We hebben een aantal aanbieders voor Beveren voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Beveren voor je op een rij gezet:

Reviews over Beveren

Fantastisch, een echte aanrader.

Hugo,
    25-3-2018

Zeer vriendelijk ontvangst. Mooie ruime kamer met een extra breed bed. Een grote badkamer met een douche en ligbad. Kleine ijskast en een kluis op de kamer aanwezig, zelfs een koffiemachine en koffiecups aanwezig. Alles was heel proper. Het ontbijt was in buffetvorm en zeer uitgebreid, alles wat je kan bedenken is aanwezig.

Gereisd met partner in maart 2018

Tot in de puntjes verzorgd

Van der Valk hotel Beveren,
    8-8-2017

Prachtige zalen met goeie infrastructuur.

Nieuw restaurant om geslaagde deals te sluiten.

Daarna even kunnen ontstressen in hun prachtig zwembad en sauna

Gereisd zakelijk in april 2017
    Sarah, Front office manager, Directie, 10-8-2017

Beste,

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om deze leuke feedback te schrijven. Het is erg leuk om uw lovende woorden te kunnen lezen en het doet ons plezier te lezen dat u heeft genoten van ons nieuwe restaurant en onze Boost wellness.

Hopelijk kunnen we u in de toekomst weer verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Sarah, Front office Manager

Ruim hotel met heerlijk ontbijt!

Amber,
    17-7-2017

Chique van der valkhotel met spa en behandelingen. Komt wat zakelijk over. Je kunt buiten zitten en vooral het ontbijt is heel goed verzorgd! Zelfs met vers geperst sinaasappelsap 😀. Er is een klein zwembad maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Je kunt vanaf hier heel goed naar Antwerpen met het openbaar vervoer.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Beetje tegen gevallen

Manon,
    18-9-2016

Het eten is echt top! Heerlijk ontbijt met veel keus en het diner was ook super! Hotel ziet er erg mooi uit van binnen. Alleen erg jammer dat de kamers erg gehorig zijn. Onze boven buren hadden het ook erg gezellig samen en dat was goed te horen! Bah! Daardoor erg slecht geslapen. De bedden zijn dan ook niet super! Ook is de badkamer aan vernieuwing toe. We hebben vaker in een Van der Valk hotel overnacht en deze viel ons helaas een beetje tegen!!

Gereisd met partner in september 2016

"Place to be - all in one"

Jurgen Van Den Branden,
    11-7-2016

Hotel Beveren is niet zomaar een hotel.

Het is zoveel meer . Naast overnachten kan je er ook lekker eten in 2 restaurants (klassiek en sushi). Heel lekker, grote porties en goodkoop.

Je kan er ook gebruik maken van de welness en het ruimte aanbod aan massages.

Om te feesten kan je blijkbaar ook terecht in de vele zalen.

Gereisd met partner in januari 2015
Beveren scoort een 7,4 uit 10, op basis van 16 reviews