We hebben een aantal aanbieders voor Bredene voor je op een rij gezet:

Reviews over Bredene

Aangename, fijne campings.

Conny,
    15-3-2018

Voor vele campings moet je in bredere zijn. Deze liggen dicht bij het strand en de winkels. Je kan er fijn fietsen, er zijn mooie brede fietspaden naar andere kuststeden en je fiets op vele plaatsen gewoon door de mooie natuur. Bij slecht weer kun je dichtbij de tram nemen. Wij komen al jaren bij camping Duinzicht en voelen ons hier op ons best. Ook de kinderen kunnen zich hier op de speeltuin en in het zand vermaken. De mensen zijn vriendelijk en staan je steeds bij als er een probleem is.

Gereisd met partner in mei 2017

prachtige duinen

zeeliefhebber,
    12-8-2017

Bredene is heel goed voor campingliefhebbers, er zijn zeer veel goede en mooie campings. Zeer mooi breed strand en prachtige duinen. In het centrum verschillende goede restaurants,toeristenwinkeltjes en ook delhaize,lidl en albert heyn

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi

Priscilla Bastiaansen,
    2-5-2017

Prachtig strand in bredene, blijkbaar ook een naaktstrand.

uitgaansleven niet echt meegemaakt, maar de mensen zijn gezellig en vriendelijk. Voor het prachtige strand zou ik al alleen gaan naar bredene !

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Verscholen winkeltje

Gezin jonge kinderen,
    24-8-2015

In Bredene op Aalststraat nr. 10 (bij het hertenparkje) zit een heel leuk klein winkeltje, waar marsepein figuurtjes met de hand worden gemaakt. Als eigenaar 'Anthony Lams' er is, kun je ook zien hoe hij de figuren maakt. Het smaakt ook lekker!

Wij kregen deze tip van een campinggast en hadden dit niet willen missen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Wij zijn verliefd op dit plek!

Valérie Schoovaerts,
    19-5-2015

Bredene is zo'n mooie plek, op 10 min van Oostende, 15 min van Blankenberge, maar zo mooi, die duinen, het strand waar de honden altijd welkom zijn, de surfclub voor een lekkere apéro, en Frituur Alaska waar je heel goed kunt eten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015
Bredene scoort een 8,6 uit 10, op basis van 155 reviews