1.503

vakantie West Vlaanderen

Reviews over accommodaties in West Vlaanderen

Zeer tevreden over mijn verblijf.

A.H.,
    10-12-2018

Sunparks Oostduinkerke aan Zee is een goede bestemming om eens een weekje uit te waaien aan zee. Het zwembad was meer als ok met snelle glijbanen en de andere activiteiten zorgen voor veel plezier. Je zit vlakbij de stranden van Nieuwpoort en ook een daguitstap naar Oostende of verder is goed te doen, dit met een dagticket voor de kusttram.

Lekker proper vriendelijk

Mieke,
    9-12-2018

Niets af te keuren lekker eten vriendelijk personeel proper appartement

Leuk!

Stefanie,
    7-12-2018

Misschien hadden wij geluk met ons huisje maar wij kunnen niet klagen. Keuken voldoene uitgerust, matrassen zeer goede qualiteit en salon in de woonkamer comfortabel. Met de kids konden wij veel doen vanuit het park. Brugge en Oostende of andere plaatsen liggen dichtbij. Maar ook in de park zelf is veel te verbleven. Helaas zijn de activiteiten vrij duur. Maar het zwembad is gratis en bied alles wat wij nodig hadden.

Aangenaam weekend met vrienden

Richard,
    7-12-2018

Helaas zijn de huizen vrij verouderd. Overal komt de verf of het behang los en over het algemeen ziet er niet meer fris uit. Het toilet en de badkamer moeten dringend worden vernieuwd.

Het park zelf is zeer mooi aangelegd, het hoofdgebouw is zeer mooi en tropisch ingericht. Wij hebben alleen een keer bij de burger express besteld om mee te nemen en dat was vrij goed en niet te duur.

Het zwembad is groot en valt er voldoende te doen. De glijbanen zijn vanzelfsprekend het pluspunt, maar wij hebben ook van de bubblebaden genoten,

omdat de watertemperatuur toch aan de lage kant ligt.

Al in al is er zeker ruimte voor verbetering, maar het is zeker ook niet slecht, ook aangezien de ligging. Het strand bevindt zich op loop afstand net als het centrum van De Haan.

Ontspannend

Joris Merchiers,
    3-12-2018

Was zeer ontspannend, zeer rustig in deze periode