Sorteren

Reviews over Platres

Prachtig hotel met nostalgie!

leonie
    1-8-2015

Hier in juli/augustus 2 nachten verbleven met 2 kinderen. Het hotel heeft werkelijk een prachtige ligging middenin de bossen. We verbleven in een maisonnette suite: mooie en zeer ruime kamer. Vanaf het hotel kun je verschillende fiets en wandelroutes volgen door de prachtige natuur, een aanrader!!

Goede uitvalbasis

Fiona
    18-10-2010

Het hotel ligt super te opzichten van mooie bezienswaardigheden. Je loopt zo richting de Kaledonie waterval, en met de auto kan je alle kanten op. Het hotel is goed. Alleen het zwembad was erg koud en het ontbijt was nogal simpel.

Maar verder is het hotel prima, vooral voor een aantal dagen als je in het platres gebergte verblijft

mooie ligging

katie_aleman
    19-8-2010

We zijn tijdens een fly&drive 1 nacht in dit hotel geweest. Je moet hier wel een auto hebben, want in de buurt is niet veel te doen. Het hotel moet ook niet te vol zitten,want dan is er niet voldoende parkeergelegenheid. De kamers zijn klein en wat verouderd,maar een nacht goed te doen. Het heeft wel sfeer. Het ontbijt was goed te doen. Je had nog redelijke keus. Wij hebben gegeten in Kato Platres,want ze serveerden geen diner. We waren hier in augustus.

Hotel op prachtige lokatie

Jurgen
    16-8-2010

De kamers zijn enigzins gedateerd maar schhon en ruim genoeg en wat wil je voor die prijs... Wij hadden twee(!) grote balkons met super uitzicht. Voldoende parkeermogelijkheden.

Prachtige ligging

Irene
    30-5-2010

Wij hadden ook zo'n kamer met twee balkons. Prachtig! Het hotel is i.d.d. verouderd. Ons bed was helemaal doorgezakt. Vriendelijk personeel. Ontbijt matig. Avondeten goed. Ligging is perfect, midden in het dorp en met goede mogelijkheden voor wandelingen.

Platres scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews