Kalavassos

Reviews over Kalavassos

Heerlijk rustig

Dian,
    18-8-2011

Als je van rust houdt zit je hier goed.Kalavassos is een klein traditioneel Cypers plaatsje. Niks te beleven op uitgaansgebied.

Kalavassos ligt tussen Larnaca en Limassol in, op ongeveer 40 minuten rij afstand van zowel Limassol als Larnaca. De wegen zijn uitstekend en de Cyprioten rijden beleefd en rustig. Bij de taverne op het plein kun je lekker ontbijten en met je laptop via Wifi op internet.

Tussen 12.00 en 15.00 is alles gesloten. Er is een kleine supermarkt. Bij afslag 13 is een grote supermarkt met veel keuze.

Taverne Tenta is prima op s'avonds te gaan eten, de eigenaar Christo is zeer gastvrij!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Het is echt geweldig om hier vakantie te houden, er is in

Leo en Petra,
    22-8-2007

Het is echt geweldig om hier vakantie te houden, er is in Kalavassos zelf geen uitgaansleven maar alles is per auto erg goed te bereiken. Limasol en Larnaca op ong 30 minuten, Nicosia op 45 minuten. Veel opgravingen ed. in de buurt en strand op 9 km!! De apartementen zijn ontzettend leuk en het feit dat je tussen de lokale bewoners verblijft vonden wij geweldig. Wij zouden zo weer gaan en vinden dit een echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2007

Kalavasos is een heel rustig plaatsje

Sylvia,
    30-10-2005

Kalavasos is een heel rustig plaatsje. Het is heel schoon en heeft als een van de weinige dorpjes een leuk pleintje, waar de mannen de hele dag koffie drinken en kletsen met elkaar. Het restaurant van Romios maakte onze vakantie compleet. Vandaar de 10 voor het uitgangsleven. Er zijn geen stranden, want het ligt een eindje van de kust af. De cultuur had ik net zo goed ook een 10 kunnen geven, want het dorp ademt de oorspronkelijke sfeer uit. Er zijn toeristen, maar je ziet ze niet. Alleen 's avonds bij Romios.

Gereisd anders in oktober 2005
Kalavassos scoort een 9 uit 10, op basis van 4 reviews