Beauraing

We hebben een aantal aanbieders voor Beauraing voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Beauraing voor je op een rij gezet:

Reviews over Beauraing

Gezellig stadje met veel eetgelegenheden

linda,
    13-5-2015

Komen er graag, alle winkels en restaurants voorhanden. Maak je niet dikwijls mee in de Ardennen. Regelmatig activiteiten oa jaarlijks braderie, middeleeuws feest in het park, exposities in het toeristisch bureau. Prachtige natuur in de bossen rondom Beauraing. Centraal gelegen voor verscheidene uitstapjes. Nachtleven vind je hier niet, maar volgens mij nergens in de Ardennen.

Gereisd met partner in januari 2015

Gezien voor altijd

Degraeve,
    4-8-2010

Geef me maar een ander leuk Ardens dorpje. Niet geschikt voor jonge mensen, die wat amussement verlangen. Natuurliefhebbers , wandelaars en fietsers ok. Kan me voorstellen dat het er 40 à 50jaar geleden een toevluchtsoord was van bedevaarders, met alle respect.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Fantastich Hotel,Precies wat we zochten gemoedelijk schoon

Bea Rosendaal Deventer,
    28-1-2006

Fantastich Hotel,Precies wat we zochten gemoedelijk ,goedkoop schoon , prima eten ,goede bediening , voor ons de meest romantische vakantie ,die we ooit hebben mee gemaakt , zeker de prachtige omgeving , we gaan hier zeker weer naar toe ,Beauraing bedankt , en tot de volgende keer .

Gereisd anders in januari 2006

wij waren er in het voorseizoen, dus was het er nog in het

rob vd bijl,
    24-4-2005

wij waren er in het voorseizoen, dus was het er nog rustig; ongetwijfeld drukker in het wandel-, klim- en kanoseizoen. dicht bij de franse grens. een ideale omgeving om genoemde activiteiten te ondernemen.

Gereisd anders in Sun Apr 24 2005 02:00:28 GMT+0000 (UTC)
Beauraing scoort een 6,1 uit 10, op basis van 7 reviews