vakanties Namen

Reviews over accommodaties in Namen

Lekker rustig

Danny , Els, Luca,
    6-12-2018

Knappe accomodatie, zeer rustig gelegen. Zeer toffe uitbaters waarvoor niks teveel is. Ook leuk dat de hond ook zeer welkom was.

Doe zo verder!

Een hele fijne vakantie gehad.

Helen,
    28-11-2018

Super leuk vakantie park. Huisjes liggen op een prachtige locatie. Wijds uitzicht over de Maasvallei. Huizen liggen ver bij elkaar vandaan dus voldoende privacy! Alles was schoon en van alle gemakken voorzien. De bedden waren schoon en lagen prima. Het restaurant boven aan het park was werkelijk fsntastisch, zeer vriendelijke bediening en een goeie keuken. Kortom, een heerlijke vakantie in een mooie omgeving waar veel te doen is. Wij gaan zeker nog eens terug.

Comfortabel appartement in sfeervolle boerderij

MC de Vries,
    28-11-2018

Wij hadden een heerlijk verblijf in een appartement met twee slaapkamers in de gerenoveerde oude boerderij. Het appartement is van alle gemakken voorzien, stijlvol ingericht met behoud van oude details (balken ed). Appartement is erg schoon en netjes. De eigenaren zijn vriendelijk en hulpvaardig. Hoewel het appartement een goed ingericht eigen keukentje heeft, is het mogelijk het prima ontbijt in de gemeenschappelijke huiskamer/bar te gebruiken.

Fantastisch!

Liesbeth Carpentier,
    18-11-2018

Een prima locatie zeker als je er met je hond naar toe gaat. Brit en Pierre zijn heel gastvrij.

Zalig genieten

Levi en Ine,
    17-11-2018

Ferme de leuze is een plek waar je het hoofd kan leegmaken. Genieten van de natuur. Bij Brit en Pierre ben je welgekomen. Super dat de hondjes mee kunnen en daar lekker kunnen crossen en spelen met die van hun. Een gezellige bar met spotgoedkope drankjes en een super gastheer en vrouw!! Leuke kamers die van alles voorzien zijn en een lekker ontbijt wanneer je zelf wil!!