Sorteren

Reviews over Houffalize

Mooi Stadje met een bijzondere historie dec.1944

Herman van der Hoeven
    2-10-2017
    Klein gezellig stadje welke een hele goede uitvalsbasis is voor een paar dagen historie opsnuiven m.b.t. de slag in de Ardennen. Vanuit deze plek snel op alle plaatsen waar zich bijzondere taferelen heeft afgespeeld in de Slag in de Ardennen. Leuke kroegjes maar het bruine "Rock"cafe vond ik het gezelligste.

Uitstekend

Noel Gybels
    27-6-2017
    Aangenaam dorp met vriendelijke inwoners. Uitstekende dienst toerisme en prima bewegwijzerde wandelingen. We bewandelden drie delen van het netwerk en genoten ondanks de hitte van de fraaie natuur.

Idyllisch!

Ad Hoos
    4-6-2017

Wandelschoenen meenemen!

Een erg leuk dorpje met een levendig centrum. Vooral het klimparadijs voor kinderen aan en over de snelstromende Ourthe is een aanrader. Lekkere restaurantjes en wandel en mountainbike tochten te kust en te keur. Uitstekend om de calorieën weer te verbranden.

Heel mooi

Hilde
    17-5-2017
    Mooi wandelgebied.Je moet wel goed de been zijn..Alle wandelpaden zijn goed aangegeven.

Houffalize is een gezellig stadje

Irisrie
    20-3-2017
    Gezellig, goede eetgelegenheden, veel wandelmogelijkheden.
Houffalize scoort een 8,2 uit 10, op basis van 148 reviews