vakanties Brugge

Reviews over Brugge

een aanrader en voor herhaling vatbaar!

wilma,
    28-11-2018

Een geweldig schoon en goed hotel,heerlijk bed en douche.Een lekker gevarieerd ontbijt en vriendelijk behulpzaam personeel.de auto hebben we een paar minuten lopen in een parkeergarage gezet voor 8.40 per dag..wel een stuk goedkoper dan de garage van het Hotel.

Centraal en goed

Lotte,
    20-11-2018

Fijn en net hotel, ligt heel centraal: je loopt in nog geen 2 minuten naar het grote plein.

Kamer was netjes, niet erg bijzonder. Bedden sliepen goed. Douche is wat harde straal.

Prachtig hotel in het mooie Brugge!

Kim,
    18-11-2018

Hotel Montanus is een prachtig en fijn hotel in Brugge. Het hotel bestaat uit het monumentale hoofdgebouw met moderne aanbouw waar zich het restaurant / ontbijtbuffet bevind, een fraaie en netjes onderhouden tuin en aan het einde van de tuin ligt een bijgebouw waar zich nog meer kamers bevinden.

Wij zaten in het bijgebouw. Eerst vonden we dit jammer maar later bleek dit helemaal niet erg. Want de kamers waren dan wel niet groot maar wel heel netjes en schoon. En het mooiste was het uizicht vanaf de kamer. Door charmante ramen met shutters kijk je op de mooie tuin en hoofdgebouw van het hotel en op de achtergrond zie je de onze lieve vrouwe kerk liggen.

Ontbijt was goed, niet heel uitgebreid maar voldoende. En vanaf het hotel loop je in 10 minuten naar de grote markt. Dit was iets verder lopen dan we hadden gedacht maar 1 tip, loop via de tuin van de lieve vrouwe kerk , dan loop je door een mooie route

Geweldig en we komen graag terug!

Ludovic Vanlaeken,
    18-11-2018

Heel centraal gelegen. Zeer vriendelijke receptie en ontbijtbediening. Heerlijk ontbijt, prima kamer, goede geluidsisolatie, van alle gemakken voorzien. Alle relevante televisiekanalen, goede informatiefolders bij receptie.

Christoph en team, Directie, 25-11-2018

Dank u hartelijk voor de tijd neemt om uw ervaring bij Hotel Albert 1 delen!

Uw woorden zijn een grote beloning voor het hele team.

We zouden graag verwelkomen u opnieuw voor uw volgende uitje Brugge.

Leuk en schoon hotel!

Belinda Kroese,
    12-11-2018

Samen met mijn vriend ben ik hier in november 2018 een weekend geweest. Het hotel ligt ongeveer 30 min loopafstand vanaf Brugge. Gratis parkeren. Er zijn ook mogelijkheden om een fiets of taxi te huren, als is het lopen niet ver.

Kamers zijn erg schoon, bedden slapen heerlijk. Kamers zijn wel wat gehorig. Komt mede omdat er een tussendeur tussen de kamers zit( kan op slot). Koelkast is aanwezig. Personeel is ook vriendelijk en behulpzaam, wijze je goed de weg en waar je makkelijk bijv kunt eten of parkeren.

Omgeving is rondom het hotel niet bijzonder, er lijken wat verbouwingen bezig te zijn. Brugge zelf is ook erg mooi. Niet op de markt gaan eten of drinken, hier betaal je ontzettend veel geld voor.

Aanrader ; bierbrouwerij de halve maan.

Brugge scoort een 8,7 uit 10, op basis van 941 reviews