We hebben een aantal aanbieders voor Ieper voor je op een rij gezet:

vakanties Ieper

We hebben een aantal aanbieders voor Ieper voor je op een rij gezet:

Reviews over Ieper

Erg mooi. Ook als je niet van geschiedenis houdt.

Jan
    5-8-2018

Mooi stadje die je vanwege de geschiedenis (1e ww) moet bezoeken. Het is tijdens de 1e ww compleet verwoest en na de oorlog helemaal opnieuw opgebouwd. Met dit in het achterhoofd is het helemaal bijzonder. Elke avond om 20:00 de last post onder de Menenpoort is ook imposant. De vestingroute is een mooie wandeling met halverwege een schitterend gelegen ere begraafplaats. De Lakenhal met het "In Flanders Fields" museum is schitterend. Ook de omgeving is mooi om door te rijden met auto en fiets.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Indrukwekkend en als je van historie houd een mus

Albert Brokken
    8-6-2018

Ieper is prachtig,ook Veurne even mooi. Ook Zonnebeke het Museum over de Groote Oorlog met een prachtig park ! In Ieper elke avond om20.00u.onder de Menenpoort de Last Post,een moment herdenken en bezinning.Moet je echt de tijd voor vrijmaken,als je Ieper bezoekt of er logeert.Veurne is ook een prachtige stad,met een mooie Markt.,je kunt er heerlijk eten,ook in Ieper.De Belgen zijn echte Bourgondiers.Ieper moet je met de auto opletten om de oude stad in en uit te komen,vaak eenrichtingswegen.Sommige wegen in Belgie slecht,betonplaten en gaten in wegdek

Gereisd Met partner in juni 2018

Mooie verzorgde stad

Hezerkes
    1-5-2018

Een stad die een relaxte sfeer uitstraalt,waar voor ieder wat wils is,winkels,horeca,musea,kerken,en natuurlijk iedere avond de last post waar iedereen stil van wordt,fijn dat men de overledenen nog steeds herdenkt.

Gereisd Met partner in april 2018

Weekend Ieper

Heirman Erik
    17-2-2018

Wij zijn met de kamper voor een weekend naar Ieper geweest, prachtige camper plaats dicht bij het centrum, 15 min te voet , zeker de moeite waard is een bezoek aan de brouwerij onder de stads muur, zaterdag is het markt in het centrum, om 20 u mag je zeker de last post niet missen aan de Menenpoort , zeker een aanrader

Gereisd Met partner in februari 2018

Ieper en omgeving indrukwekkend

The Knight
    3-2-2018

De veldslagen en andere verschrikkingen van WO 1 worden ,hier goed weergegeven de Last Post in Ieper elke avond om 8 uur was heel indrukwekkend,kortom voor wie geinterreseerd is in de geschiedenis is een weekje Westhoek in Belgie de moeite waard

Gereisd Met partner in september 2017
Ieper scoort een 8,2 uit 10, op basis van 99 reviews