Reviews over Latchi

Fijne sfeer

Petra,
    11-3-2016

Mijn man en ik hebben genoten van de fijne sfeer tijdens onze vakantie bij Villa Neo Chorion. Het is een ideale plek om goed tot rust te komen, de mensen zijn heel vriendelijk en je zit midden in het echt dorpsleven. Ook het eten bij de taverna's in de buurt is heerlijk. Wij gaan zeker nog eens terug!

Voor herhaling vatbaar

Henk en Ina Overbeek,
    9-11-2015

Heerlijk verblijf in prachtige woning in rustige wijk. Relaxt.

Heerlijk huis voor leuke vakantie.

Sjanie Geijtenbeek,
    23-8-2015

Mooi huis, attente eigenaars, prima zwembad, leuk uitzicht, schattig dorpje met voldoende winkels en restaurants. Voor een zorgeloze en ontspannen vakantie!

Fantastische vakantie op Cyprus

G. Koch,
    10-11-2014

Wat een heerlijke villa in een rustig wijkje en toch dicht bij het dorp en de zee. Het is alsof je thuis bent. Fijn ingericht en alles is aanwezig voor een lang verblijf. We hoefden eigenlijk alleen maar wat persoonlijke spulletje mee te nemen. Helaas waren we er maar 2 weken. Veel te kort om ook van alles te genieten wat het eiland bied. Heerlijk gewandeld en in het Troodos geweest mijn zijn vele kerkjes en kloosters. Vooraf veel en goede uitgebreide info van de eigenaar ontvangen.

Een echte aanrader voor rust natuur, zon, zee, cultuur en privacy

Top, Top, Top, helmaal goed !

E.Willems,
    8-11-2014

Voor het eerst op Cyprus. Fantastisch villa, mooi gelegen met mooi uitzicht. Heerlijk zwembad. Van alle gemakken voorzien. Konden in de complete keuken heerlijk koken en mochten alles gebruiken. Aan o.a. kruiden ontbrak er niets.

Een auto gehuurd en mooie tochten gemaakt en gegeocached.

Latchi scoort een 8,2 uit 10, op basis van 9 reviews