Reviews over Gent

Fantastisch 👍

Chris,
    9-12-2018

Prachtig hotel, top locatie, zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

Ontvangst en bediening was top en niet te vergeten het restaurant Lof was super !

Een echte aanrader !

Uitstekend!

Art,
    1-12-2018

Op loopafstand van het centrum, uitstekende appartementen, goed ontbijt en vriendelijk personeel!

Prima appartement incl. ontbijt

Marielle,
    24-9-2018

Zeer schoon en ruim appartement.

zeer gastvrij, schoon en comfortabele bedden.

Patricia,
    5-9-2018

Zeer vriendelijke heer bij de receptie die met ons meegedacht heeft voor ons verblijf.

Prima hotel met geweldige ligging!

de Groot,
    6-8-2018

Prima hotel; ietwat kleine kamer, maar wel een lekker bed en een goede airco (erg belangrijk met 30 graden!). Ontbijt is prijzig, maar lekker en veel keus. Je zit middenin het centrum, dus qua ligging is het hotel uitzonderlijk.

Parkeergarage aanwezig, maar die heeft maar 14 plekken, dus vooraf reserveren is nodig. Anders kan je 350m verderop parkeren in garage Kouter.

Wil je Gent per boot(je) verkennen, loop dan naar de Graslei. Elke 15min vertrekt daar een boot met gids. Ga niet uit van de informatie van de receptie, dan zou je namelijk worden opgehaald bij de Kathedraal en dit was bij ons niet het geval.

Eten bij de Grill is aan te raden, locatie en eten zijn top.

Wij gaan zeker nog eens terug naar Gent en dan wordt het vast en zeker weer Ibis!

Gent scoort een 8,5 uit 10, op basis van 562 reviews