Poupehan-sur-Semois

Reviews over Poupehan-sur-Semois

Een fantastisch verblijf in de regio van Bouillon

Jan Hermans,
    9-1-2019

Deze toplocatie is absoluut een bezoek waard als je houdt van een vakantie in de Ardennen. Kosten noch moeite worden hier gespaard om het je naar de zin te maken. Vriendelijke ontvangst en rondleiding bij aankomst, er stonden zelfs bubbels koud in de koelkast. Ideale uitvalbasis voor de actieve natuurliefhebber, wandelaar, fietser, gastronoom. Na de inspanning kan je zalig relaxen in de sauna en/of hottub.

Hou er rekening mee dat de beweegruimte op de mezzanine beperkt is, deze is dus eerder geschikt voor jongere kinderen.

Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Het blijft een heerlijke aangename camping!

Astride en Danny,
    28-11-2018

Wat een fijn verblijf hier wederom. Uiteraard kunnen we het niet laten om hier ons kampeerseizoen af te sluiten. We komen er bijna jaarlijks. Het is en blijft een heerlijke camping zoals een camping hoort te zijn volgens ons. Gewoon lekker doen en deelnemen aan de dingen waar je zin in hebt. Verwacht geen Center Parcs entertainment en bebouwing :) Wat je wel krijgt, lekker basic, binding met de natuur en 2 gezellige en gedreven uitbaters die achter hun idee van kamperen staan! Het sanitair is prima en schoon. De pub is sfeervol en warm. Ook de plaatselijke jeugd is wel eens aanwezig bij sportevenementen maar dat geeft ook binding en gezelligheid. Buiten het hoogseizoen is er altijd wel plek en kun je zelf kiezen aan welke rivier oever je een plekje wilt. Soort van Installez vous. Mooie is ook dat er geen stacaravans zijn buiten 2 die gebruikt worden door de dames van het seizoenspersoneel. Kortom top, wij komen nog zeker vaker terug!

Gereisd met partner in september 2018

Camping heel rustig gelegen en mooi natuur

Monique,
    4-11-2018

Heel rustige camping, goede ligging, familiale sfeer, maar heb wel wagen nodig om boodschappen te doen, geen winkels in de buurt, vakantie periode en verlengde wkends kun je wel frietjes verkrijgen (alleen in wkend) maar broodjes alle dagen

Wij hebben camper verkocht en caravan gekocht met vaste staanplaats, dus teken dat wij heel tevreden zijn over deze camping. Nieuwe sanitair aan de ingang, wasmachine, droogkast en douche (met jetons), sanitair op camping zelf beetje verouderd maar warm en koud water, heel netjes ouderhouden

Gereisd met partner in april 2018

Fantastische kleinschalige gezinscamping!

Evy G,
    26-8-2018

We hebben deze camping nu reeds vier keer bezocht en we kijken nu alweer uit naar de vijfde maal. Het is hier echt heerlijk rustig en prachtig staan aan het water. De eigenaars zijn ontzettend vriendelijk en sinds dit jaar is er ook toiletpapier in de sanitaire blokken aanwezig. Hier kom je echt tot rust. Manlief kan vissen voor de tent, de kindjes kunnen vrij rondrennen en spelen op de camping omdat die zo kleinschalig is maar toch ook groot genoeg zodat ze zich niet vervelen en ik kon er heerlijk op toekijken terwijl ik genoot van een goed boek. Er worden ook leuke activiteiten voorzien zoals boomklimmen, boogschieten, kampvuur met marshmallows en bingo-avonden. We voelen ons hier telkens weer dat beetje meer thuis. We proberen altijd andere plekjes te bezoeken maar enkel hier komen we telkens weer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Kamperen zoals het bedoeld is!

Amy,
    25-8-2018

Gemoedelijke en overzichtelijke camping met natuurlijke en grote plekken! Genoeg bomen, netjes sanitair en flexibele eigenaars.

Het riviertje aan beide kanten is heerlijk om in te spelen en geeft een mooi uitzicht. Bij de ingang is het riviertje een stuk smaller, daar is het iets geschikter voor kinderen zonder zwemdiploma. Leuke kantine met precies de voorzieningen die je nodig hebt. Honden zijn welkom, we hebben hier geen last van gehad, ze moeten aangelijnd zijn. Verder vonden we het sowieso opvallend rustig op de camping, helemaal gezien het gezinskarakter.

Dat je een vuurtje mag stoken vonden we ook erg leuk!

We hadden geluk met het weer, bij slecht weer zijn er niet vreselijk veel dingen in de directe omgeving te doen, maar wij vonden een stukje rijden in een andere omgeving ook geen probleem.

Kortom: Voor wie een natuurlijke camping zoekt zonder animatie maar wel met de nodige basisvoorzieningen: Ga naar deze camping!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Poupehan-sur-Semois scoort een 7,1 uit 10, op basis van 37 reviews