We hebben een aantal aanbieders voor Deinze voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Deinze voor je op een rij gezet:

Reviews over Deinze

Belgie blijft een rommelig land

K.Schaftenaar,
    18-8-2014

De fietspaden zijn niet altijd prettig ( gedempt uitgesproken ) je moet constant letten op gaten en kuilen, daar mogen ze wel eens wat aan doen,de snelwegen zijn fantastisch , de andere wegen zijn maar zo zo

Gereisd met partner in juli 2014

De Leie blijft nog steeds verbazen

Christine Van Hecke,
    18-6-2013

Het groene rond en op de Leie is van een schoonheid dat de kunstenaars reeds vroeger wisten te waarderen. Het landschap rond de meanderende Leie is verrassend en brengt je als fietser of wandelaar in naar bijzondere locaties: kasteel Ooidonk, Astene Sas en de vernieuwde Markt met de heerlijke terrasjes. Het Museum van Deinze en de Leiestreek en het vlakbij gelegen recreatiedomein De Brielmeersen zijn het bezoeken waard. Huur een fiets, zo mijd je de files in het centrum van de stad. Gratis parkeerplaats is er tussen het museum en het recreatiedomein.

Gereisd met partner in januari 2013
Deinze scoort een 8 uit 10, op basis van 10 reviews