Namen

Reviews over accommodaties in Namen

Mooi gelegen

Leys Kim,
    18-3-2019

Aanrader !! Zeer warm en vriendelijk ontvangst ... kamers waren meer als inorde , mooi , gezellig , verzorgde slaapgelegenheid

Ontbijt was lekker en vers!!! Een aanrader om zeker terug naar toe te gaan!!!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Toplocatie!

Peeters,
    10-3-2019

Zalige plek om te vertoeven! De eigenaars zijn hele sympathieke, warme mensen. Wij voelden ons hier direct thuis. Mooie kamers, gezellige bar. Het ontbijt was ook superlekker, spek met eitjes, verse pistolets en croissants, vers fruitsap. Wat kan je nog meer wensen! Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in maart 2019

Erik,
    1-3-2019

Prachtige locatie en mooie blokhutten. We hebben ook voortreffelijk gegeten in het restaurant La Bonne Heure.

Gereisd met partner in maart 2019

Heerlijk verblijf in knus en sfeervol hotel.

Inge,
    28-2-2019

Wij hadden een fijne kamer die aan de zijzijde van het hotel is gelegen. Het bed een boxspring was prima. Op de vloer ligt hout en vinden wij prettig. Door een aanbieding genoten van een a la carte 4-gangen diner. Deze was prima en ruim voldoende. Ontbijt is ook goed. Op verzoek kun je een omelet (naturel/ham en-of kaas) laten maken. Dagelijks warm en oververs wit- en bruinbrood, heerlijke croissants, andere zoetigheden, vers fruit en diverse yoghurt. Koffie/thee wordt netjes aan tafel geserveerd. De gastvrouw is uiterst attent en heeft o.a. tips voor trips. Het hotel is knus en uiterst sfeervol ingericht.

Gereisd met partner in februari 2019

Relaxed

Elly,
    26-2-2019

Mooi verzorgd park met charmante chalets.voldoende parkeerplaatsen overal op het park.

Mooie omgeving, wij hebben veel gewandeld.

Heerlijk genoten van het mooie februariweer op het terras met een glas wijn en lekkere hapjes.

Ook in restaurant labonneheure enkele keren heerlijk gegeten , vriendelijk personeel, goede kok.

We voelden ons echt verwend.

Gereisd met partner in februari 2019