Reviews over Blaimont (bij Hastiere)

Heerlijk rustig verblijf in de natuur

Herman en Marian,
    14-1-2019

We hebben het huisje gehuurd van een particulier en hebben er een heerlijk verblijf gehad tegen lage kosten. Prijs was all in, waar je bij vele andere huisjes nog veel extra kosten hebt. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in het huisje, inclusief uitgebreide toeristische informatie. Huisje is prima bereikbaar en dat is niet voor alle huisjes het geval. Op het park zelf is niet veel te doen, maar je kunt alleen al op het park uren wandelen, maar ook in de omgeving zijn veel uitgezette wandelingen. Veel toeristische activiteiten in de omgeving. Mooie steden (oa Dinant, Givet, Namur).

Genoten!

Ceby Tahiri,
    5-1-2019

Wij waren er met onze gezin 2 meiden van 8 & 9 jaar en onze hondje . Een heerlijke week met oud & nieuw.

Daar genoten van de rust en de natuur.

Het huis van alle gemakken voorzien, van boeken, gezins spelletjes, en het uitzicht.

We hebben de grotten van Dinant bezocht een echte aanrader. Een dagje Name waar ook een kerstmarkt er was met een schaatsbaan erg gezellig.

Dinant zelf ook bezocht een klein stadje met leuke bezienswaardigheden

Gewandeld wat goed is voor de kuiten, want het loopt af en op :)

Supermakt Lidl, Aldi en Action is ongeveer 20 minuten rijden vanuit het huisje.

Misschien een tip geen dekbedden zijn er wel warme dekens voor de nacht. Wij hadden zelf onze dekbed meegenomen want kan snachts koud worden.

Al bij al een fijne week gehad en genoten!

Komen zeker een keer terug.

Een hele fijne vakantie gehad.

Helen,
    28-11-2018

Super leuk vakantie park. Huisjes liggen op een prachtige locatie. Wijds uitzicht over de Maasvallei. Huizen liggen ver bij elkaar vandaan dus voldoende privacy! Alles was schoon en van alle gemakken voorzien. De bedden waren schoon en lagen prima. Het restaurant boven aan het park was werkelijk fsntastisch, zeer vriendelijke bediening en een goeie keuken. Kortom, een heerlijke vakantie in een mooie omgeving waar veel te doen is. Wij gaan zeker nog eens terug.

Heerlijk!

Verleyen,
    28-10-2018

Rust rust rust heerlijk om te vluchten van de snelheid van het leven

Heerlijk om hier naartoe te komen als je geen zin hebt in drukte

Prima park voor vakantie

mirjam westerink,
    28-10-2018

Prima chalet. Eenvoudig maar schoon. Zwembad op het park stelt niet veel voor, dus daarvoor hoef je hier niet naar toe, wel voor de mooie omgeving. Eten in het restaurant prima, personeel is vriendelijk zowel bij receptie als in het restaurant. Huisjes liggen ruim verspreid, meeste hebben vrij uitzicht aan de voorkant, vooral de hoger gelegen huisjes. Veel speelveldjes tussen de huisjes.

Blaimont (bij Hastiere) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 128 reviews