• Type accommodatie

Brugge

Reviews over Brugge

Prachtig

Jan de Breul, 22-1-2018
    Wat een mooie en gezellige stad. Een groot openluchtmuseum. En dan de bier en chocola en heerlijk eten. We gaan er maar eens een jaarlijks uitje van maken.

Brugge, best geconserveerde stad van West Europa

Jelle van Buuren, 20-1-2018
    Binnen de singels liggen de casseien. Wandel erover, kijk rond en je waant je in de Renaissance terug. Rij er met de auto over - en dat kan wonderlijk genoeg bijna overal - en je kunt onmogelijk harder dan 20. Er is dan ook weinig verkeer en veel wandelend volk, fijn rustig en veilig. Het zou best kunnen dat Brugge de meeste architecturale monumenten kent van de Benelux, om elke hoek ontwaar je een nieuwe verrassing. In de Burg haal je je hart op aan de geschiedenis van Europa. Voor het middeleeuwse Europa was Brugge onontkoombaar belangrijk. Hoe belangrijk begreep ik voor het eerst tijdens ons eerste bezoek in deze prachtstad.

Toffe stad om in te vertoeven.

GILBERTE, 16-1-2018
    Brugge is een prachtige stad, waar het leuk vertoeven is. Er zijn veel bezienswaardigheden en je kunt er ook veel wandelen langs het water en de stadsmuren.

Geweldig leuk!

margareth.ram, 9-1-2018
    Wij waren er rondom kerst, dus erg leuk met de kerstmarkten!

Fantastische mooie stad

Petra Dekkers, 9-1-2018

Wij waren overdonderd hoe mooi de stad bewaard is gebleven! Werkelijk Prachtig.

En ook mooi om te zien dat er goed geinvesteerd wordt in de renovatie van xe oude panden.

Wij vonden het wel verbazend dat er zoveel auto's in de stad reden. Je zou verwachten

Dat t auto vrij zou zijn, maar ze reden je soms met hoge snelheden voorbij!! Dat vonden wij jammer!

Brugge scoort een 8,8 uit 10, op basis van 928 reviews