Beauraing

Vakantie in Beauraing

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Beauraing

Reviews over Beauraing

• 7dirk van Ardenne07-08-2020

vriendelijk

Gezellig stadje,winkelstraat ziet er verzorgd uit. Alleen jammer van de lelijke entree als je binnenrijd vanaf Dinant etc.Rommelige wegversperring,i.p.v.bv.een leuke rotonde of pleintje met bloemen of standbeeld.Doet wel afbreuk aan het stadje.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2020

• 8linda13-05-2015

Gezellig stadje met veel eetgelegenheden

Komen er graag, alle winkels en restaurants voorhanden. Maak je niet dikwijls mee in de Ardennen. Regelmatig activiteiten oa jaarlijks braderie, middeleeuws feest in het park, exposities in het toeristisch bureau. Prachtige natuur in de bossen rondom Beauraing. Centraal gelegen voor verscheidene uitstapjes. Nachtleven vind je hier niet, maar volgens mij nergens in de Ardennen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2015

• 6Degraeve04-08-2010

Gezien voor altijd

Geef me maar een ander leuk Ardens dorpje. Niet geschikt voor jonge mensen, die wat amussement verlangen. Natuurliefhebbers , wandelaars en fietsers ok. Kan me voorstellen dat het er 40 à 50jaar geleden een toevluchtsoord was van bedevaarders, met alle respect.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8van roosendael marina10-04-2009

gezellig stadje

beauraing is een heel gezellig stadje om eens in rond te kuieren. wel niet geschikt om met opgroeiende tieners op vakantie te gaan. valt weinig te beleven voor de jeugd

• 4Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Sfeer in stad

april 2009

• 1roger31-03-2009

pas bien

pub mensongere car rien avoir avec le site de l'aubepine www.aubepine.be la carte est tout a fait differente pas de salle de jeux ni d accueille chalereux donc tres decu plus jamais petit dejeuner tres faible

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 1Omgeving
    • 1Sfeer in stad

Gereisd met partner in februari 2009

• 4van campenhout02-06-2008

in beauraing zelf is niet veel te zien maar je zit niet ver van dinant, annevoie maredsous... café's zijn in mei al tegen 21u gesloten.

• 3Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur

Gereisd in juni 2008

• 8Bea Rosendaal Deventer28-01-2006

Fantastich Hotel,Precies wat we zochten gemoedelijk ,goedkoop schoon , prima eten ,goede bediening , voor ons de meest romantische vakantie ,die we ooit hebben mee gemaakt , zeker de prachtige omgeving , we gaan hier zeker weer naar toe ,Beauraing bedankt , en tot de volgende keer .

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd in januari 2006

• 8rob vd bijl24-04-2005

wij waren er in het voorseizoen, dus was het er nog rustig; ongetwijfeld drukker in het wandel-, klim- en kanoseizoen. dicht bij de franse grens. een ideale omgeving om genoemde activiteiten te ondernemen.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur