vakanties Vielsalm

Reviews over Vielsalm

fantastische vakantie

Van Hees Sabine,
    13-12-2018

heel leuk park, verzorgd en gezellig,

we komen nog terug

nadine van hecke,
    11-12-2018

gezellig park toffe kinderboerderij het zwembad is spijtig genoeg nog ongeveer hetzelfde gebleven dan toen het sunparks was voor de mensen met kleine kinderen is er geen binnenspeeltuin als je het vergelijkt met andere centerparcs in dezelfde prijsklasse dan is dit pover tegenover vossemeren en de kempervennen

Mooi park met nette huisjes

Michael,
    6-12-2018

Mooi park met nette, opgeknapte huisjes. Vriendelijk personeel, goed aanbod aan activiteiten voor diverse leeftijdscategoriën. Het eten was prima in de restaurants. Mooi zwembad met voldoende aanbod aan zwemactiviteiten. Enige minpuntje, maar dat is te verwachten in de Ardennen, zijn de hoogteverschillen op het park.

Damien WIBIN General Manager C P Les Ardennes, General Manager, 11-12-2018

Beste Michael,

Hartelijk dank voor het delen van Uw bericht op Zoover.

Wij zijn blij dat uw vakantie bij ons in de Ardennen boven verwachting is.

Wij zien dan ook graag terug !

Vriendelijke groet,

Genieten

Marjolein,
    6-12-2018

Mooi en rustig park in groene omgeving. We hadden een cottage die net was gerenoveerd, zag er modern en netjes uit. Fijn en schoon zwembad. Bij het buffetrestaurant en het a la carte restaurant kun je goed eten. We hebben een heerlijk weekje gehad!

Damien WIBIN General Manager C P Les Ardennes, General Manager, 11-12-2018

Beste Marjolein,

Wij danken u hartelijk voor het delen van uw post op Zoover.

Wij zijn zeer blij te lezen dat u en uw familie een prettige tijd hebben gehad in ons park.

Het is ons een groot genoegen te horen dat U heeft genoten van de accommodatie en de rustgevende omgeving.

Vriendelijke groet,

Heerlijk relaxen in prachtige omgeving!

Lillian Dijkstra,
    28-11-2018

Veel rust, mooie nette huisjes, ontbreekt de huisjes aan niets (premium). Heerlijke open haard en buiten ingebouwde bbq. Neem wel sportschoenen mee want de heuvels zijn wel te voelen in de kuiten 😂. Wij hebben genoten, zijn tot rust gekomen en gaan zeker nog eens terug. Kwaliteit en prijs waren perfect in balans. Aanrader!!!

Vielsalm scoort een 7,6 uit 10, op basis van 388 reviews