Sorteren

vakanties Houffalize

Reviews over Houffalize

Je waant jezelf echt in het buitenland 😀😀

Minal
    1-8-2018

Het verblijf waar wij zaten was super! Middenin het stadje Houffalize. Super leuk gezellig en knus stadje. Zeker een aanrader voor een weekendje weg. Lekker ontspannen en rustgevend. Vriendelijke mensen en lekker gegeten.

Voor herhaling vatbaar.

Wim lauwen
    10-7-2018

Houffalize is niet zo groot. Je hebt alles wel dichtbij. Prima bakker beenhouwer met streekproducten en supermarkt. Leuke terrasjes. Wij hadden een vakantiehuis gehuurd in de buurt. Mooie wandelingen.

Mooi Stadje met een bijzondere historie dec.1944

Herman van der Hoeven
    2-10-2017

Klein gezellig stadje welke een hele goede uitvalsbasis is voor een paar dagen historie opsnuiven m.b.t. de slag in de Ardennen. Vanuit deze plek snel op alle plaatsen waar zich bijzondere taferelen heeft afgespeeld in de Slag in de Ardennen. Leuke kroegjes maar het bruine "Rock"cafe vond ik het gezelligste.

Uitstekend

Noel Gybels
    27-6-2017

Aangenaam dorp met vriendelijke inwoners. Uitstekende dienst toerisme en prima bewegwijzerde wandelingen. We bewandelden drie delen van het netwerk en genoten ondanks de hitte van de fraaie natuur.

Idyllisch!

Ad Hoos
    4-6-2017

Wandelschoenen meenemen!

Een erg leuk dorpje met een levendig centrum. Vooral het klimparadijs voor kinderen aan en over de snelstromende Ourthe is een aanrader. Lekkere restaurantjes en wandel en mountainbike tochten te kust en te keur. Uitstekend om de calorieën weer te verbranden.

Houffalize scoort een 8,2 uit 10, op basis van 150 reviews