Blankenberge

We hebben een aantal aanbieders voor Blankenberge voor je op een rij gezet:

vakanties Blankenberge

We hebben een aantal aanbieders voor Blankenberge voor je op een rij gezet:

Reviews over Blankenberge

Blankenberge is een bruisende stad.Heel gezellig

ginette.francois,
    2-9-2017

De verschillende standjes op het strand , van tropische plaatsjes met palmbomen tot ligzakken springkastelen speeltuinen cocktailbars enz .Te veel om op te noemen.Je zit er je niet vervelen.Blankenberge is mijn favorite plaats

Gereisd met partner in augustus 2017

Sympathieke verscheidenheid

Michel De Vos,
    26-3-2017

De haven, het strand en de duinen, de prachtige Polder met uniek natuurreservaat , het prachtige art nouveaupatrimonium maken samen met de sterke culinaire traditie en de sympathieke verscheidenheid een van mijn geliefkoosde bestemmingen.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Zeker doen.

Leo & Tina,
    17-6-2016

Blankenberge is een populaire vakantie stad, met een leuke binnen-jachthaven.

Ook goed om te fietsen. Met de kusttram kan je alle kuststeden bereiken.

In het voor- en naseizoen zeker aan te bevelen dan is het rustiger.

Veel plezier Leo & Tina.

Gereisd met partner in mei 2016

zeer leuk

Van Tichelt Kris,
    22-5-2016

Het was goed weer dus de sfeer in Blankenberge was zeer goed. De bars op het strand maken het echt vakantie.2.80eu voor een cola is de gemiddelde prijs en dat is toch wel zeer duur, waarvoor dit nodig is weten we niet. We wilden een elektrische fiets huren maar werden zo onvriendelijk benadert door de verhuurder dat onze goesting zeer snel over was. We gingen een inlichting vragen in het station en deze man was ook zo onvriendelijk niet te doen. We vroegen ons op een bepaald moment af of ons gezicht zulke reacties uitlokte. Maar verder hebben we er een aangename vakantie van gemaakt.

Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijk gehad met goed lenteweer!

de Vries,
    17-5-2016

Blankenberge is een beetje vergane glorie. Maar met mooi weer heb je er wel een prachtige bestemming aan. Het strand is zeer goed benaderbaar en je kunt er voor niet veel geld best goed eten en drinken.

Sealife is een aanfluiting. Erg duur en je bent er zo weer uitgekeken.

Wat wel leuk is is een (mid)dagje zwemmen bij vakantiepark Sunparks in de Haan. Ik zou er niet willen verblijven maar het zwembad is best aardig. Niet raar opkijken van dikke figuren met een pulle bier aan het zwembad. Dat dan weer wel.

Ook een dagje Plopsaland mag niet ontbreken evenals een ritje met de kusttram en (dus) een bezoek aan Knokke.

Kijk voordat je de haven van Zeebrugge inrijdt goed op je navigatie voor files. Bij ons was er een brug defect waardoor we 5 kwartier hebben vastgestaan. Verkeerslichten gaan knipperen en het is ieder voor zich. Samen met de tram en veel vrachtverkeer in Zeebrugge maakt dat er niet prettiger op.

Wij hebben een week verkeerd in Zeepark Haerendycke. Heerlijk, schoon en netjes.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016
Blankenberge scoort een 5,2 uit 10, op basis van 302 reviews