Luxemburg

1.286

vakantie Luxemburg

We hebben een aantal aanbieders voor Luxemburg voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Luxemburg

Zeer ontspannen boven onze verwachtingen verblijf

Fam. Immers,
    19-3-2019

Gezellig park . Mooi gerenoveerde cottages, de indeling in niet altijd logisch, maar gezien dit een aanpassing is van de oude sun park gebouwen , toch net uitgevoerd. Voor personen die slecht te been zijn beter een cottage dicht bij dome boeken. Er zijn stevige hoogtes te overbruggen in het park.

Personeel was zeer vriendelijk en spraken goed nederlands. Ongeacht de slechte reviews op een aantal sites over de restaurants was dit tijdens ons verblijf zeer goed en lekker.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Ontspannen verblijf in een gedenkwaardige omgeving

LENI SMIT,
    17-3-2019

Prima comfort bungalow. Fijne bedden. Mooi sanitair. Wel wat kleinigheden. Glijstang handdouche zit los. Gebruikssporen op kookplaat, combi magnetron, tafels. Ramen keurig. Elektrische verwarming niet van centrale kamerthermostaat voorzien. Afzonderlijke bediening van verwarmingssystemen is lastig. Werkt niet energiebesparend. TV kijken is gelijk aan omhoog kijken. In de cottage gescheiden afvalsysteem. Dit systeem correspondeert niet met de afvalcontainers aan het pad.

Geen gebruiksaanwijzing voor combi magnetron. Aangetroffen in kinderbeveiligingsstand. Niet op te lossen. Google geraadpleegd.

Bij binnenkomst rook de cottage sterk naar de open haard.

Wanneer je minder mobiel bent, houd rekening met slaapkamer op zolder.

Omgeving is prachtig en rustig, Voelbare en zichtbare herinneringen aan Ardennen offensief 1944/45

Gereisd met partner in januari 2019
    Damien WIBIN - General Manager C P Les Ardennes, General Manager, 19-3-2019

Beste family Smit,

Bedankt voor uw reactie en het delen van uw post op Zoover. Wij zijn blij te lezen dat u en uw familie een prettige tijd hebben gehad in ons park.

Het is ons een groot genoegen te horen dat u heeft genoten van de accommodatie en de rustgevende omgeving.

Wij zien U graag terug in de bosrijke Ardennen !

Vriendelijke groet,

Zalige weekend gehad

Familie Sierens- Neyt,
    14-3-2019

We hebben genoten met kinderen en kleinkinderen . Een aanrader voor groot en klein van alles te doen zowel buiten als binnen.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Prima camping!

Will,
    12-3-2019

We waren blij te ontdekken dat deze camping in de winter geopend is en ook dat het restaurant geopend is!

Desgewenst kan de bestelde maaltijd aan de caravan/camper worden bezorgd!

Voor ons was deze camping ideaal als doorreis Camping en wij zullen dit adres ook zeker koesteren!

De beheerders/eigenaars zijn zeer vriendelijk en flexibel!

Gereisd met partner in maart 2019

Volgend jaar zeker weer!

Esther Brouwer,
    11-3-2019

Prachtige camping, onwijs vriendelijk personeel en meer dan genoeg te doen. Samen met mijn vriend afgelopen september per toeval op Parc La Clusure terecht gekomen. Ik wist niet dat kamperen tegenwoordig zo luxe kan! Vloerverwarming in de sanitairgebouwen, een verwarmd (erg klein) zwembad en elke ochtend verse broodjes...

We gaan volgend jaar zeker weer naar deze camping!

Gereisd met partner in september 2018