Reviews over Malempré

Ils
    18-5-2017

+ Rustige omgeving

+ Winkels op autoafstand

+ Klein ijssalon in het dorp waar je ook een pintje kan drinken

+ Mooie wandelingen in de buurt

Extra fantastisch

Vanhille Sabin
    16-5-2016

Prachtige omgeving,volledige winterpret verzekerd daar skipiste in de nabijheid,

korte verbindingen naar Luxemburg en,Duitsland en ook verschillende mooie steden ,pretparken,en dergelijke

Belgische Ardennen zijn schitterend!

bosmaatje
    9-8-2015
    Malempre en haar omgeving zijn zeker een (lang) bezoek waard! Wat is er veel te zien en wat is de natuur er prachtig en schoon. De wegen zijn wat minder goed onderhouden dan in Nederland, maar verder waren de ritjes in de Ardennen adembenemend mooi. Voor jong en oud wat wils!

Aanrader

Jimmy Heymans
    25-7-2015

In Malempre is er niet echt veel te bezichtigen. Met de wagen 30 minuten rijden en je bent in : La Roche-en-Ardenne en Durbuy

Dus, dat valt best me :-)

Fantastische fietsweek

freddy debbaut
    7-6-2015

Ideale plek om van daaruit te gaan fietsen.

Mogelijkheden zat.

Malempré scoort een 8,2 uit 10, op basis van 41 reviews