Reviews over Neufchâteau

Ge-wel-dig!

Janou,
    12-12-2018

Een super plek om rustig te genieten van de natuur. Mooie wandelingen gemaakt en gemountainbiket, heerlijk!

Prachtige camping, zeer gastvrij!

George,
    2-12-2018

Wat was het daar mooi en rustig! Veel natuur! Wij hebben genoten, onze zoon kreeg niet genoeg van de death-ride! De honden hadden het ook fantastisch, leuke wandelpaden in het bos en een uit laat pad op de camping. Heerlijk gegeten! Lieve en gastvrije beheerders/eigenaren!

perfect verblijf!

Jeanette,
    12-11-2018

Een zee van ruimte en rust! Heerlijk genoten van de gastvrijheid en mooie natuur.

Schoon sanitair, heerlijk gegeten en gedronken in de bistro van de camping. Echt voor herhaling vatbaar! Wij gaan hier voortaan altijd naartoe als we op doorreis zijn!

fantastisch weekend gehad in tent 1

wilmaers,
    24-9-2018

Dat de broodjes en pistolets lekker zijn die je s'morgens kan afhalen om 8u30

Geweldig supergenieten samen met de hond

Marianne en Samm,
    3-9-2018

Mooie kamers, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De hond was meer dan welkom. Promotie genomen met avondmenu inbegrepen. Superlekker. Een aanrader voor de hond en zijn baasjes :-)

Neufchâteau scoort een 7,7 uit 10, op basis van 35 reviews