Malempré

Reviews over Malempré

Heerlijke camping

Ilse,
    17-10-2018

Heel propere camping met prachtig zwembad. Mijn dochter en ik verbleven in een trekkershut die groter was dan verwacht. Heel hartelijk onthaal. Mooie wandeling gemaakt op aanraden van de receptionist. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De brasserie was van hoogstaand niveau. Mijn dochter heeft zich rot geamuseerd op de speeltuin, in het zwembad en in het mooie bos rondom de camping. Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Super vakantie !

Cindy,
    16-10-2018

Heel goed ontvangen door de super vriendelijke uitbaters en jobstudent. We hadden een probleem aan de caravan, gaan melden en binnen het uur was er iemand komen kijken. 'S morgens lag het vers bestelde brood netjes klaar. Ook in de bistro werden we heel vriendelijk ontvangen en het eten was zeer lekker. Onze pubers hebben zich ook heel goed geamuseerd en vroegen zelf om nog eens terug te gaan. Ons zien ze daar zeker en vast nog terug, want ook zonder kinderen is het daar heerlijk om van de rust te genieten !!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Wauw!

Ryckmans Sandra,
    15-10-2018

We waren nog maar enkele meters op de camping en zag dat het zijn sterren meer dan waard was. Alles netjes onderhouden, stralende zon. We hadden er super veel zin in. Stralende zon!

We werden heel vriendelijk ontvangen. Behulpzame man, alles werd goed uitgelegd.

De caravan was ongeloofelijk. Voor mij was dit luxueus camperen. Zooooooo proper, alsof we de allereerste mensen waren die logeerden in deze caravan. Niks, niks, niks op aan te merken. Ook veel ruimte, veel opbergruimte, het was AF!

's Avonds heerlijk gegeten in de bar Ness. De kinderen gezellig aan de pool, wij gezellig kletsen.

Zeker een aanrader! We komen zeker terug wanneer het zwembad open is. Want dat zag er ook heel tof uit.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Gezellig,rustig,klantvriendelijk!!

Buchet,
    14-10-2018

Eerlijk gezegd vond ik alles leuk aan deze camping!Gezellig,heel rustig,super lieve mensen die er werken zowel in de brasserie als aan de receptie heel klantvriendelijk en zeer social.Heel mooi zwembad en mooie nieuwe stacaravans te huur!!👌🏻👌🏻👍🏻

Gereisd met partner in juni 2018

Aanrader

Natalie,
    13-10-2018

Zeer vriendelijk ontvangst. Goed onderhouden camping. Leuke en gezellige kampeerplaatsen.

Lekker gegeten in restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018
Malempré scoort een 7,3 uit 10, op basis van 41 reviews