Sorteren

vakanties Jabbeke

Reviews over Jabbeke

Perfecte locatie voor een weekendje Brugge/Knokke.

Mw. Peters van Ton
    4-8-2018

We werden ontvangen door een aardig stel en gelijk gaven ze veel informatie over Brugge en andere bezienswaardigheden. De kamer was perfect, met een eigen terras. Kamer was schoon. Ontbijt werd uitgeserveerd en was over de top.

heel veel verbetering!

Jeroen
    3-5-2018

Er is heel wat verandering op til. Mooi onderhouden terreinen en het sanitair wordt beter gepoetst.

Perfecte ligging op zo'n 10 km van Brugge.

Ideaal vertrekpunt naar Brugge en de kustregio

Robert Weemaes
    26-12-2017

Correct en vriendelijk onthaal. Géén lawaaihinder in de kamers van snelweg of gang. Hotel ligt op slechts 20 minuten van de Belgische kust en Brugge. Huurfietsen worden aangeboden. Het ruime ontbijt bereidt u naast een goede nachtrust voor om de kuststreek te verkennen!

Er zijn enkele kamers voor mindervaliden en meerdere kamers met 2 + 1 bedden aanwezig.

Fantastich onthaal en sympa uitbater

Josua
    10-12-2017

Bourgondische keukek met aandaaandaht voor verse vis

Unieke ervaring voor jonge kinderen

LEEN
    27-11-2016

Kinderen kunnen zich zorgeloos op de boerderij amuseren. Verwarmd zwembad was erg fijn. Veel pasgeboren diertjes op de boerderij. Appartement goed inorde. Fijne mensen. Leuke omgeving. 8 km van de zee. Tractors rijden te snel over het domein, was net topseizoen voor de aardappelen.

Jabbeke scoort een 6,4 uit 10, op basis van 19 reviews