Sorteren

Reviews over Bredene

Aangename, fijne campings.

Conny
    15-3-2018
    Voor vele campings moet je in bredere zijn. Deze liggen dicht bij het strand en de winkels. Je kan er fijn fietsen, er zijn mooie brede fietspaden naar andere kuststeden en je fiets op vele plaatsen gewoon door de mooie natuur. Bij slecht weer kun je dichtbij de tram nemen. Wij komen al jaren bij camping Duinzicht en voelen ons hier op ons best. Ook de kinderen kunnen zich hier op de speeltuin en in het zand vermaken. De mensen zijn vriendelijk en staan je steeds bij als er een probleem is.

Heelll gezellig

Sannie
    26-2-2018
    Was een leuke midweek om lekker uit te waaien aan strand.

Bredene zee

Fam. Meekers
    12-11-2017

Eten: geen probleem.

Winkels zoals AH, Delhaize, Little in het centrum, in Bredene dorp ook nog Colruyt en Aldi

Op dinsdag markt, enkele eetgelegenheden die de moeite zijn.

Veder rustig!

Mooiste plek aan zee ..nog heel veel natuur

Marlyse dhondt
    21-10-2017
    Het barcafeetje bij Jan en Kristien is de max ...heerlijke mensen...bijzonder cliënteel..en honden welkom

Leuk plaatsje.

Carin
    29-8-2017

Gezellig knus en leuk plaatsje.

Mooie boulevard met leuke winkels en ook een mooi, schoon strand met goede beveiliging.

Bredene scoort een 8,2 uit 10, op basis van 152 reviews