Reviews over Virton/Rabais

prachtige omgevo,g

Toon
    14-12-2017

Een super toffe omgeving als je van rust houd

Basic maar veel te doen en te zien in de omgeving

Lilian
    8-7-2016

Virton zelf is een klein dorpje waar weinig te beleven is. Echter, het is een geweldige uitvalbasis! Rondom Virton is de omgeving prachtig en er is van alles te zien en te doen. Ook de grens over, naar Frankrijk of Luxemburg is veel te zien. Het uitgaansleven kunnen we niet beoordelen, aangezien we hier met kleine kinderen geen gebruik van hebben gemaakt.

Gezellig

Marie
    26-4-2016

Heel wat keuzemogelijkheden om iets te eten of te drinken in Virton en omgeving.

Wandelingen in de Gaumestreek. Bezoek aan Torgny, bezoek aan de abdij van Orval.

Vergeten stukje België

jaap
    4-9-2015

Virton is zeker de moeite waard. Een prachtige plek waar veel te doen is voor de ondernemende vakantieganger. Veel plaatsjes in de buurt met markten. Metz ligt op een klein uurtje rijden en is een prachtstad. Luxemburg op een halfuur en is leuk voor shoppen. Verder leuke architectuur, maar niet een gezellige stad. Arlon ligt ook op een half uur rijden en is een stad met veel middeleeuse invloeden. Vlak bij de grens ligt helaas wel een grote papierfabriek. Als de wind verkeerd staat, ruik je de cellulose, wat een onaangename lucht is, maar overkomelijk is.

de omgeving is super

Davey H.
    23-8-2015

Prachtige omgeving. prachtige wandelingen en fiets mogelijkheiden

Virton/Rabais scoort een 7,4 uit 10, op basis van 101 reviews