Reviews over Samree

Adriana Kievit,
    25-6-2016

Domain de L'alu is al jaren onze vakantiebestemming en we genieten er iedere keer weer van de mooie en rustige omgeving en de gastvrijheid van Bert en Roos.

We hopen nog vaak terug te komen.

Zeker voor herhaling vatbaar!

S. De Wit,
    30-4-2016

Bij aankomst warm ontvangen. Appartementen zijn warm en ruim en in bezit van een mooie uitzicht. In de omgeving zijn er diverse activiteiten, met als aanrader de grotten van Remouchamps. De wellness van Domaine De L'Alu met onder andere een heerlijke massage maakt het verblijf helemaal compleet.

Fantastisch!

F en R,
    13-9-2015

Als je op zoek bent naar een prachtig verblijf in de Ardennen is dit zeker een aanrader! Vanuit je appartement loop je zo de bossen in. Het begint bij een vriendelijk ontvangst en een zeer net en verzorgd appartement. Wij verbleven in het appartement A luxe en voor ons als stel, was dit een erg romantisch en knus appartementje. Als je iets buiten een wandeling om wilt gaan ondernemen ben je wel afhankelijk van vervoer. Het gezellige dorpje La Roche ligt er op nog geen 10 min. rijden. Andere bezichtingen zoals de grotten of het War museum is 20 min rijden, dus zeker te doen!

Al met al een zeer prettige ervaring en wij zullen er zeker nog een keer verblijven.

De luxe van thuis in een oase van rust en ruimte

Alex,
    30-11-2014

Wij hadden appartement B op de begaande grond in de rustige november periode. Centraal gelegen voor dagtochten met de auto. Wil je zonder auto op pad dan sta je direct aan de wandel- en mtb routes. Luxe appartementen die van alle gemakken zijn voorzien. Zeer ruime woonkamer met luxe open keuken. Uitgebreide, degelijke en schone keukeninventaris. Slaapkamers waren aan de kleine kant. Gasten die weggaan lopen langs de slaapkamerramen naar de parkeerplaats. Dat kan storend zijn voor uitslapers, de ene gast is de andere niet zullen we maar zeggen. Eigenaren zijn flexibel, behulpzaam en vriendelijk. Bij aankomst was het appartement al lekker warm gestookt (vloerverwarming) en er stond een fles bubbels klaar als welkomstgeschenk. Bedden opgemaakt, koelkast op temperatuur, handdoeken in de badkamer. We konden direct gaan genieten! Kortom, een prachtig ruim appartement met een luxe uitstraling, een wijds uitzicht, rustig gelegen in een fantastiche omgeving. Ook in november!

Wat een topper

I.Bergsma,
    27-2-2014

Het was voor ons een perfecte week met goed weer,waardoor we vlakbij prachtige wandelingen konden maken.We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar met de nodige waardevolle tips i.v.m.

wandeling/eet mogelijkheden!!!Zeker voor herhaling vatbaar

Samree scoort een 6,7 uit 10, op basis van 6 reviews