Reviews over Neufchâteau

klein dorp maar alle voorzieningen zijn er

Ger Zonneveld
    1-7-2017

dat het dorp op zich geen vermaak heeft maar het meer aan de rand van het dorp is perfect voor dag recreatie

Verblijf op de camping net buiten Neufchateau

Hans en Jannie
    19-6-2017

Rustig plekje met een aantal bezienswaardigheden en wat wandelmogelijkheden. In de omgeving echt genoeg te doen en te zien.

Leupe Patrick
    14-6-2017

Zeer mooie omgeving met veel wandelgelegenheid, het meer is zeer mooi en en zeer goed onderhouden. Nog betere bewegwijzering voor de wandeltochten.

Neufchateau is een leuk stadje.

Harrie
    11-6-2016

Omgeving is mooi de mentaliteit van de Walen minder.

Jan en Beau
    26-5-2015

Prachtige natuurrijke omgeving. Gezellige (boeren) markt in het dorp. We zijn er helaas te kort geweest om alles van de omgeving te kunnen zien, ook daarvoor komen we zeker nog een keer terug.

Neufchâteau scoort een 7,6 uit 10, op basis van 35 reviews