vakanties Oostende

Reviews over Oostende

Met de trein naar Oostende

Tom,
    5-12-2018

Centraal gelegen locatie op wandelafstand van trein station. Het appartement is ruim en vrij nieuw en rustig gelegen. In de zomermaanden is het er aangenaam fris -zonder airco-. Ook is strand, winkel en horeca is op wandel afstand - wij hebben onze auto niet gemist.

De hinder door zeevogels is op deze locatie beperkt in tegenstelling tot bijvoorbeeld een locatie aan de haven (waar het echt wel een probleem is).

Belangrijkste kritiek is de onheldere onvolledige prijsopgave: Eerst betaal je vooraf de volledige verblijf inclusief "service kosten". Achteraf kwam nog onverwacht een tweede en behoorlijke factuur ook verplicht vooraf te betalen voor eindschoonmaak. Wat zijn dan die service kosten? Want ook bedlinnen en handdoeken moest je zelf meebrengen ...

Graag tot de volgende keer!

Meert Frans & Ria,
    4-12-2018

Super!!

Dit is zeker een aanrader! We komen graag terug en we genieten elke keer van het verblijf!

Prima idee was het , er even tussen uit.

josiane vertessen,
    1-12-2018

Enkele dagen er tussen uit. Rustig, sfeervol hotel. Wandelen op het strand. Enkele tentoonstellingen doen. Wat kuieren over de dijk en strekdam . Foto's trekken van strandlopertjes, meeuwen, de ondergaande zon.

Fijne tijd doorgebracht

Minne sara,
    30-11-2018

Mooi en verzorgd app ook voor wie met kinderen gaat zeer kind vriendelijk

aangenaam, voor herhaling vatbaar.

Hilde,
    26-9-2018

rustig gelegen / fijne formule met buffet en gratis drank / gedienstig personeel / moderne inrichting

Oostende scoort een 8,2 uit 10, op basis van 556 reviews