vakanties Oost Vlaanderen

Reviews over accommodaties in Oost Vlaanderen

Heerlijk

Ilona, 13-4-2018

Heerlijk hotel! Voelt luxe aan. Onze kamer was mooi en ruim. Vriendelijk personeel.

Heerlijk ontbijt. Aanrader!

Fantastisch, een echte aanrader.

Hugo, 25-3-2018
    Zeer vriendelijk ontvangst. Mooie ruime kamer met een extra breed bed. Een grote badkamer met een douche en ligbad. Kleine ijskast en een kluis op de kamer aanwezig, zelfs een koffiemachine en koffiecups aanwezig. Alles was heel proper. Het ontbijt was in buffetvorm en zeer uitgebreid, alles wat je kan bedenken is aanwezig.

Hier komen wij graag terug!

Sabina, 25-8-2017

Deze camping voldoet aan onze verwachtingen die uitgedrukt wordt in cijfers v. Waardering.

Gedurende 2j komen wij hier 2maand tijdens de zomervakantie voor en na ht werk omdat wij ed kids houden v deze gezellige-vriendelijke camping. De inzet v alain, brenda hun kinderen, gino, het animatieteam en al diegene die meewerken ad playback eh afsluitingsbal is"zeer hoog" en verdient een grote pluim!

Hier wordt steeds gewerkt aan vooruitgang, netheid en amusement. De prijs-kwaliteit is zeker een aanrader als je op zoek bent naar een plaats om even tussen uit te zijn, een lekkere keuken, een veilig domein voor je kinderen, de rust en voor wie wil toch ook dansen kan op gevarieerde muziek bij geplande activiteiten.

De kinderspelen en prijsuitreiking was een succes!

Wij zijn meer dan tevreden en komen volgende zomer terug!

Dankuwel aan alle lieve mensen die wij hier hebben ontmoet!

Youri, sabina, Matthias en milan

Sfeervol verblijf

Ilse, 4-3-2014
    We hebben hier 2 nachten doorgebracht. Mooi sfeervol pand. Tijdens ons verblijf waren ze bezig kamers te renoveren, maar daar hebben we geen last van gehad. Kan me wel indenken dat de trap gehorig is. Misschien beter daar een loper op te leggen. Vriendelijke gastvrouw en- heer. Op kleine loopafstand van hostorisch centrum. Ideale ligging. Ben zeer benieuwd hoe het er uit komt te zien als de tuin en kamers klaar zijn. Ik zou zeker nog eens terug gaan!
Oost Vlaanderen scoort een 8 uit 10, op basis van 871 reviews