Erezée - Amonines / Blier

We hebben een aantal aanbieders voor Erezée - Amonines / Blier voor je op een rij gezet:

vakanties Erezée - Amonines / Blier

Reviews over Erezée - Amonines / Blier

Genieten!

BD,
    13-2-2019

Ruime woning met complete inrichting, mooi gelegen in een groene omgeving. Alles aanwezig voor onvergetelijke vakantie voor jong en oud. Hottubs op het terras zijn een leuke extra.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Heel aangenaam!

Delphine,
    5-2-2019

Bij aankomst aangenaam verrast door de gezellige en ruime chalet, alles is er aanwezig om een super weekend te gemoet te gaan. De kids kunnen zowel buiten in de grote tuin spelen alsook binnen in de speelkamer! Op naar een volgend weekendje!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Locale klasse is genieten in Les Genets (Erezee)

Rick,
    22-1-2019

Wij zijn met 2 groepen naar de Ardennen getrokken om wat tot rust te komen, te genieten van de omgeving en de goede keuken. In en vanuit dit huis kunnen we op elk vlak enkel positief zijn.

De ontvangst was gewoon goed en het huis uiterst netjes in dit charmante verblijf.

Lawaai is onbestaand en bedden zijn uitstekend. Eindelijk eens goed geslapen zonder slaappil.

De andere groep had via verhuurder uit Nederland een witgrijze bunker vlakbij maar langs een drukke weg (Estinal en nooit meer was hun conclusie).

Wij hadden dus meer geluk met dit pand (uiteindelijk via google maps gevonden en rechtstreeks via eigenaar gehuurd) dat wel ten volle voldeed aan onze verwachtingen.

Conclusie. Dit huis werd ons aangeraden via een kennis (familie Keulen) die reeds 8 jaar naar hier komt. Wel, tot volgend jaar en de volgende x jaren…..

Gereisd met vrienden in november 2018
    De eigenaar, Eigenaar, 22-1-2019
    Bedankt voor review. De familie keulen heeft reeds voor 2019 en 2020 geboekt. Stemt ons enkel blij dat we dit vertouwen blijvend ontvangen.

Een geweldig fijne luxe TOP-villa

Ruud Weijer,
    21-1-2019

Voor de 6e keer in deze villa verbleven. Elke keer weer een feestje om daar te zijn. Het is dan ook een TOP huis. Een hele ruime villa met een inpandig zwembad met lekker warm water. Daar zorgt de eigenaar wel voor. Ook de bioscoop in het souterrain met tv aansluiting, bleuray-speler met diverse films en de Wii met diverse spelletjes is een hele aangename verrassing voor als het eens slecht weer is of om gewoon even te genieten. In het souterrain is ook een sauna en ontspanningsruimte met bar, poolbiljart en tafeltennistafel. De slaapkamers zijn ruim met heel goede boxspring bedden.

De tuin heeft een uitermate ruim terras met tuinmeubelen, ligstoelen en kinderspeelhuis met glijbaan etc.

Echt dit huis is Top en ga daar beslist nog eens terug komen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Ik kom zeker elk jaar terug. Zalig!

Jan & Conny,
    21-1-2019

Zeer hartelijke ontvangst door Jackie in de geweldige villa Les Genets die we voor de 9e keer hebben bezocht. De ligging van de woning is fantastisch, midden in de natuur, ideaal om tot rust te komen. Vanuit Les Genets kunnen prachtige wandelingen worden gemaakt, maar door de aanwezigheid van een privé-zwembad, nieuwe jacuzzi en prachtige tuin is het ook in en om de woning goed vertoeven. De woning is het afgelopen jaar goed opgeknapt op enkele punten na, maar ook deze worden nu verbeterd. Kortom wij hopen de komende jaren Les Genets nog vaak met onze kinderen en kleinkinderen te kunnen bezoeken.

Voor september hebben we alvast opnieuw geboekt.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
    De eigenaar, Eigenaar, 22-1-2019
    Wij zijn fier dat we sinds we verlost zijn van verhuurder uit Nederland structureel constructieve en positieve terugkoppeling ontvangen waar we mee vooruit kunnen. Ik ben dan ook verheugd dat u een van de vele klanten zijn die nu weer terugkomen. Wij danken u voor het vertrouwen.
Erezée - Amonines / Blier scoort een 8,4 uit 10, op basis van 56 reviews