Bornholm

We hebben een aantal aanbieders voor Bornholm voor je op een rij gezet:

vakanties Bornholm

We hebben een aantal aanbieders voor Bornholm voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Bornholm

een plek waar je zeker nog eens naar toe wilt!

Trijnie de Jonge,
    26-8-2018

Wij, mijn partner en ik, waren hier met onze kinderen en kleinkinderen. We hadden ruime plaatsen, voor een grote tent, een caravan en een huisje die je kunt huren. Zeven volwassenen en drie kinderen ,de kinderen waren 1, 8 en 11 jaar. We hebben prachtige weken gehad. het is er gezellig, rustig, geen gegil of drukte. genoeg speelruimte voor kinderen. De hond van de camping-eigenaar komt geregeld even kijken, gaat nooit de tent binnen en kan met iedereen overweg, ook honden die op de camping verblijven. De campingeigenaren, Steen en Lizette zijn zeer aardig, zijn altijd aanspreekbaar en helpen waar nodig. En dan nog een prachtig eiland , ook aardige mensen, prachtige kerken die bijna allemaal open zijn. En er is een grote variatie, van stranden, klippen , vele bezienswaardigheden en op loopafstand van de camping, Natuurmuseum Bornholm. Voor groot en klein geweldig om te bezoeken. En niet te vergeten de visrokerijen, met één woord: goed!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Fijne camping met topplekken voor een tent.

Monique du Pau,
    23-8-2018

Het tentgedeelte grenst direct aan de rotsen en aan zee. Naast de camping is een zandstrandje met een ondiep gedeelte voor jonge kinderen. Daarachter is een duikplank in zee waar oudere kinderen niet weg te slaan zijn. Ook is er een leuk restaurantje met terras met regelmatig goede live muziek. Prachtig uitzicht. Wat me ook aansprak is dat de camping op 1 oktober helemaal wordt leeggehaald, dan is het in de winter natuurgebied. Op de camping is een grote keuken met gaspitten, ovens en veel keukenbenodigdheden waar je gebruik van kunt maken. Genoeg douches en wc's die elke dag worden schoongemaakt.

Voor jongere kinderen een speelplaats met veel en nieuwe speelapparaten. Het dorpje Svaneke is 10 minuten lopen en schijnt het mooiste stadje van Denemarken te zijn. Leuke terrassen, veel winkeltjes.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Rustige camping, ruime plekken onder de bomen.

Leonore Z,
    13-8-2018

Prima camping. Aardige eigenaren. Sanitair is dik in orde. Toiletten met wc-papier en zeep. Veel van alles en prima schoon. Douchen kost 2 kronen. Is ongeveer 26 cent. Het scheelt nog wel in tijd hoe lang je daarvoor kan douchen dus probeer eens een andere als het te kort was. Voordeel van betaald douchen is dat iedereen zo klaar is, en dat het sanitair geen speelplaats is voor kinderen. Goed warm water bij alles, dus ook voor de afwas. Plekken op de camping ruim en veelal onder de bomen. Prima zwembad. Niet heel groot maar de zee is niet ver weg. Ligbedden erbij. Springkussen en veel skelters voor kinderen. Gratis te gebruiken (borgsysteem zoals bij winkelwagen). Klein winkeltje waar ook brood te koop is zonder dat je dat van te voren moet bestellen. Camping ligt heel rustig (geen verkeer te horen) en ook iedereen was (toen wij er waren) gewoon stil rond een uur of half 10. Weinig Nederlanders. Vooral Denen en Duitsers.

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijke vakantie!

Eva,
    7-8-2018

Een heerlijke vakantie!! Op ongeveer een kwartier van de boot in Rønne ligt Aakirkeby rustig en centraal gelegen op het eiland. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door Steen en Lisette

De camping is overzichtelijk en wordt top bijgehouden door haar eigenaren. Ruime plekken. Wij hadden een plek op het achterste veld. Hier veel verloop van reizigers te fiets en wat verder van het toiletgebouw. Het voorveld meer caravans en wat drukker. De camping ligt groen en er zijn meerdere wandelroutes vanaf de camping.

Relaxte sfeer en muisstil (natuurlijk afhankelijk van de mede-campinggasten). Geen geluid van schreeuwende jeugd!

Steen en Lisette doen erg hun best voor hun gasten. Ze zijn hartelijk, vriendelijk en behulpzaam.

Het toiletgebouw was altijd schoon en geen wachtrijen door het muntensysteem!!

Kortom, top!!

Gereisd met partner in juli 2018

GEWELDIG! Een camping die je niet snel vergeet.

Hennie & Jeanet,
    16-7-2018

Een prachtig eiland om te fietsen, wandelen langs mooie kliffen, leuke havenplaatsen met soms witte stranden.

Rustige camping met winkels dichtbij.

Grote plaatsen, schoon sanitair en s 'morgens verse broodjes.

De camping eigenaren zijn in één woord fantastisch !

Gereisd met partner in juli 2018