Sorteren

vakanties Oost Vlaanderen

Reviews over accommodaties in Oost Vlaanderen

Prima hotel als je rust zoekt! Heerlijk eten.

JON
    20-5-2018
    Voor mij is het te ver afgelegen maar prima hotel! Mensen die een 1 geven begrijp ik niet. Het eten is heerlijk, in buffetvorm maar echt goed. Ontbijtbuffet uitgebreid, super! Ober vriendelijk en behulpzaam. Kamer was groot en schoon, het bed voor mij te zacht maar dat is persoonlijk. Minpunt: 1 koffieapparaat, tijdens het ontbijt veel te weinig, er stond steeds een rij.

Hier kom ik zeker terug!

Nina
    17-5-2018
    Alleen voor het ontbijt is dit hotel al de moeite waard! Vers gesneden fruit, verse jus d'orange, knisperend verse croissants en zelfgemaakte poffertjes. Kortom alles is vers en smaakt verrukkelijk. Daarnaast is het personeel ook ontzettend vriendelijk en zullen zij er alles aan doen om je verblijf zo goed mogelijk te maken. Ik kom hier zeker terug!

fantastisch.

Bernine Deramoudt.
    16-10-2017
    Rustige camping voor jong en oud heerlijke groene omgeving om te wandelen of te fietsen.

Sfeervol verblijf

Ilse
    4-3-2014
    We hebben hier 2 nachten doorgebracht. Mooi sfeervol pand. Tijdens ons verblijf waren ze bezig kamers te renoveren, maar daar hebben we geen last van gehad. Kan me wel indenken dat de trap gehorig is. Misschien beter daar een loper op te leggen. Vriendelijke gastvrouw en- heer. Op kleine loopafstand van hostorisch centrum. Ideale ligging. Ben zeer benieuwd hoe het er uit komt te zien als de tuin en kamers klaar zijn. Ik zou zeker nog eens terug gaan!
Oost Vlaanderen scoort een 8 uit 10, op basis van 871 reviews