vakanties Jabbeke

Reviews over Jabbeke

• 7Louis-Mattheeuwse01-09-2015

Mooi gelegen

Ideaal om per fiets Brugge te bezoeken en de kustplaatsen. Jabbeke ligt er nl. precies tussenin. Het is ongeveer 15 km fietsen naar bijv. De Haan, prachtige route door de polder. Je staat ook zo in Brugge.

• 6Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in september 2015

• 7Jan06-08-2013

Niet bezocht

We hebben gegeten bij de Velddreef, zeer kindvriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8A.Lok17-07-2013

Dichtbij Brugge en Oostende

Mooie uitvalsbasis voor een busreisje naar Brugge en een bezoek aan Oostende

• 8Cultuur

Gereisd met partner in juni 2013

• 7Jacqueline20-10-2012

Gewoon belgisch dorpje.

Niet heel groot dorp. Steden dichtbij.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

• 7Jochemsen23-08-2012

Goede ligging

Vanuit Jabbeke zo in Brugge en op het strand. In Brugge met de boot door het kanaal, kun je de stad goed bekijken om vervolgens lekker door de straatjes te dwalen. Blankendaal is echt superleuke plaats. Ga vooral met de kusttram en stap af en toe uit. Met kleine kinderen zeker naar Plopsa, wat een mooi park.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7J.A.Veenendaal02-08-2012

Jabbeke is een leuk oud dorpje

Het is niet toeristisch, maar wel leuk om even door te lopen

• 6Sfeer in stad
      • 6Omgeving
      • 5Uitgaanslevenn
      • 5Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 7Chris 24-08-2011

Dorp van Permeke

In Jabbeke heeft Constant Permeke een groot deel van zijn leven gewoond. Hij liet er een prachtig huis bouwen, waar nu het museum Permeke is ondergebracht. Je krijgt er een goed overzicht van zijn oeuvre, zowel van zijn schilderijen als van zijn beeldhouwwerken. Huis, atelier en tuin zijn de moeite waard. Nabij Jabbeke, in Snellegem, staat één van de oudste kerkjes in Vlaanderen. Een Romaans juweeltje.

• 9Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8fam wegman09-08-2010

leuk en gezellig

groot en gezellige camping. er was veel te doen . ook in de omgeving veel dingen te doen. het zwemmeer was leuk en ook het badje voor de kleintjes waar de ouders even een op het terras kunnen zitten.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8J Idema25-04-2009

gezellig en goed

Gezellige camping en zeer netjes onderhouden,en regelmatig controle door politie.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in april 2009

• 8E. van de Weerd20-06-2008

heerlijke vakantie

Uiteraard speelde het weer een hele grote rol, mar de camping was ook prima. We hadden een stacaravan, wat ook voor de nodige comfort zorgt natuurlijk. Voor de kids was er (zelfs buiten het hoofdseizoen) voldoende te spelen. Luchtkussens stonden iedere dag opgeblazen, de speeltuinen waren gewoon open en ook het buitenzwembadje. Ze hebben zich heerlijk vermaakt. Tip: neem de kinderfietsjes mee, ze kunnen er goed (leren)fietsen op de mooie asfalt paden. Sporteiland stelde niets voor, misschien nog in de maak??

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met familie in juni 2008