Top 10 best gewaardeerde mini campings in Nederland

Lise - 28 mei 2024

Top 10 best gewaardeerde mini campings in Nederland

Lise - 28 mei 2024

Genieten op een mini camping in Nederland? Ontdek de top 10 van best gewaardeerde mini campings! Van knusse boerderijcampings tot charmante natuurterreinen – deze pareltjes bieden een onvergetelijke vakantie. Kampeer op de leukste plekken, leer lokale specialiteiten kennen en ontdek nieuwe plaatsen. Benieuwd waar jouw nieuwe favoriete vakantieadres zich bevindt? Lees snel verder!

1. Minicamping de Moat

''We voelden ons goed verzorgd door Ilona en Pieter. De bomen, struiken en bloemen op de camping zijn prachtig en goed onderhouden. We genoten van de vele vogelsoorten. In de omgeving is heel veel te doen en te zien. De Thermen Bussloo zijn een aanrader voor de liefhebbers. Het sanitair wordt perfect bijgehouden en de ontbijtservice is goed. Goed om te weten: ook bij koude en natte dagen is deze camping een aanrader. De campingplaatsen wateren heel goed af en het sanitairgebouw is heerlijk verwarmd.'' - Familie de Koning

2. Boerderijcamping de Beek

''Wauw... wat een heerlijke camping is dit; en dat in ons mooie Twente. Caravan getest op een geweldige camping, waar gastvrijheid en hartelijkheid de boventoon voert. Broodjes service, schoon en ruim sanitair, en ga zo maar door. Wil je tot rust komen, maar ook de geneugten van een camping? Dan stop met zoeken; hier moet je zijn.'' - Jasper

3. Boerderijcamping De Hal + appartement

''Aardige eigenaars, mooie en rustige plek met mooi uitzicht over de weilanden en schapen. Mooi toilet- en douchegebouw, super netjes en schoon! Ook maar 5 minuutjes fietsen richting Den Burg, lekker dichtbij. Zeker aan te raden!'' - Nikki

4. Minicamping `t Swinkeltje

''Wat hebben wij genoten op deze geweldige, rustige camping. Gunstig gelegen voor prachtige fietsroutes door de Kempen. Zeer gastvrij beheerdersechtpaar die nog tijd voor jou maken en behulpzaam zijn indien nodig. Een praatje met Patrick, die nu de rol van gastheer zeer goed, vervult was altijd gezellig. Echt een mensenmens. Aan het sanitair ontbreekt niets en de plaatsen zijn zeer ruim met een mooi uitzicht.'' - Louis

5. Minicamping Looierheide

''Hele fijne verzorgde camping. De eigenaars doen erg hun best om de de gasten het naar hun zin te maken. Keuze genoeg uit vele wandel- en fietsroutes die gratis te leen zijn, wij komen zeker nog eens terug.'' - Jose

6. Minicamping De Linde

''Tijdens het Pinksterweekend hebben wij met 4 jonge gezinnen gekampeerd op minicamping de Linde. De camping is top in orde! Mooie ruime plaatsen, veel speelmogelijkheden voor de kinderen en erg schoon sanitair. De kinderen hebben de tijd van hun leven gehad. De ouders vanzelfsprekend ook.'' - Familie Haazen

7. Camping 't Veld

''Het is een gezellige camping, met leuke speelgelegenheid op de veldjes. Ook het weer was goed verzorgd. Het beviel zo goed dat we weer een reservering voor volgend jaar hebben gemaakt!'' - Anja

8. Minicamping Schotererf

''Heerlijke ruime camping, niets moet, veel mag! Vriendelijke ontvangst, mag zelf een plaats uitzoeken.'' - Jaap en Diny

9. Minicamping De Peel

''Geweldig weekend gehad, mede door de eigenaar die voor alles klaar staat. Gratis skelters, gratis hout voor de vuurkorf bij de tent/caravan, broodjesservice, zwembad. Schoon sanitair en goed onderhouden en een leuke speeltuin voor de kinderen. En goed onderhouden veldjes/groen.'' - Poelman

10. De Vinkenkamp

''We hebben het pinksterweekend op een van de nieuwe camperplaatsen gestaan. Mooie groene omgeving en heerlijk tot rust gekomen. Kids konden lekker zwemmen of naar de knutselclub. Bingo avond was een groot succes! Sanitair is mooi opgeknapt. Alleen bereikbaarheid van het sanitair gebouw is iets minder vanaf de nieuwe camperplaatsen. Maar dat is voor ons geen probleem! Wij komen graag nog eens terug.'' - Wendy