We hebben een aantal aanbieders voor Brugge voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Brugge voor je op een rij gezet:

Reviews over Brugge

Daphne,
    31-1-2019

Brugge is een heerlijke Bourgondische stad om te verblijven. Lekker eten en drinken staan hoog in het vaandel, en natuurlijk de historie van de stad verkennen. Zeker met de Kerstdagen hangt er een hele fijne sfeer!

Gereisd met vrienden in december 2018

Mooi leuk historisch centrum

Linda,
    28-1-2019

Een erg mooi historische centrum, gezellig en leuk om te winkelen. Brugge: parkeren bij station dagtarief €3,50 van hieruit gratis pendelbus naar centrum. Dit is voor Jonge mensen ook prima te lopen. Aanrader geen hakkenschoenen dragen wanneer je van plan bent veel te gaan lopen. Het hele centrum bestaat uit klinkers en kinderkopjes.

Leuke barretjes om iets drinken.

Wij kwamen voor het eten toevallig bij een klein genoegen uit.

Heerlijk verrassingsmenu in een erg gezellig klein restaurantje.

Gereisd met partner in januari 2019

Doen... naar Brugge in november.

Paula Aelbers,
    1-12-2018

We sliepen niet in Brugge maar in hotel Sandeshove in Nieuwpoort. Via veiling gewonnen voor 28 euro inclusief 5 euro administratiekosten, voor 2 personen. Exclusief ontbijt. In Brugge was er een supergezellige sfeer. Je parkeert je auto bij het station in Brugge en wordt gratis per bus naar het centrum vervoerd. Rond kersttijd gezellige verlichting, vrolijke mensen, niet te veel toeristen en we hadden het geluk dat 2 dames prachtig stonden te zingen.

We gaan zeker naar het hotel weer terug en Brugge is fantastisch.

Gereisd met partner in november 2018

Rocking Brugge

Wesley Notten,
    26-11-2018

Brugge was de bestemming voor de verjaardag van mijn vriendin, we hebben overnacht in Hotel Jacobs, waar alles goed geregeld was, de kamer was mooi en opgeruimd en het ontbijt was prima maar niet uitgebreid. Voor iedereen is het aan te raden om even langs Lizzie's Wafels te gaan en daar een ENORME wafel weg te werken met zeer aan te raden warme chocolade melk. Het Belfort beklimmen is ook zeker aan te raden, bovenaan een geweldig uitzicht en de richtingen van verschillende steden aangegeven, ook voor zeer mooie foto's zou ik naar boven gaan. In de avond is echt de Irish pub Delaney's aan te raden! Goed bier, goede whiskey en goede live muziek! Een dansje wordt hier wat minder gewaagd maar na het juiste voorbeeld geven was de dansvloer zo bezet. Zorg dat je er even langs gaat en met je liefje de snuggle corner bezoekt bij Delaney's ;) . Kortom, Brugge is het absoluut waard o te bezoeken!

Gereisd met partner in januari 2018

Fantastische stad!!

Kim,
    18-11-2018

Wij zijn begin november een weekend in Brugge geweest. We hebben heerlijke wandelingen gemaakt door het centrum, een boottocht, een bezoek aan het chorolade museum en gewinkeld.

Het chocolate museum vonden wij geen aanrader, het was er veel te druk voor zo'n klein gebouw, teveel lange stukken tekst en een rommelige opzet.

De boottocht was super. Ik raad de rederij tegenover de uitgang van de onze lieve vrouw kerk aan. Super vriendelijk personeel met uitgebreide uitleg op de boot.

Je kunt ook lekker winkelen in Brugge en er zijn veel goede restaurants te vinden.

Brugge is zeker een aanrader!

Gereisd met partner in november 2018
Brugge scoort een 8,5 uit 10, op basis van 943 reviews