Sorteren

vakanties Oost Vlaanderen

Reviews over accommodaties in Oost Vlaanderen

zeer gastvrij, schoon en comfortabele bedden.

Patricia
    5-9-2018

Zeer vriendelijke heer bij de receptie die met ons meegedacht heeft voor ons verblijf.

Heel fijn hotel.

I. Peters
    4-9-2018

We waren iets te vroeg om in te checken maar we konden de bagage alvast achterlaten. Je loopt van het hotel direct de autovrije zone in van het centrum. De fietsen die we mee hadden mochten we achter in de binnentuin zetten. De kamer was zeer ruim en netjes en lag aan de voorzijde , geen last van geluiden op straat gehad. Kamer 30 heeft een zeer grote mooie badkamer met bad maar ook een douche.De badkamer was zeer netjes en wit !!!( mijn voorstel zou zijn iets van kleur erin bv gekleurde vitrage of 1 wand een kleurtje want dat maakt het iets gezelliger :-) . Het ontbijt was heel uitgebreid en er werd goed aangevuld. We hebben verschillende mensen bij de receptie getroffen en allen waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Op de dag van vertrek konden we na het uitchecken onze bagage daar laten en zouden we deze tot 23.00 op kunnen komen halen. Kortom het was geweldig.

Redelijke camping, we bezoeken hem niet nogmaals.

Robert
    24-7-2018

Bij aankomst werden we begroet door een vriendelijke en behulpzame vrouw. Een andere werknemer was echter nors en kortaf. Het sanitair is wat verouderd maar verder wel functioneel en redelijk schoon. Tijdens het verblijf miste ik de mogelijkheid van een kampvuur, maar gezien de aanhoudende droogte is dit invoelbaar. We hebben eenmaal gegeten in het restaurant. Na lang wachten kregen we een groot en goed gevuld bord. Hier hadden we met z'n tweeën van kunnen eten. De presentatie van het eten was goed, het vlees (kip en pita) kon beter.

Sfeervol verblijf

Ilse
    4-3-2014

We hebben hier 2 nachten doorgebracht. Mooi sfeervol pand. Tijdens ons verblijf waren ze bezig kamers te renoveren, maar daar hebben we geen last van gehad. Kan me wel indenken dat de trap gehorig is. Misschien beter daar een loper op te leggen. Vriendelijke gastvrouw en- heer. Op kleine loopafstand van hostorisch centrum. Ideale ligging. Ben zeer benieuwd hoe het er uit komt te zien als de tuin en kamers klaar zijn. Ik zou zeker nog eens terug gaan!