• Type accommodatie

vakanties Vielsalm

Reviews over Vielsalm

Jacqueline
    7-8-2018

Voor de tweede keer hier geweest . Weer een super leuk weekend gehad . Deze keer een vip huisje genomen. Prima ligging boven aan de berg . Auto naast de deur ideaal voor de uitstapjes en de boodschappen. Huisje tip top in orde . De omgeving is super ! Komen volgend jaar zeker weer terug!

Mooie regio

Boudewijn
    23-7-2018

Vielsalm ligt in een mooie regio. Het stadje zelf stelt niet heel veel voor. Wel 3 supermarkten spar Aldi Carrefour. Het betreft Frans sprekende deel van België, het lijkt wel een talen oorlog in België, voelt niet echt prettig. Luxemburg is op 20 minuten rijden, goedkoop tanken en Knauf overdekt winkelen kan je daar. De Ardennen is zeer mooi en heuvelachtig. We hebben o.a. Grotten van Han bezocht en racecircuit in Spa, kasteel vianden luxenburg, la roche incl ruïne en nog veel meer.

Ontspannen

Sharon
    16-4-2018

Hele leuke mtb-routes. Rustig. Weinig winkels en eetgelegenheden. De aangegeven vvv winkel is gesloten. Denk aan als je gaat wandelen of fietsen zelf genoeg eten en drinken mee te nemen want langs de routes kom je weinig tegen aan eetgelegenheden, sporadisch een friterie

Moeite waard

Kevin
    14-2-2018

Het park waar wij verbleven lag aan de rand van Vielsalm dat een zeer mooi gelegen is en met een mooie omgeving een aanrader

Leuk stadje met lekkere eetgelegenheden.

Franky
    23-1-2018

Mooi om er te wandelen en goed vertoeven.

Vielsalm scoort een 7,8 uit 10, op basis van 385 reviews