Reviews over Pissouri

30-4-2016

Direct aan zee

Fijne ruimte

Wel auto nodig

Voor oudere kinderen weinig te beleven

Erg goed

jac
    9-10-2015

Goed hotel op top locatie aan een baai, Hotel erg schoon, en eten goed. prijzen van drankjes normaal, iedere dag een diner buffet met een thema. Op het strand strandbedjes en parasols, gratis te gebruiken.

Hotel prijzen redelijk.

prima appartement

m
    22-11-2012

prima appartement.vriendelijke beheerder. hadden 1slaapkamer geboekt maar kregen app. met 2. klein maar prima zwembad. leuke restaurantjes op zeer korte afstand. zee op 50 meter.auto huur noodzakelijk als je het eiland wil bekijken. verschillende mooie wandelingen gemaakt in trodos gebergte. in sept wel erg droog denk dat bezoek voorjaar het eiland groener is.

Perfecte locatie en een heerlijk appartement

Bert en Cyn
    20-5-2012

Na een bizarre ervaring in agia nappa neergestreken bij Kotzias. Een heerlijk plekje met werkelijk alles wat je nodig hebt voor een fijn vakantie... prima strand, een heldere zee, een heerlijk zwembad, een ruime en keurig appartement met heerlijk terras en vooral perfect eten. Vriendelijke en behulpzame eigenaar.

Erg mooi!

naam naam
    7-10-2011

Mooi hotel, vriendelijk personeel, mooie ruime kamers.

Pissouri scoort een 7,9 uit 10, op basis van 9 reviews