Reviews over Tintigny

Mooie camping

Jan,
    20-9-2018

Prachtige camping met ruime plaatsen. Mooi sanitair. Gelegen langs rivier La Semois. Vriendelijke beheerders, die hun best doen zoveel mogelijk informatie over de omgeving te verschaffen. Elektriciteit 6 A aan de krappe kant . Wifi werkt prima maar slechts op één apparaat per toegangscode. Dit is achterhaald.

De fietsroutes die zijn uitgezet zijn niet duidelijk bewegwijzerd. Ook de in de routebeschrijvingen aangegeven bezienswaardigheden hebben we niet terug kunnen vinden. Wel een mooie fietstocht gemaakt op basis van de verkregen info.

Helaas is er op de spituren vrij veel verkeerslawaai.

Mooie camping

Linette,
    28-8-2018

Mooie camping met speelse opzet, geen strakke rijtjes van veldjes. Veldjes zijn ruim. Prima en voldoende en schoon sanitair. Camping was niet helemaal vol toen wij er stonden. Zwembad basic maar ok. Rivier biedt veel vertier. Ruim aanbod van animatie. Onze kinderen, 11 en 14, hebben voor het eerst meegedaan en hebben het goed naar de zin gehad. Niet heel veel tieners maar een leuk groepje om s avonds mee op te trekken. Omgeving is wat saai. Voor bezienswaardigheden of activiteiten moet je een flink eind met de auto reizen. Geen leuke stadjes in de directe omgeving.

Leuk voor een keer niet voor herhaling vat baar.

Leonie,
    24-8-2018

Heel leuke camping met nette grote camping plekken. Kamping wordt beheerd door een Nederlands stel. Echter in de omgeving is niks te doen alles is ver weg en weinig terrasjes of winkeltjes. De brocante waren echt leuk en gezellig

Heel leuk voor kinderen!

Khyd,
    11-8-2018

Dit is de laatste camping van de zeven die we deze vakantie met onze camper hebben aangedaan en ik vind het niet voor de anderen onderdoen. In tegendeel, we vonden het een prima camping. We hadden een mooi plekje met onze camper. De plekken voor tenten/ caravans verschillen nogal: van heel mooie grote afgebakende plekken tot hutjemutje op een groot veld. Voor elk wat wils, zullen we maar zeggen. De camping is echt superleuk voor kinderen. Heel veel te doen onder andere met de animatie en heel veel vriendjes te vinden. Ook het zwembad (basic maar voldoet prima) en de rivier dragen bij aan een goed tijdverdrijf voor de kinderen.

Ik vond het sanitair prima en voor een volle camping was het best schoon. Wel wat weinig waterdruk bij de douches en even strategisch kijken wanneer je gaat. Kortom, een goede leuke camping met prettig personeel.

Wij gaan hem onthouden voor de toekomst.

Leuke vakantie gehad

Eefje,
    11-8-2018

Net terug van twee weken vakantie met dochter. Erg warm weer, dus veel gebruik gemaakt van het zwembadje en de rivier. Zwembad niet heel warm, maar met dit weer wel lekker. Uitgebreid en leuk animatieprogramma. Sanitair wordt één keer per dag schoongemaakt. Douchen 5 minuten, daarna alleen koud water. Helaas loopt de waterdruk snel terug als alle douches bezet zijn, even op pauze zetten dan. Camping was helemaal vol, op sommige plekken sta je dan wel erg dicht op elkaar. 's Avonds laat fietste er iemand rond om een beetje op overlast te letten. Al met al een redelijke camping, maar kan beter.

Tintigny scoort een 5,9 uit 10, op basis van 43 reviews