Reviews over Virton/Rabais

Rustige en leuke camping

Burgman,
    31-8-2018

Wij zijn net terug van 2 weken op deze camping. Wij verbleven in een stacaravan en die waren super netjes en erg nieuw.

De camping is ruim opgezet en hadden een groot veld als tuin.

Er is een zwembad die verwarmt wordt dus ook op de minder warme dagen was het zwembad te gebruiken.

Klein maar verder prima zwembad. Wij hebben er veel plezier aan beleeft.

Sommige dingen zijn wat verouderd en aan vervanging toe maar er wordt aan gewerkt.

Er was animantie voor de kinderen en in de avond mini disco. Het was een groot succes.

De omgeving is prachtig. Mooie dorpjes en heel veel kastelen om te bezoeken.

Dagje luxeburg, dagje frankrijk, je hoeft je niet te vervelen.

Er was een leuke bar om wat te drinken met vriendelijk personeel. Helaas was het restaurant gesloten. Al hebben wij het niet gemist.

De camping was rustig

Hou je van ruimte, rust, mooie omgeving, leuke plek voor jongens kinderen (onze kinderen 9 en 2 jaar) is dit een goede camping.

Prima camping, in een omgeving met veel history

Edwin en renske,
    19-8-2018

Prima camping, we waren een klein beetje bang omdat we wisselde recenties zagen op zoover, afgezien van dat het restaurant dicht is hebben we het erg naar ons zin op deze camping. We zitten er nog even en dan gaan we weer naar huis. Er is veel te doen in de omgeving. Een bezoek aan Sedan, Bouillon en Luxemburg mag niet ontbreken. Ook zit je hier op een uur van Verdun waar de langslepende slag in de eerste wereldoorlog plaatsvond. Op de camping zijn twee sanitair units vernieuwd er is nog 1 oude over. Het zwembad is niet heel groot maar wel lekker warm. In virton zijn genoeg restaurants. Geen 5 sterrencamping maar wel een prima plek om te camperen. Voor gezinnen met pubers geen spannende plek, wij zijn met jonge kinderen bijna 3 en 9 jaar en voor hun is het een fijne plek en leuke animatie in het Nederlands.

Super camping voor herhaling vatbaar

M.,
    12-8-2018

Mooi camping en een mooie ligging. Helaas wat complicaties op de camping maar dat mocht de pret niet drukken. Als je vroeg wat er gebeurd was of vragen had stonden ze je bij de receptie goed en vriendelijk te woord om alles duidelijk te maken. Helaas geen restaurant maar wel de bar die open was met vriendelijk personeel.

Genoeg eet opties in de omgeving. Zwembad is verwarmd en dat is fijn maar ook verkoelend met het warme weer. Leuke animatie voor kinderen en ook eventueel volwassenen zoals de karaoke die overigens maar tot 22:00 uur. Ben benieuwd hoe de camping verder ontwikkeld de komende jaren. Kom er zeker weer terug om de ontwikkelingen te zien. Omdat er naar mijn idee nog meer gedaan kan worden op de camping om het nog beter te maken.

Mooie camping voor jong en oud

Van Twillert,
    30-6-2018

Wij hebben op deze camping 2 jaar gestaan. Het is een mooie camping met voldoende faciliteiten voor jong en oud. Het is geen luxe camping. Maar wel alles wat wij nodig hebben hadden ze hier. De prijzen zijn goed. De omgeving is prachtig. Er zijn verschillende en voldoende bezienswaardigheden in de buurt. De eigenaars hebben vele ideeën van wat je allemaal kan doen. Elke avond kan er een kampvuur gemaakt worden. Dat is erg in trek. Gezellig met elkaar broodjes en worstjes roosteren.

Het enige minpuntje vinden wij is de papierfabriek die in de omgeving staat. Als de wind verkeerd staat, dan kan je dat goed ruiken.

Zeker om nog een keer over te doen

Goede,
    30-6-2018

Het is een hele mooie en vooral schonen camping ,

Chalets zijn net nieuw neer gezet keurig verzorgd ,en ruim opgezet .

Badhuis en toiletten zeer schoon . Mooi zwembad ,leuke speeltuin voor de kinderen .

Leuke en nette ontvangst .

Gezellig team wat er werkt . Eigenaars zeer betrokken.

Dus in 1 woord uitmuntend

Virton/Rabais scoort een 7,1 uit 10, op basis van 101 reviews