vakanties Houffalize

Reviews over Houffalize

héél tevreden over het eten en verblijf

john,
    21-11-2018

tweetalige ontvangst , ruime moderne kamers en lekkere keuken.

Genieten,gewoon Top!

Fam.Van Gestel,
    23-10-2018

Heerlijk rustpunt na een actieve dag.(fietsen,wandelen)

Fijne plek

Roos,
    2-10-2018

Super vriendelijk personeel. Alles goed geregeld en verzorgd. Heerlijk mountainbike weekend gehad met goede begeleiding en verzorging. Heerlijk gegeten ook! Aanrader.

Fantastisch outdoor ervaringen!

Chi Wijmans,
    16-9-2018

Geweldige locatie, mensen, natuur en MTB avonturen al jaren hier kunnen beleven.!

Leuke camping en mooie omgeving

Richard,
    13-8-2018

Super enthousiaste mensen die hun best doen om het de gasten naar de zin te maken. Ook het activiteitenteam is enthousiast en bekwaam. De huurfietsen worden top onderhouden.Toen ik vertelde dat ik wat problemen had met de afstelling van de derailleur van mijn eigen fiets maakte de beheerder gelijk tijd vrij om mij te helpen zodat ik toch nog goed kon fietsen, Super!

Een keer meegeweest met het suppen, erg leuk en goede instructies.

Ook de ShootOut gedaan wat erg leuk is, in twee teams proberen de tegenstander uit te schakelen door op hem te schieten met pijl en boog( pijl met zachte punt).

Dagelijks verse broodjes te bestellen tegen betaalbare prijs.

Prijzen van drankjes en snacks zijn prima.

De campingplekken staan wel wat dicht op elkaar. Veel wisselingen in de campinggasten, veel blijven maar een paar dagen staan. In de avond moet het na 2300 u rustig zijn, maar omdat het erg dicht op elkaar is toch wat onrustig

Houffalize scoort een 7,6 uit 10, op basis van 150 reviews