Géén boekingskosten

BulgarijeBulgarijeGoudstrand (Golden Sands)

6.2VoldoendeScore uit 33 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

33 Reviews over Atlas

• 6Joyce15-08-2022

Niet weer ....

Ja had gelezen ouwe review rond 2017 afwisselend was . Had mijn twijfels erbij maarja sommige mensen hebben over alles wel wat te klagen . Maar nee voor ons niet weer Atlas eten was opzicht niet slecht maar geen variaties. Patat heb ik van de 10 dagen 2 keer gezien voor kinderen verder was het niet kindere gericht kwa eten. Toetjes mwha elke dag zelfde verhongeren doe je niet. Wij waren de enigste Nederlanders paar Duitsers en de rest allemaal Bulgaren en romenen . Personeel was onvriendelijk alleen de schoonmaakster van onze kamer was vriendelijk . Heb nog nooit meegemaakt dat ik elke keer ke eigen tafel moet dekken op vakantie 😒 zwembad prima voor afkoeling . Hygiëne kan daar een stuk beter kwa toiletten zwembad . Hotelkamer prima kwa schoonheid. Kortom geen 4 sterren waard eerder 3. En goldstrand niet weer voor ons kies ik toch liever sunny beach!!

• 7TMH26-06-2017

Leuk hotel op een heuvel.

Dit hotel ligt heuvelachtig. Personeel is vriendelijk , jongere personeel stelt zich afstandelijk op. Een nadeel was de vaak lawaaierige muziek in en rondom het hotel.Er was genoeg keus en variatie in eten. Veel Russen in het hotel,waren luidruchtig en onfatsoenlijk. ( jammer) Hotel zou gezelliger aangekleed kunnen worden.

• 7Dorota24-08-2014

Bez rewelacji

Hotel położony w centrum co ma swoje plusy i minusy...wszędzie blisko ale za to nocą jest głośno. Hotel duży ale w obrębie hotelu bardzo mało miejsca (mało miejsca przy basenie, malutki plac zabaw, brak ogrodu). Personel miły i pomocny. Pokoje sprzątane codziennie ale z różnym efektem. Wyposażenie pokoi..szału nie ma ale nikt nie jedzie tam aby siedzieć w pokoju. Wyżywienie..myślę że dorośli coś dla sobie znajdą gorzej z dziećmi... Menu dla dzieci beznadziejne. Ogólnie jako hotel dla rodzin z dziećmi nie polecam bardziej dla młodych, którzy chcą się zabawić...

• 8Wouter Otte09-08-2013

Zeker de moeite waard !!

Leuk hotel ! Leuke kamers, lekker gevarieerd buffet op alle tijdstippen van de dag. Ik vond/vind het erg te moeten lezen dat dit hier niet OK zou zijn (zie andere commentaren...) Mogelijkheid te zonnen aan het zwembad en op een (rustiger) "plateau". Strand vond ik persoonlijk minder daar dit eerder trok op sardinedoos...maar mensen die onze kust aandoen zijn dit toch gewoon. Leuke omgeving : elke avond iets te beleven in de straten rond hotel....zeker voor de jeugd...zeer veel disco's ( geeft wel wat lawaai 's nachts...en soms last van de Oost-Europeanen ) Zeer vriendelijke mensen in Hotel ( bar - resto - receptie ) Ik vind het zeker zijn sterren waard...

• 6johan ceulemans05-06-2013

Na 2jaar sluiting ,nog véél werk aan de winkel !

Hotel dat alles heeft om "hét" te maken; maar ligging in uitgangsbuurt en op 800m van strand...bergop terug! Wordt gerund door onervaren mensen in het hotelwezen. Personeel is jong en duidelijk niet op de hoogte van West-europese klanten en gewoonten. Gericht op Oostblokkers. Prijs/kwaliteit; bij ons viel dat goed mee; lastminut, echter voor hoogseizoenprijs is dit véél té duur voor deze 4*. Eten is beter voor volledige bezetting dan voor 30man...niet logisch? Kwaliteit eten is ok! Kamers zijn ruim en worden redelijk goed onderhouden. Om de 3 dagen nieuwe lakens. Airco werkte eerste dagen niet, na vraag ok! Safe met sleutel op de kamer, cijferslot zou gemakkelijker zijn...(30€/2weken) Barservice was ok, wél enkele bedenkingen bij drie soorten wishky, na 3dagen 2soorten op en niet méér aangevuld. Nog vele werkzaamheden tijdens de maand mei, aan zwembad/kinderpool en schilderwerken aan poolbar...geur verf tijdens zonnebaden! Slecht onderhouden ligzetels...

• 7Monika01-11-2010

Dobre miejsce na wypoczynek

Hotel Atlas jest korzystnie usytuowany. Dość blisko do promenady i morza. Pokoje czyste i zadbane. Jedzenie w restauracji dobre i duży wybór, natomiast kiepskie w barach z All Inclusive.

• 8Febe van de wiele27-08-2010

Mooi hotel! Slecht eten!

Zeer mooi hotel! Grote kamers met en ruime badkamer, er zijn iedere dag verse handdoeken en je kan er ook gaan halen voor aan het zwembad. Daar heb je wel een kaart voor nodig die je kan halen aan de receptie. De ligging is zeer goed! Niet net in het centrum (maar dat licht op slechts 300 m!) Wat zeer goed is s'avonds omdat er nog al veel lawaai is anders. Voor een all-inclusief is het wel een raar systeem om drank te gaan halen! Je hebt een bandje van het hotel en een kaart die je iedere keermoet afgeven indien je drank wil! Het eten op zich is best wel lekker maar het is bijna altijd het zelfde! En als je allergisch bent aan kip of je lust dat niet moet je er niet heen gaan want het is bijna iedere dag kip! De dessers zijn heel lekker en verzorgd! De animatie is ook heel goed maar wel ieder dag het zelfde programma! De animatoren maken wel geregeld tijd voor een babbel! En er is iedere avond een show die meestal heel leuk is! Behalve op zondag! Dan is er niets te doen! groeten febe!

• 7Sofie13-08-2010

Mooie accommodatie

Hotel heeft bij binnenkomst een eenvoudige, ietwat rommelige receptie. Als je binnenkomt loopt er een grote trap naar beneden waar je bij het binnen zwembad uit komt. Tevens bevindt zich er een deur naar buiten toe waar je het buitenzwembad en het zwembadterras vindt. Mooie ruime 2 persoonskamer met ruime badkamers. Kamers ogen erg schoon. Kamers beschikken over een middelgroot balkon. Voor kinderen is er een miniclub aanwezig, deze is het hele jaar geopend. Leuk zwembad met een relatief klein zwembadterras (circa 200 ligbedjes) Hotel beschikt over een beauty en health club, deze is erg design ingericht.

• 8l.v.rijen23-12-2009

Atlas is een goed hotel maar 3 *?

Hotel Atlas ligt wat ver van het strand en de weg er naar toe is niet al te eenvoudig. Veel klimmen. Personeel zefs aan het eind van het seizoen vriendelijk.

• 9bianca29-09-2009

SUPER VAKANTIE!

Wij zijn net 2 dagen terug van Hotel Atlas,zijn daar geweest van 21-28 september 2009 samen met ons zoontje van 3. Mooi en verzorgd netjes hotel,receptie erg vriendelijk,in restaurant een paar obers/waitress minder vriendelijk, kon goed merken dat het het einde van het seizoen is. Het eten was goed,genoeg keuze voor iedereen,alleen niet altijd even warm dat was erg jammer. Perfecte ligging,strand 10 minuten lopen,wel een hellende weg als je terug moet maar voor ons geen probleem. Leuke boulevard met winkeltjes en veel restaurants. Mensen van animatie team erg aardig en leuk met de kids.Auto huren ook niet duur,doe dat wel alleen via hotal of reisorganisatie. Kortom wij hebben een super leuke vakantie gehad in hotel Atlas!

Hotel Atlas info

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)