was niet warm. In de keuken kun je heel goed koken en binnen eten. Alleen jammer dat sommigen vlees gaan braden. Dan staat alles blauw van de rook omdat men het veel te hard laat gaan. Toiletten en douches prima maar wel heel kort met een muntje. Ik weet niet meer hoe lang maar echt heel kort.

Naar Faaborg fietsen moet je wel langs een drukke weg zonder apart fietspad. Faaborg is erg leuk en jekunt ook eiland hoppen. Fietsen mee natuurlij. Ook heel leuk met kinderen.

Prima camping.

Erica
    21-8-2018

Prima camping met ruime plekken. "Strand"dichtbij. Zwembad niet heel groot maar goed.

Winkeltje verse brood eigenaar orginiseert paar dingen.kost geld.

Leuk voetbalveld en speeltuin kleine kinderen.

Chillhonk vd wat oudere kinderen. Met PlayStation.handig met minder weer.

Openbare plaats om te bbquen en koken kan binnen.

Twee weken geweest vanaf 3 Aug.

Tweede week erg rustig op de camping.

Veel campers die ff blijven.

In de omgeving voldoende te doen fietsend of auto.

Toiletten prima en douches met pasje waar geld op staat.

Stroom na afloop betalen.

Assens lekker eten. Ook supermarkt e.d.

LEGOLAND was mooi te doen.

Mooie camping met toffe zwembadglijbaan

Marion
    8-8-2018

Wij stonden hier in de hete zomer van 2018 en dat was best pittig. Er zijn niet veel bomen op deze camping dus neem voldoende parasols, luifels etc. mee. Er is één sanitairgebouw voor de hele camping (4 damestoiletten) en dat vond ik wel wat weinig. Bij het zwembad is echter ook een klein sanitairgebouw en die bleef ook een stuk schoner! Voor de kids is er genoeg te doen. Er zijn mooie speeltuinen (met springkussens), een hok met geitjes waar je ook in kan en de WiFi is gratis en snel. Het zwembad is niet super groot maar heeft een erg leuke glijbaan en een mini stroomversnelling. Wat jammer is is dat het douchen niet gratis is (met een kaart) en de elektra apart gaat. Dus kreeg ik voor 9 dagen nog een naheffing van 50 euro! Die gratis WiFi betaal je dus alsnog zelf. Verder is het prima camping voor uitstapjes: Odense en Legoland liggen op ongeveer 1 uur rijden.