Sorteren

Reviews over Blaimont (bij Hastiere)

Heerlijk!

Verleyen
    28-10-2018

Rust rust rust heerlijk om te vluchten van de snelheid van het leven

Heerlijk om hier naartoe te komen als je geen zin hebt in drukte

Prima park voor vakantie

mirjam westerink
    28-10-2018

Prima chalet. Eenvoudig maar schoon. Zwembad op het park stelt niet veel voor, dus daarvoor hoef je hier niet naar toe, wel voor de mooie omgeving. Eten in het restaurant prima, personeel is vriendelijk zowel bij receptie als in het restaurant. Huisjes liggen ruim verspreid, meeste hebben vrij uitzicht aan de voorkant, vooral de hoger gelegen huisjes. Veel speelveldjes tussen de huisjes.

Fantastisch bijzonder met veel genot en rust.

AJM
    21-10-2018

Onverwacht mooie en rustige ligging in de zeer groene Maasvallei op korte afstand van Dinant. Park heeft mooie chalets, die super netjes waren met leuk terras en allen op gepaste afstand van elkaar liggen. Mooi en zuiver zwembad en mooi gerund familiebedrijf, waar het warme Brabantse accent wonderen doet. In een streek waar veel koeien lopen, weten zij precies wat goed vlees en verse groenten betekenen. Ook tijdens een gourmet, zagen we die prima kwaliteit vlees en groenten terug. Brilliant en dat elke dag opnieuw en ook in de ochtend een prima ontbijt mogelijk en/of warme en verse broodjes bij het chalet gebracht.

Leuk en fantastische midweek

Aad Sluijters
    4-10-2018

Omgeving prachtig ,mooi huisje en veel bezienswaardigheden

Het park is niet te fietsen zulke pukkels

Maar langs de maas zijn er ravelroutes om te fietsen vlak en autovrij

je kan ook railbiken in leliën

Uitzicht bij het huisje is prachtig

Super!

Lamper
    19-9-2018

Mooie plek! We werden vriendelijk ontvangen en het huisje zag er netjes en schoon uit. Het restaurant is een aanrader heerlijk eten en mooi terras. Huisjes liggen in een dal dus wel ver klimmen naar de receptie maar voor ons geen probleem. Zwembad niet bijzonder maar de binnenspeeltuin is wel leuk met de springkussens! Al met al een top vakantie!

Blaimont (bij Hastiere) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 127 reviews