Goed nieuws! Alle Europese landen hebben nu code groen of geel. Lees hier wat dat betekent voor jouw vakantie.

Neufchâteau

Vakantie in Neufchâteau

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Neufchâteau

Reviews over Neufchâteau

• 9cooreman maurena20-09-2020

voor herhaling vatbaar

we hebben verbleven in gîte Les Framboisier samen met onze 2 dochters en partners, en onze 2 kleinkinderen van bijna 5 en 2,5 jaar, heel aangenaam verblijf gehad, zeer goed onthaal, de dame van wie het huisje hadden gehuurd heeft enorm veel info gegeven over de streek en de dingen die we konden bezoeken, huisje van heel proper en groot, we gaan zeker nog eens teruggaan

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

augustus 2020

• 9Hester11-08-2020

Heerlijke camping. Prachtig gelegen

We hebben het heerlijk gehad met onze bubbel bestaande uit 5 volwassenen en 4 kinderen. Erg mooie plaats gekregen waar we met drie gezinnen bij elkaar konden staan. Net naast de beverdam. Wat was dat leuk. Paar keer de bevers kunnen bewonderen. Zwemmen met de bubbel ook ideaal. Speeltuin leuk kampvuurtje op het eiland en een echt gave enge kabelbaan. Verder kanoën En klimmen in de buurt. Meer waar je bootjes kan huren in Neufchâteau mag je helaas niet zwemmen ivm vervuild water (riool komt er op uit schijnt). Dat was wel jammer maar in La Cuisine kan je heerlijk bij de rivier zwemmen en liggen. Al met al onwijs genieten bij deze camping. Komen zeker keer terug.

• 7Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 6Zeelenberg02-08-2017

Mooie plekken maar geen 3 sterren camping

Mooie plekken , vriendelijke eigenaars Slechte schoonmaak en weinig water druk bij de douche Neufchateau niet bijzonder als dorp

• 3Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

juli 2017

• 8Ger Zonneveld01-07-2017

klein dorp maar alle voorzieningen zijn er

dat het dorp op zich geen vermaak heeft maar het meer aan de rand van het dorp is perfect voor dag recreatie

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

• 8Hans en Jannie19-06-2017

Verblijf op de camping net buiten Neufchateau

Rustig plekje met een aantal bezienswaardigheden en wat wandelmogelijkheden. In de omgeving echt genoeg te doen en te zien.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

• 9Leupe Patrick14-06-2017

Zeer mooie omgeving met veel wandelgelegenheid, het meer is zeer mooi en en zeer goed onderhouden. Nog betere bewegwijzering voor de wandeltochten.

• 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad

• 7Harrie11-06-2016

Neufchateau is een leuk stadje.

Omgeving is mooi de mentaliteit van de Walen minder.

• 6Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2016

• 6Fam. Blom24-08-2015

Bruist niet

Het is bijna knap hoe de Belgen de publieke ruimte de nek weten om te draaien. Naast elk relatief fraai gebouw wel een gedrocht. De 'skyline' van Neufchateau wordt volledig om zeep geholpen door een barak-achtig witte 'loods' naast de kerk. Hoe krijg je het voor elkaar. Gezellig wil het hier niet echt worden, gelukkig compenseert de omgeving veel. Het gevoel overheerst dat in deze contreien langzaam het licht uitgaat, en dat is toch wel jammer

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

augustus 2015

• 6van de hee02-08-2015

veel groen

een rommelige stadtje.dichtbij de grens van frankrijk en duitsland

• 3Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 5Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

juni 2015

• 9Jan en Beau26-05-2015

Prachtige natuurrijke omgeving. Gezellige (boeren) markt in het dorp. We zijn er helaas te kort geweest om alles van de omgeving te kunnen zien, ook daarvoor komen we zeker nog een keer terug.

• 9Cultuur

Gereisd met partner in mei 2015