Sorteren

Reviews over De Haan

Prachtig

Fam. Abbing
    14-5-2018
    Hele mooie kustplaats. Prachtige huizen, statige panden. Mooi strand. Vlak bij Brugge. Wij hadden een huisje gehuurd in Sunparks De Haan. Dat is uitstekend bevallen.

Goed en rustig

Nadine
    6-5-2018
    Mijn volgende verblijf is reeds geboekt !!

Zeer sterk aan te bevelen.

Myriam De Neef
    16-3-2018
    De Haan is een unieke badplaats aan de Belgische kust. Het best flaneer je even langs de dijk richting Wenduine en keert terug langs het strand. Je kan ook verder wandelen ofwel richting Oostende maar evenzeer richting Wenduine. Wat je zeker niet mag overslaan is rustig kuieren door de Belle Epoque lanen gelegen achter de dijk. Wandel dan tot aan de tramsporen en bewonder het tramhuisje dat geklasseerd is. Je kan gerust de middenstand even een bezoekje brengen. Er zijn talrijke restaurants op de dijk met zicht op zee. In het hoogseizoen kan het bij mooi weer behoorlijk druk zijn. Persoonlijk ga ik liever in het voor-of najaar maar dan zijn vele etablissementen gesloten buiten de schoolvakanties. Echt een aanrader. Groetjes. Myriam

Heerlijke wandelingen doorheen bos, duin, strand

Ingrid Dobbelaere
    14-3-2018
    De Haan is een leuke badplaats en biedt voor elk wat wils (bos, duin, strand, gastronomie, shopping, etc.).

onze groep goed geamuseerd tijdens de wandelingen

verboven walter
    3-3-2018
    vriendelijk personeel en zeker oostende en zeebrugge bezoeken om de nieuwe waterwerken te bezoeken. en tevens een gratis overzet met veerboot in oostende. gelegen aan de vismijn.
De Haan scoort een 8,3 uit 10, op basis van 526 reviews