Dinant

Reviews over Dinant

Mooie accomodatie

Linda,
    22-10-2018

Winkel naast de deur, heel handig, vriendelijke mensen, ook de buren waren heel vriendelijk en behulpzaam naar onze groep toe, zeker geen klagen hierover. Wij hebben ook de stilte gerespecteerd zeker 's avonds, iedereen heeft recht op rust en privacy want de buren moeten 's morgens ook uit de veren om te werken. Iedereen zou daar wat respect voor moeten hebben. De keuken is goed ingericht, wij zijn een kookgroep en hebben geen gebrek gehad aan materialen. De afwasmachine is een luxe, zeker voor een grote groep zoals de onze (21) Een mooie tuin waar men kan BBQ en ook een grote tafel met buitenhaard. Jacuzzi hebben wij niet gebruikt dus kunnen we niet over oordelen.

Enige tip voor de eigenaar : een kaptafeltje met stoel en grotere spiegel op de zolderkamers zou handig zijn. Het is moeilijk om bv uw haar te drogen met de kleine spiegeltjes die voorhanden zijn aan de wastafels. Het was een leuke en aangename midweek, zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Topweek in karakteristiek hotel

Aviage,
    15-8-2018

Prachtig gerenoveerd hotel van 200 jaar oud (ja, de houten vloeren kraken weleens), ver van de drukke snelwegen, heerlijk stil en rustig in bosrijke omgeving, grote kamers (in het hoofdgebouw), flesje water, strakke wifi, TV met NL zenders, grote ramen die volledig open kunnen, veel licht, boxsprings, airco, fijne schone badkamer, minibar, fijn terras met uitzicht op prachtige tuin, net en attent personeel, mooie bar en lounge die Caracole Bio Nostradamus heeft :-) en met het gloeiend hete kraanwater maakten we 's avonds een lekker bakje Espresso met de sticks die we altijd bij ons hebben. Zeer goed ontbijt in prachtige orangerie. Het zwembad was tof, paar graden koeler dan de buitenlucht. Geen megagroot bad natuurlijk maar voldoende voor een paar baantjes en af te koelen. Handdoeken zijn gewoon bij de balie te verkrijgen ("M. van de Liefvoort" - zeker nooit in een hotel geweest met binnenbad?).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Dinant moet uitgebreid gerenoveerd!

El,
    25-7-2018

Prima (schone)kamer en zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Bij mooi weer heerlijk op het terras met mooi uitzicht op de Maas. Jammer dat het terras sluit om 22.30!! Vooral met de hitte tijdens de afgelopen dagen is het heel erg jammer dat je als hotelgast niet tot laat buiten kan zitten. De “lounge”is niet erg gezellig door de belichting. Vond ik persoonlijk erg ongastvrij.

Minpunt en tegenvallend was het plaatsje Dinant zelf. Wij zijn tijdens ons 3 daags verblijf een paar uur gaan kanoën. Dat is een aanrader. Maar door de hitte was bv het beklimmen van de citadel niet te doen. Buiten dat biedt het plaatsje zelf weinig vertier. Drie straten armoedigheid. Ook waren een aantal horecazaken notabene gesloten! Hoogseizoen?? Al met al naar mijn mening geen aanrader.

Gereisd met partner in juli 2018

Inneke,
    9-7-2018

Zeer mooi hotel. We hadden een mooie grote kamer ideaal voor met een kleuter. Kamer had goede airco, ze was fris toen we er aankwamen (buiten was het 30 graden). Uitgebreid ontbijt buffet, zeer leuk dat we buiten konden zitten met zicht op de tuin.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

aangenaam en goed

freka,
    11-1-2018

We verbleven hier 3 dagen

kamer over het algemeen oke en netjes vasttapijt is een minpunt alsook de doorgelegen matras. Ontbijt en diner waren zeer lekker en het personeel was vriendelijk.

Het enige echt minpunt in de omgeving is dat alle bezienswaardigheden gesloten waren.

Gereisd met partner in januari 2018
Dinant scoort een 6,4 uit 10, op basis van 57 reviews