Virton/Rabais

We hebben een aantal aanbieders voor Virton/Rabais voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Virton/Rabais voor je op een rij gezet:

Reviews over Virton/Rabais

Basic maar veel te doen en te zien in de omgeving

Lilian,
    8-7-2016

Virton zelf is een klein dorpje waar weinig te beleven is. Echter, het is een geweldige uitvalbasis! Rondom Virton is de omgeving prachtig en er is van alles te zien en te doen. Ook de grens over, naar Frankrijk of Luxemburg is veel te zien. Het uitgaansleven kunnen we niet beoordelen, aangezien we hier met kleine kinderen geen gebruik van hebben gemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Vergeten stukje België

jaap,
    4-9-2015

Virton is zeker de moeite waard. Een prachtige plek waar veel te doen is voor de ondernemende vakantieganger. Veel plaatsjes in de buurt met markten. Metz ligt op een klein uurtje rijden en is een prachtstad. Luxemburg op een halfuur en is leuk voor shoppen. Verder leuke architectuur, maar niet een gezellige stad. Arlon ligt ook op een half uur rijden en is een stad met veel middeleeuse invloeden. Vlak bij de grens ligt helaas wel een grote papierfabriek. Als de wind verkeerd staat, ruik je de cellulose, wat een onaangename lucht is, maar overkomelijk is.

Gereisd met partner in augustus 2015

Klein dorpje, met leuke vrijdagochttend markt

bianca fleming,
    28-8-2013

Dorpje Virton is niet zo groot, op vrijdagmorgen leuke markt

Er is een ING bank, makkelijk om te pinnen (binnen)

Ruime keuze aan supermarkten.

Verder niet heel veel winkeltjes, wel een lectuur/tabakszaakje waar wij wat kaarten hebben gekocht. Van horeca in Virton verder geen gebruik gemaakt, dus geen mening over.

Net voor Virton als je van de camping komt, een Delhaize, Lidl, Blokker enz

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Voor herhaling vatbaar

karin,
    10-7-2013

Als je eenmaal je intrek hebt genomen in Virton valt er van alles te beleven. Er is een hoop te zien in de omgeving, maar je moet er wel op uit met de auto. Er is een hoop informatie te krijgen.

Ook voor een bezoekje aan Frankrijk of Luxemburg ben je hier op het goede adres. Eten kun je goed in Virton maar je bent ook zo in nabijgelegen dorpen en stadjes.

Er is geen bruisend nachtleven, maar daar waren wij ook beslist niet naar op zoek.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

Plaatsje heeft voldoende te bieden

esther twilhaar,
    28-8-2012

De plaats Virton heeft voldoende winkels te bieden, op fiets afstand van de camping is een blokker, zeeman, lidl, soort action, bakker, uitgebreide supermarkt. Standje self heeft leuke restaurantjes en genoeg pin opties.

Omgeving is mooi, kunt ene leuke autorit door in de buurt liggende dorpjes maken, je zit vlakbij frankrijk en Luxemburg dus mogelijkheden genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012
Virton/Rabais scoort een 7,1 uit 10, op basis van 101 reviews