Varadero

We hebben een aantal aanbieders voor Varadero voor je op een rij gezet:

vakanties Varadero

We hebben een aantal aanbieders voor Varadero voor je op een rij gezet:

Reviews over Varadero

Super vriendelijk, maar verouderd complex

Reilingh,
    16-2-2019

Vriendelijk personeel, verouderd complex en eten was zeer matig.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Fam Mormon,
    2-2-2019

Prima hotel precies zoals op t filmpje getoond wordt. Wel wat verouderd. Erg vriendelijke personeel. Het eten was heerlijk. Iedere dag iets anders. Veel fruit. Ontbijt erg uitgebreid . Personeel is blij met 1 cuc gelijk aan 1 euro. Hotel ligt wat afgelegen . Wil he naar Varadero klein toeristische markt met souvenirs kan je een taxi pakken voor 10 cuc. Wel prijzig. Als je een stuk loopt naar de bushalte kun je de hop on hop off bus pakken voor 5 cuc. Met je ticket kun je de gehele dag gebruik maken van de bus. Varadero is mooi. Mooie strand . Voor je rust ga je daar naar toe. Hotel heeft iedere avond entertainment. Ook erg leuk en goed georganiseerd. Bij iedere bar is er drinken te verkrijgen . Binnen t hotel een sigaren winkel tegen redelijke prijzen. Internetkaart 1 cuc voor 1 uur internet te verkrijgen in t hotel. Een aanrader👊🏾👍🏾

Gereisd met partner in januari 2019

Geweldig

Yenny,
    28-1-2019

Hotel was wel mooi en netjes onderhouden, alleen zijn de kamers wel aan renovatie toe. Wel maken ze goed schoon en is het buiten op het terrein en strand echt een paradijs , het eten wel elke dag uitgebreid maar het is beter een beetje op tijd te komen, wij waren vaak laat waardoor er meer restjes waren en het er wat slordig uitzag maar als je op tijd komt is dat wel netjes, voor derest kan ik zeggen dat het echt een van mijn leukste vakantie ever is geweest ik wil zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Vergane glorie maar wel geanimeerd.

bart,
    25-1-2019

Het hotel is als luxe aangeschreven maar verkeert in staat van verval. De thermostaat van de sauna is weggefikt ooit maar gelukkig doet één van de twee elementen van de kachel het niet, zodat hij ergens middenin de 80 terecht komt. Het eten is wel heel lekker en de mojitos zijn perfect klaargemaakt. Er treedt drie a vier keer in de week een fantastisch goede dansgroep op. Dat is echt genieten.

Gereisd alleenreizend in december 2018

Prima hotel goede locatie

Klomp,
    24-1-2019

Prima Hotel dit keer voor de tweede keer geweest. Animatie is goed. `bediening is goed. Eten is goed. Probeer voor de lunch eens de snackbar ranchon. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Geef ze af en toe een fooitje word gewaardeerd!

Ga eropuit de jeep safari is erg leuk. Ook een scooter huren is eenvoudig en kan je bijv. naar matanzas stad ongeveer drie kwartier rijden. Stop onderweg voor wat drinken en eten en je beleefd het echte Cuba.

Gereisd alleenreizend in december 2018
Varadero scoort een 8,8 uit 10, op basis van 533 reviews