We hebben een aantal aanbieders voor Oostende voor je op een rij gezet:

vakanties Oostende

We hebben een aantal aanbieders voor Oostende voor je op een rij gezet:

Reviews over Oostende

Mooie badplaats voor groot en klein!

Hug,
    27-2-2018

Fijne badplaats; altijd wat te doen en te zien; zelfs in de winter.

Vele lekkere restaurants met vriendelijke bediening. Ook talloze winkeltjes en winkelketens. Een stad waar je echt alles vinden kan: zee, strand, winkels, restaurants, bars, bezienswaardigheden...

Gereisd met partner in januari 2018

voor herhaling vatbaar

Christel,
    18-2-2018

weekendje Oostende in een hotel dicht bij het station en dicht bij de zee.

We komen er al enkele jaren. Oostende is een gezellige propere stad met veel

bezienswaardigheden en leuke adresjes om te eten. Een aanrader in de zomer maar zeker ook in de winter. We hadden gelukkig schitterend zonnig weer zodat we volop hebben genoten.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Fantastische omgeving, leuke stranden

A. van Walsem,
    19-8-2017

De stranden zijn erg groot, EHBO en strandwachten alom aanwezig. Grote boulevard met veel winkeltjes en restaurants etc. Helaas verpesten de huisjes op het strand soms het uitzicht. Uitgaansleven in Oostende: Heel veel te beleven, van vuurwerk tot festival en van Goed eten tot gezellig in de kroeg etc... Kortom een aanrader voor een midweekje of weekend...

Gereisd met partner in januari 2017

Mooie stad, spijtig van de drones

Jan,
    18-8-2017

Plus : Oostende is een mooie stad, er is veel te doen (mooie wandelingen ook) en de stad is vrij goed onderhouden. Gezellige winkelstraatjes zorgen dat je altijd vindt wat je zoekt.

Min : Drones boven het strand tasten zwaar de privacy aan. Wat gebeurt er met de beelden van de mensen in badpak ? Wie neemt deze op en waarvoor worden deze beelden gebruikt ? Dit zou verboden moeten worden ! Punt !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Altijd leuk!

Carine,
    29-7-2017

Oostende is en blijft een gezellige kuststad.

Altijd iets te beleven, mooi en lange dijk, leuke winkelcentrum, het binnen en buitenvaren van de boten, de vismarkt. We vinden het ook altijd leuk om met het overzetbootje te oversteken, en zo tot Bredene Fietsen of wandelen.

als we naar de kust gaan, passeren we altijd in Oostende :-)

Gereisd met partner in juni 2017
Oostende scoort een 8,1 uit 10, op basis van 557 reviews