We hebben een aantal aanbieders voor Gent voor je op een rij gezet:

Reviews over Gent

Gezellige oude stad

Marion van Roij,
    19-11-2018

Wat een mooie stad! Veel bezienswaardigheden en gezellige straatjes. Loop ook zeker door de graffiti straat. Genoeg keus aan leuke eettentjes en kroegjes. Het dreupelkotje is een echte aanrader. We hebben overnacht in de jeugdherberg. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Voor oktober nog heerlijk weer gehad om op het terras te zitten.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Gent: Heerlijk voor een weekendje weg

L Bouhuijzen,
    16-11-2018

Prachtige, culturele oude stad. Je hebt echt het gevoel dat je ver van Nederland afzit.. Mooie pleinen en historische kerken. Café de Dulle Griet is een aanrader: een café waar je je schoen als borg moet inleveren als je een heerlijk Max-biertje besteld. Ook een boottocht is aan te raden.

Gereisd met partner in juli 2018

sfeervol, gemoedelijk en relaxed.

mw Bos,
    15-11-2018

Sfeervolle, bruisende stad. Voor elke leeftijd is iets te zien en te doen, en alle mooie plekjes in het gezellige centrum zijn op loopafstand. De terrasjes en talloze restaurants zijn van goede prijs-kwaliteitverhouding.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

erg leuk voor een weekendje weg

meijer,
    4-8-2018

goed verblijf in hotel Gravensteen. ontbijt goed. Bar wat minder. Gent is een leuke stad met erg veel restaurantjes en fijne winkeltjes. Vanuit het centrum is bijna alles te belopen. Nette rondvaart boten en bij vertrek gratis ijs

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk vegan gegeten in Gent!

Fam Hage,
    25-6-2018

Heerlijk vegan (plantaardig) gegeten bij MiE ViE en bij Greenway. Veel keus aan vegan restaurants in Gent (op de app van HappyCow) gekeken.

Verder mooie gebouwen, leuke terrasjes, gemoedelijke sfeer. Makkelijk parkeren in parkeergarage St. Michiel, hartje centrum. Aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2018
Gent scoort een 8,5 uit 10, op basis van 562 reviews