Sorteren

Reviews over accommodaties in Bornholm

Heerlijke vakantie!

Eva
    7-8-2018

Een heerlijke vakantie!! Op ongeveer een kwartier van de boot in Rønne ligt Aakirkeby rustig en centraal gelegen op het eiland. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door Steen en Lisette

De camping is overzichtelijk en wordt top bijgehouden door haar eigenaren. Ruime plekken. Wij hadden een plek op het achterste veld. Hier veel verloop van reizigers te fiets en wat verder van het toiletgebouw. Het voorveld meer caravans en wat drukker. De camping ligt groen en er zijn meerdere wandelroutes vanaf de camping.

Relaxte sfeer en muisstil (natuurlijk afhankelijk van de mede-campinggasten). Geen geluid van schreeuwende jeugd!

Steen en Lisette doen erg hun best voor hun gasten. Ze zijn hartelijk, vriendelijk en behulpzaam.

Het toiletgebouw was altijd schoon en geen wachtrijen door het muntensysteem!!

Kortom, top!!