Pissouri

Zeewatertemp (℃)18°17°18°19°20°24°26°28°27°26°23°20°
Dagen regen14131394000271015

Reviews over Pissouri

• 8Astrid24-08-2006

Kwamen hier bij toeval terecht. Zeer pitoresk dorpje met zeer smalle straatjes. Doet heel gezellig aan. Weinig toerisme en kleine hotels.

• 7Cultuur

Gereisd met familie in augustus 2006

• 8Fam lakeman07-05-2009

Prima bestemming

Goed gelegen bij kiezel/zandstrand. Niet ver van oude opgravingen. Golfbanen op kwartier rijden.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Stranden

april 2009

• 9Julia Finch28-03-2009

Beautiful Villlage - stunning view a must see!

Pissouri is a wonderful village with charm and character. The beach is shingly but not over crowded even in summer. Nice village square with bars & restaurants. Wonderful 5* hotel on waterfront. Friendly people and great summer weather. We married there and it was perfect. You really must visit

• 9Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9alex Linnell11-03-2009

Superb place

A fabulous traditinal place, The beach is great but not perfect for small children as water gets deep quickly. Grat water sports. Superb re3staurants with lovely locals, Food all good, Nightlife is all set around restaurants adn cyprus night at the bay. plus restaurants bars etc and a great couple of pubs in village, Not for the beer monsters! Have now bought a place, because we love it so much! Travel around though, get to know the whole of cyprus! Rate this place 5 star plus!

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Stranden

maart 2009

• 4Marja24-09-2013

Ooit leuk en authentiek, nu niet meer.....

Pissouri was vast ooit een pittoresk bergdorpje, voordat de Engelsen het ontdekt hadden. Ik kan me voorstellen dat het dorpsplein ooit bezet werd door mannetjes die Backgammon speelde. Nu is het heel anders: het plein is volledig volgebouwd met terrassen en staat vol met stoelen. Heel erg jammer...overdag gaat het nog wel (op de stapels stoelen na dan) maar 's avonds wordt het volledig bezet door de Engelsen, die hier veelal een huis of appartement hebben. Hou je van echt authentiek, mijdt Pissouri!!

• 2Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 3Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 4Stranden

augustus 2013

• 7jac09-10-2015

goed

Pissouri bay ligt zo'n drie kilometer van pssouri af, met taxi en of auto goed te doen. In poussouri bay, enkele restaurants, en aan het strand een heel leuke taverne.

• 10Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur
    • 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met partner in oktober 2015

• 10Hughes29-06-2011

Beautiful relaxing place

I have a holiday home in Pissouri Bay and wish I could spend more time there as I love the place. I will be spending the next couple of week over there. Can't wait.

• 10Sfeer in stad
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met partner in januari 2011

• 8gket02-02-2005

ik heb vier jaar gewoond in pissouri toen was het nog een stil dorp. wy verlangen nog steeds naar het dorp gr nanda en gerard

• 9Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd in februari 2005

• 8m22-11-2012

rustige plek in sept

prima restaurantjes zee is overal dichtbij.

• 8Sfeer in stad
    • 6Uitgaanslevenn