Reviews over Kalavassos

Heel goed

Sjaaken rina de bruin,
    21-1-2016

Mooie kamers met goede bedden uitstekende schoonmaak en drie leuke en aardige zusjes die het hotel leiden

super bed and breakfast

frits steegmans belgie,
    5-2-2015

in Kalavasos is de tijd blijven stilstaan ...

dit maakt het dorpje zo authentiek en leuk ! deze B&B is zo relax en rustig echt super...

verwacht geen overdreven luxe, maar wel een huyiselijke ongedwongen sfeer.

je voelt je hier direkt op je gemak , op en top vakantiegevoel.

wij zijn hier al eens geweest en gaan in april 2015 terug

authentiek charmant appartement

mirjam,
    23-11-2011

Het appartement ligt centraal gelegen in het rustige dorpje. Zeer authentiek knus ingericht, van alle gemakken voorzien met een vriendelijke eigenaresse die helaas geen engels spreekt. Het bed vonden wij wat hard en de douche was primitief, zeer weinig water. Verder hebben wij erg genoten van de zeer gastvrije dorpelingen. Kom je voor de rust en de charme van Cyprus dan ben je hier zeker op de juiste plek. Eeen auto is wel noodzakelijk om de omgeving te verkennen.

Leuke traditionele plek

Dian,
    18-8-2011

Cyprus in hartje zomer erg warm, 39 graden, dus dor en droog.

Huize Sofronis in Kalavossi beviel uitstekend, comfortabel,schoon,prima douche,keukenuitrusting is voldoende.

Linnengoed is behoorlijk versleten, is aan vernieuwing toe en 1x per week verwisselen is te weinig.

Het zwembadje biedt verkoeling, op 7 minuten loopafstand is een groter zwembad.

Het verblijven midden tussen de bewoners was plezierig, erge aardige mensen, dat hebben overigens overal op Cyprus ervaren.

Het hebben van een auto is wel nodig, Kalavassos biedt geen vertier en ligt afgelegen.

De staf van Cyprus villages is bijzonder behulpzaam en vriendelijk, vooral Marianna (Oostenrijkse getrouwd met een Cyperse man) hebben wij als zeer vriendelijk en begaan met haar gasten ervaren.

Wij hopen terug te komen, maar dan in april of oktober.

Kalavassos scoort een 9 uit 10, op basis van 4 reviews