Sorteren

vakanties Funen en de eilanden

Reviews over accommodaties in Funen en de eilanden

Ontzettende leuke camping!

Marscha
    20-9-2017
    Mooi en rustig gelegen aan het water met ruime plekken, fijn zwembad met leuke glijbaan, winkeltje met iedere dag verse broodjes en lekkere koffie, leuke speeltuin en iedere avond op de steiger met een schepnet krabbetjes vangen. Ook worden er leuke activeiten voor de kinderen georganiseerd, zoals rijden op een Segway, in opblaasbare ballen op het water lopen, broodjes bakken boven het kampvuur en ook een rondje in de speedboot was bij onze kinderen favoriet. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben op deze camping een ontzettend leuke vakantie gehad!

Mooie complete huisjes, heel sfeervol

Ine Geers
    4-3-2017

Winkels zijn redelijk dichtbij, 2 km, steile trap naar smal en stenig strand.

Kleine speeltuin en park ruim aangelegd met veel ruimte.

Absolute Aanrader

Jan Taildeman
    7-9-2015
    Prachtig hotel aan de rand van het autoloze stadscentrum. Mooie ruime kamer, vriendelijk personeel én ruim en lekker ontbijt.

Wel aardig

Haas4
    21-8-2015
    Leuk zwembad, aardig dorpje, fraai uitzicht.
Funen en de eilanden scoort een 7,9 uit 10, op basis van 131 reviews