Sorteren

Reviews over Blaimont (bij Hastiere)

Vakantiedomein op flank heuvel; charmant dorpje.

CLAIRE
    18-6-2018

Heel lekker restaurant en bar in het dorp, heerlijk terras met uitzicht over de Maasvallei. Voor meer restaurants en uitgaan moet men wel de auto nemen naar Hastiere, Dinant of Beauraing, respectievelijk op 5, 10 en 15 km verwijderd van Blaimont.

Dorpje waar je alle benodigdheden kan vinden.

Jo
    1-3-2018

Er is een goede supermarkt en een ambachtelijke slager in het dorp. Er zijn een aantal leuke eetgelegenheden, maar het dorp oogt ook wat 'leeg/dicht'. VVV kantoor midden in het dorp, waar je ook fietsen kan huren. Aan de andere kant van het water staat een mooie kerk aan de oever van de Meuse, waar ook een goede bakker zit voor bijv. een lekker ontbijtje!

blaimont, waar de natuur overheerst

jammy
    8-10-2017

in Blaimont zelf is er naast het restaurant la bonne heure niets speciaals te beleven, maar Hastiere - Dinant - Beauraing liggen vlakbij. Ook het dorpje Celles is 1 van de mooiste dorpen in de Ardennen en het prachtige "chateau de Veves" is zeker een bezoek waard.

klein ardennendorp

HANNA
    1-6-2017

Blaimont zelf is niet groot, buiten het park staan er enkele huizen. Wel een kleine supermarkt (Alimentation generale) op de weg naar Hastiere. Mooie wandelingen en mountainbikeroutes vanuit het dorp.

rustig dorp in de ardennen

biesbrouck
    26-9-2016

Blaimont zelf is heel klein en rustig maar ligt op 3 km van Hastiere, op 10 km van Dinant en 10 km van Beauraing. Ook de franse grens (givet) ligt op een boogscheut. Ook relatief dicht bij han sur lesse en rochefort met hun bekende grotten.

Blaimont (bij Hastiere) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 127 reviews