Sorteren

Reviews over accommodaties in Cuba

Rondreis in het betoverende Cuba.

Huysmans Nico
    27-9-2018

Het uitzicht van het resort was prachtig, mooie stranden, vriendelijk personeel.

De kamers van ons hotel en het restaurant was echter beneden alle peil. Wij hadden na een rondreis van bijna 3 weken 3 nachten all-in om een beetje uit te rusten en verbleven in hotel Villa Tortuga.

Prima hotel met veel activiteiten

Bonny
    23-9-2018

Op de site van touroperator staat dit hotel genoemd als niet geschikt voor mensen met beperkte mobiliteit. Dit hotel is dus WEL geschikt. Het hotel heeft liften en twee aangepaste kamers ( in het nog niet gerenoveerde gedeelte) Overal op/afritten. Je kunt met een rolstoel tot op het strand komen. Wij hebben geadviseerd om een strandrolstoel aan te schaffen :-) Kamer cijfer geldt voor de voordeelkamer.

Algemeen:

* Toiletartikelen zijn voor Cubanen bijna een luxe artikel, dus ipv een fooi zijn een flesje shampoo of doucheschuim ook heel erg welkom bij bijvoorbeeld de

kamermeisjes. Ook op straat werd mij twee keer om shampoo gevraagd.

* Reken voor jezelf goed je uitgaven na, niet iedereen is even eerlijk.

* Cuba is niet echt geschikt voor volledig rolstoel gebonden reizigers.

* Overweeg een auto te huren als je van plan bent meerdere excursies te boeken.