Oostduinkerke

We hebben een aantal aanbieders voor Oostduinkerke voor je op een rij gezet:

vakanties Oostduinkerke

We hebben een aantal aanbieders voor Oostduinkerke voor je op een rij gezet:

Reviews over Oostduinkerke

zeer fijne wintervakantie, vol animatie

Hugo De Rijcke,
    6-2-2018

de kerstvakantie zat boordevol kindvriendelijke activiteiten aan zee, in Oostduinkerke is het zo fijn wandelen, de duinen, de zeekant mooiste van de Belgische kust, zo veel aandacht voor de natuur en de natuurreservaten

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

Geweldig leuk aan de Belgische kust

Monique,
    27-8-2017

Nooit geweten dat de kustlijn hier zo leuk was. Van Knokke tot De Panne, er is genoeg te doen en te zien. Een prachtige boulevard met veel eet- en drink gelegenheid. Stranden zien er keurig uit met lifeguard. Parkeren voor een hele dag (mits er plek is) kost meestal rond de 6 euro. Koopje dus! Voor iets verder lopen is het vaak gratis. Wij hebben het gecombineerd met een bezoekje aan Plopsaland (aanrader) en Plopsa Aqua (kun je beter overslaan). Kom zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Gemoedelijk en aangenaam verblijf.

N. Stekelenburg,
    18-8-2017

Oostduinkerke is een voormalig vissersdorp dat uitgegroeid is tot een gezellige badplaats die toch het gemoedelijke karakter heeft behouden.

Er valt zeker voor gezinnen met kinderen genoeg te beleven, zoals het garnaalvissen te paard en met paard en wagen een stukje de zee.

Verder kan je met een amfibievoertuig vanaf het strand in zee en dat is best spectaculair.

Ook wordt er tijdens het seizoen veel georganiseerd voor kinderen en volwassenen.

Ga even langs de Belgische VVV.

Daarnaast is het erg leuk en voordelig om een abonnement (een of meerdere dagen) op de kusttram te nemen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch.

Marie-Louise Vranckx,
    20-2-2017

Voor ons is Oost-Duinkerke "de place to be", echt een aanrader!

Gezonde zeelucht ,mooie wandelingen om te doen of om te fietsen.

De kusttram is heel interessant om de badsteden te bezoeken.

Het park zelf is heel rustig gelegen, groene omgeving en mooi onderhouden.

Alle comfort in de vakantiehuisjes we zijn er ondertussen een beetje "thuis"

Vorig jaar 4 maal een verblijf geboekt, voor 2017 staat maart als eerste boeking genoteerd., dus dit spreekt voor zichzelf hoe tevreden wij zijn met "onze"vakantiebestemming.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

leuke ervaringen van vroeger werden bevestigd

gilbert,
    29-11-2016

Oostduinkerke is compact maar heeft voldoende troeven om een leuk verblijf te waarborgen .

Met kinderen heeft het tal van voordelen waarvan veiligheid op de strand en de promenade voor ons de belangrijkste is .

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016
Oostduinkerke scoort een 8,1 uit 10, op basis van 301 reviews