St. Vlas (Sveti Vlas)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Vlas (Sveti Vlas) voor je op een rij gezet:

Neckermann

vakanties St. Vlas (Sveti Vlas)

Neckermann

Reviews over St. Vlas (Sveti Vlas)

leuke plek, en rustige dan sunny beach

jac 1958,
    10-9-2013

als je de drukte wil ontlopen van Sunny beach ,dan is sveti vlas een mooie plek om uit de drukte te blijven, loop eens door vlas heen, en je ziet een andere Bulgarije dan je gewent ben, , vriendelijke mensen, en goede terrasjes ,

Gereisd met partner in augustus 2013

klein maar fijn!

Tino,Jolanda en Tessa,
    24-8-2010

st,Vlas viel ons niet tegen.Centum was s avonds best gezellig met winkels en restaurantjes en de haven met zijn mooie jachten.En het is dicht bij Sunny beach en Nessebar waar je ook vanaf st,Vlas met de boot naar toe kon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Niet hoogstaand!

Ramon Duijsens,
    11-8-2009

Zoals in eerdere berichten werd beschreven staat dit plaatstje nog steeds in de steigers! Opzich is het heel goedkoop, dat maakt veel goed. Verder is het erg rustig. Voor de jeugdigen onder ons is hier absoluut weinig te beleven, daarvoor moet je toch echt in Sunny Beach zijn, paar kilometer verderop.

Gereisd met vrienden in juli 2009

Wij zijn in juni 2008 geweest en het is wel een gezellige

Gerie,
    16-7-2008

Wij zijn in juni 2008 geweest en het is wel een gezellige plaats om even je zinnen te verzetten. Er zijn verschillende kleine gezellige winkeltjes en restaurantjes. Verder is er een haven om te bezoeken.

Gereisd anders in Wed Jul 16 2008 23:42:00 GMT+0000 (UTC)

Naar monastery geweest

Corine,
    7-9-2007

Naar monastery geweest. Was echt prima. Strand is perfect. Is lekker rustig en ideaal voor onze dochter van 5. Ons appartement had een mooi zwembad. Trapje naar beneden en je zat op het strand. St. Vlas heeft een jachthaventje en iets verderop een winkelstraat. Het is echt tussen de Bulgaren zitten. Zeker geen feeststad zoals sunny beach. Dit is echt een plek voor gezinnen met een jong kind.

Gereisd familie in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
St. Vlas (Sveti Vlas) scoort een 3,7 uit 10, op basis van 43 reviews