Sorteren

Reviews over Agros (Troodos)

Het is inderdaad een familiehotel op de Van der beetje en

Ad.
    19-8-2005

Het is inderdaad een familiehotel op de Van der Valk-formule, beetje massaal en niet echt top. Daar moet je zin in hebben maar het is niet slecht. Wat echt wel heel bijzonder is , zijn de wandelroutes die de manager heeft (laten)uitgezet/uitzetten: top! Verder is het hotel wat sleets, de bedden en kussens slecht maar de airco top. Veel russen ook in the house. De rozemelkerij in het dorp valt tegen (rozenbrandy smaakt naar eau de cologne) maar de vleesrokerij daarentegen is wel top.

Naar boven naar Troodos is slingerig en smal maar wel een prachtig traject. Veel stoppen en kijken enz.! Het Troodosgebergte is het beste van Cyprus; beter dan de kust met de magere stranden en een hausse aan bungalowbouwactiviteiten. Cyprus staat synoniem voor boers eten

Onverwacht mooi hotel met veel fasciliteiten in een wel te

Axel
    12-8-2005

Onverwacht mooi hotel met veel fasciliteiten in een wel iets te klein dorpje. Redelijk ver van de bezienswaardigheden van het Troodos-gebergte. Veel en goed personeel. Goede kamers met airco. 2 (koude) zwembaden. Groot restaurant in buffetvorm (niet bijzonder, wel goed verzorgd).

Zeker een aanrader om vanuit een rustige plek het troodos-gebergte te ontdekken.

goed hotel

F.B.
    21-3-2005

goed hotel.heel lekker eten,alles in buffetvorm. mooi uitzicht over het dorpje.

Agros (Troodos) scoort een 9 uit 10, op basis van 3 reviews