Sorteren

vakanties Oostende

Reviews over Oostende

Mooie stad welke geheel aan renoveren is

Denotter
    2-7-2018

Verbleven in het prachtige Hotel Le Parisien en een 4 tal dagen van Oostende mogen genieten.

Stad is aan het renoveren en er wordt veel gebouwd en verbouwd.

Fijn heerlijk

Brigitte
    20-5-2018

Veel te doen,gezellig druk

fantasties

Roos
    17-3-2018

Gezellig en mooie winkelstraten,restourantjes terassen en de zee.

Minder goed vond ik soms opgebroken straten Maar dit komt aleen ten goede als het klaar is voor zomer siezoen.

Mooie badplaats voor groot en klein!

Hug
    27-2-2018

Fijne badplaats; altijd wat te doen en te zien; zelfs in de winter.

Vele lekkere restaurants met vriendelijke bediening. Ook talloze winkeltjes en winkelketens. Een stad waar je echt alles vinden kan: zee, strand, winkels, restaurants, bars, bezienswaardigheden...

voor herhaling vatbaar

Christel
    18-2-2018

weekendje Oostende in een hotel dicht bij het station en dicht bij de zee.

We komen er al enkele jaren. Oostende is een gezellige propere stad met veel

bezienswaardigheden en leuke adresjes om te eten. Een aanrader in de zomer maar zeker ook in de winter. We hadden gelukkig schitterend zonnig weer zodat we volop hebben genoten.

Oostende scoort een 8,1 uit 10, op basis van 555 reviews