• Type accommodatie

• Waardering

362 accommodaties in

Oost Vlaanderen

Reviews over accommodaties in Oost Vlaanderen

Sfeervol hotel op loopafstand van het cenyt5.

Rienk, 4-2-2018

Prima hotel in oude stijl. Erg dicht bij het centrum. Goede bedden, maar het ouderwetse slapen onder dekens is wel weer even wennen. Heerlijk stil hotel en prima ontbijt!

Enige wat mij/ons echt opviel was de sfeer tijdens het ontbijt (2x). Net of we vlak voor een hele zware begrafenis zaten met z'n allen. Niemand praat, erg stille ongemakkelijke sfeer. Niet die van mensen die gezellig een weekend weg zijn. Mogelijk kan wat muziek daar iets aan veranderen.

Wij waren er voor het lichtfestival. Aanrader!

Prima plek, wel gehorige kamers.

M. ten Houte, 3-2-2018
    De locatie is fantastisch. Lekker centraal gelegen. Het personeel in het hotel is erg aardig en behulpzaam. Ontbijt ook goed geregeld. Onze kamer op de derde verdieping was helaas erg klein (schuin dak met grote balk vlak boven het bed) en het was enorm gehorig. Eerste avond harde muziek van een andere kamer. Gelukkig greep de receptiemedewerker na ons telefoontje meteen in en was het daarna stil. Voor een weekendje weg een prima plek, al zullen wij een volgende keer verzoeken om een kamer op een lagere etage.

Hier komen wij graag terug!

Sabina, 25-8-2017

Deze camping voldoet aan onze verwachtingen die uitgedrukt wordt in cijfers v. Waardering.

Gedurende 2j komen wij hier 2maand tijdens de zomervakantie voor en na ht werk omdat wij ed kids houden v deze gezellige-vriendelijke camping. De inzet v alain, brenda hun kinderen, gino, het animatieteam en al diegene die meewerken ad playback eh afsluitingsbal is"zeer hoog" en verdient een grote pluim!

Hier wordt steeds gewerkt aan vooruitgang, netheid en amusement. De prijs-kwaliteit is zeker een aanrader als je op zoek bent naar een plaats om even tussen uit te zijn, een lekkere keuken, een veilig domein voor je kinderen, de rust en voor wie wil toch ook dansen kan op gevarieerde muziek bij geplande activiteiten.

De kinderspelen en prijsuitreiking was een succes!

Wij zijn meer dan tevreden en komen volgende zomer terug!

Dankuwel aan alle lieve mensen die wij hier hebben ontmoet!

Youri, sabina, Matthias en milan

Sfeervol verblijf

Ilse, 4-3-2014
    We hebben hier 2 nachten doorgebracht. Mooi sfeervol pand. Tijdens ons verblijf waren ze bezig kamers te renoveren, maar daar hebben we geen last van gehad. Kan me wel indenken dat de trap gehorig is. Misschien beter daar een loper op te leggen. Vriendelijke gastvrouw en- heer. Op kleine loopafstand van hostorisch centrum. Ideale ligging. Ben zeer benieuwd hoe het er uit komt te zien als de tuin en kamers klaar zijn. Ik zou zeker nog eens terug gaan!
Oost Vlaanderen scoort een 8,1 uit 10, op basis van 866 reviews