Houffalize

We hebben een aantal aanbieders voor Houffalize voor je op een rij gezet:

vakanties Houffalize

We hebben een aantal aanbieders voor Houffalize voor je op een rij gezet:

Reviews over Houffalize

Je waant jezelf echt in het buitenland 😀😀

Minal,
    1-8-2018

Het verblijf waar wij zaten was super! Middenin het stadje Houffalize. Super leuk gezellig en knus stadje. Zeker een aanrader voor een weekendje weg. Lekker ontspannen en rustgevend. Vriendelijke mensen en lekker gegeten.

Gereisd met partner in juli 2018

Voor herhaling vatbaar.

Wim lauwen,
    10-7-2018

Houffalize is niet zo groot. Je hebt alles wel dichtbij. Prima bakker beenhouwer met streekproducten en supermarkt. Leuke terrasjes. Wij hadden een vakantiehuis gehuurd in de buurt. Mooie wandelingen.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Mooi Stadje met een bijzondere historie dec.1944

Herman van der Hoeven,
    2-10-2017

Klein gezellig stadje welke een hele goede uitvalsbasis is voor een paar dagen historie opsnuiven m.b.t. de slag in de Ardennen. Vanuit deze plek snel op alle plaatsen waar zich bijzondere taferelen heeft afgespeeld in de Slag in de Ardennen. Leuke kroegjes maar het bruine "Rock"cafe vond ik het gezelligste.

Gereisd met vrienden in september 2017

Idyllisch!

Ad Hoos,
    4-6-2017

Wandelschoenen meenemen!

Een erg leuk dorpje met een levendig centrum. Vooral het klimparadijs voor kinderen aan en over de snelstromende Ourthe is een aanrader. Lekkere restaurantjes en wandel en mountainbike tochten te kust en te keur. Uitstekend om de calorieën weer te verbranden.

Gereisd met vrienden in april 2017

Leuk contact met enkele inwoners

Marijke Thomassen,
    21-2-2017

Prachtige wandelingen langs de Ourthe. Rond Stuwdam Nisramont. Zwemmen in stuwmeer. Restaurant la Grange Achouffe. Restaurant de Belle Meuse Nadrin.Oh Rock, Grand cafe, cafe de Ralley zijn gezellig. Fitness gedaan in Ol fosse d'Outh. Kano gehuurd bij Outdoor Centre

Gereisd alleenreizend in augustus 2016
Houffalize scoort een 7,7 uit 10, op basis van 151 reviews