Sorteren

Reviews over Gent

Prachtige stad

Philippe Cornelis
    3-9-2018

Middeleeuwse stad met goede sfeer

Fantastische stad!!Net een opname van Anton pieck.

Jenny van leijen
    5-8-2018

Dat je beter niet met de auto de stad in gaat.zet je auto lekker op een park en ride..is gratis en er gaat een gratis busje naar t centrum..ideaal..😎relaxed.

erg leuk voor een weekendje weg

meijer
    4-8-2018

goed verblijf in hotel Gravensteen. ontbijt goed. Bar wat minder. Gent is een leuke stad met erg veel restaurantjes en fijne winkeltjes. Vanuit het centrum is bijna alles te belopen. Nette rondvaart boten en bij vertrek gratis ijs

Heerlijk vegan gegeten in Gent!

Fam Hage
    25-6-2018

Heerlijk vegan (plantaardig) gegeten bij MiE ViE en bij Greenway. Veel keus aan vegan restaurants in Gent (op de app van HappyCow) gekeken.

Verder mooie gebouwen, leuke terrasjes, gemoedelijke sfeer. Makkelijk parkeren in parkeergarage St. Michiel, hartje centrum. Aanrader!!

Gent, fijne stad voor een weekend weg!

Aimy
    13-4-2018

Heerlijk Bourgondische stad. Een stad vol met heerlijk eettentjes en lekkere speciaalbiertjes. De stad zelf is authentiek door de vele kerken en kathedralen en zelfs een fort midden in het centrum.

Wij zelf hebben overnacht in het nieuwe Inis budget hotel. Een hotel van ongeveer een kwartier lopen van het centrum.

Een van de highlights was Werregarenstraat. Een graffitistraatje midden in het centrum.

Gent scoort een 8,6 uit 10, op basis van 557 reviews