Neufchâteau

Reviews over Neufchâteau

Bruist niet

Fam. Blom,
    24-8-2015

Het is bijna knap hoe de Belgen de publieke ruimte de nek weten om te draaien. Naast elk relatief fraai gebouw wel een gedrocht. De 'skyline' van Neufchateau wordt volledig om zeep geholpen door een barak-achtig witte 'loods' naast de kerk. Hoe krijg je het voor elkaar. Gezellig wil het hier niet echt worden, gelukkig compenseert de omgeving veel. Het gevoel overheerst dat in deze contreien langzaam het licht uitgaat, en dat is toch wel jammer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Klein plaatsje

Betty de kok,
    30-6-2014

Verwachte een grotere plaats. Is een klein dorpje.weinig te doen. Alles richt zich op wandelen en fietsen. Niet echt voor ondernemende mensen. Je moet vaak de auto in om ergens naar toe te rijden. Dit gedeelte van België heeft niet zo veel te bieden.

Gereisd met partner in Fri Jun 27 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer de moeite waard

koos en joke knol,
    24-6-2013

Genoeg te doen in de omgeving. Genoeg keuze uit verscheidene restaurants en voor de dagelijkse boodschappen kan je er ook goed terecht. Wij hebben ervaren dat het Office de Toerisme van Neufchâteu zeer vriendelijk personeel heeft. Wij komen er zeker terug.

Gereisd met partner in Mon Jun 17 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super

Heine,
    1-5-2010

het is een super omgeving, de natuur is er schitterend. En de omgeving in een woord magistraal(en dat voor iemand die no nooit bergen heeft gezien)je komt van de vlakte en rijd zomaar omhoog en dan kijk je in de dalen uniek.dat hebben we in friesland niet.

Gereisd met vrienden in Sat Oct 17 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

SCHITTEREND

Miranda,
    22-10-2008

een heel leuk klein plaatsje; totaal niet toeristisch dus alles nog in oorspronkelijke staat; pas een nieuw mooi meer, prachtige omgeving van landerijen en bos. 2 grote supermarkten -spar en delhaize. In de omgeving en in het plaatsje mooie aangegeven wandelroutes, wel een auto nodig om meer van de omgeving te zien.

Gereisd familie in oktober 2008
Neufchâteau scoort een 7,7 uit 10, op basis van 35 reviews