Tintigny

Reviews over Tintigny

Omliggende dorpen/stadjes opzoeken!

manonvanranden_1,
    10-8-2015

Tintigny stelt op zich niet zoveel voor, maar er liggen genoeg leuke plaatsen in de nabije omgeving. Bijvoorbeeld in Florenville kun je leuk een terrasje pikken, winkelen in Arlon, naar brocantes in Virton/Les Bulles, abdij van Orval bekijken etc.

Gereisd met partner in juli 2015

Niet heel veel te doen

John,
    30-9-2014

In deze omgeving (tintigny) is niet heel veel te doen. Het dorpje zelf en omgelegen dorpen zijn een soort van uitgestorven en bieden niet veel meer dan een supermarkt. Grotere dorpen zijn op ca 25 tot 40 km. afstand waardoor je zeer afhankelijk bent van (auto)vervoer.

Op vrijdag avond is in Han, het naastgelegen dorp, een streekmarkt, erg leuk om te bezoeken!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Uitgestorven dorp

Debbie,
    16-8-2014

Tintigny is een uitgestorven dorp. Er is weinig leven op straat en weinig voorzieningen. Wil je naar een supermarkt dan dien je naar een dorp of paar dorpen verderop te gaan. Voor ons op zich geen probleem.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

de plek was fantastisch

Peter Overes,
    14-8-2014

De plaats was fantastisch.Waar Ik wel op wil atenderen dat je maar op een plaats normaal het riviertje in kan.Ik vind dat op de foto's misleidend.Dat merkte je ook aan de mensen met kinderen die daar nieuw aankwamen.

Gereisd met partner in juli 2014

rustig dorpje

Jacky,
    10-6-2013

In het dorp zelf is weinig te beleven. maar het is wel een leuk dorp om te zijn.

er is een restaurantje wat tevens functioneert als kroeg. en er is een nog de lokale stamkroeg. ik moet zeggen dat de lokale kroeg zeker de moeite waard is om langs te gaan. ik heb zelden zo'n aardige barman ontmoet

Gereisd met partner in mei 2013
Tintigny scoort een 3 uit 10, op basis van 43 reviews