vakanties Durbuy

Reviews over Durbuy

Geweldig ! Komen zeker terug

Dorien,
    4-12-2018

Super chalet ! Gezellig en leuk ingericht .. alles was voorzien , zelfs een klein medicatiekastje !! Veel spelplezier en wandel en relaxing gehad .. 1 klein nadeeltje is dat er geen afsluiting (deur) is tussen de slaapruimte en speel/eetruimte .

Geweldig verblijf!

David Abma,
    28-11-2018

Onze hotelkamer was boven verwachting. Prima bedden, uitstekende badkamer.

Aan alle faciliteiten is gedacht en veel praktische zaken zijn per tablet instelbaar. Het uitzicht op het plein is top. Uitstekend verblijf op een uitstekende lokatie.

Zeker een aanrader.

Een geweldige, moderne luxe chalet!

Marc en Catherine,
    26-11-2018

‘sAvonds laat aankomen in een verwarmde, perfect ingerichte chalet deed deugd. De ‘Speelkamer’ deed onze 23-27 jarige kinderen zich terug ‘kind’ voelen. De hottub werd goedgekeurd, de bedden waren perfect , heel veel ruimte, netjes, alle keukenapparatuur voor handen. De pizza ‘s uit de pizzaoven waren superlekker. Kortom een geslaagd weekend met de kinderen. De omgeving is ook mooi, bosrijk en dichtbij leuke dorpjes om te verkennen.

Perfect verblijf met alle voorzieningen voorhanden

Lucien Craft,
    25-11-2018

Zeer compleet en keurig chalet met uitstekende voorzieningen voor jong en oud.

Bijzonder gezellig is dat alle verblijfsruimtes bij elkaar uitkomen en daarmee veel overzicht bieden. Goede bedden, goede douches enz. geen minpunt gevonden!

Een fijn huis op een mooie plek!

Sonja,
    23-11-2018

Met 2 gezinnen een heerlijk weekend gehad. Mooi uitzicht over de heuvels aan de overkant. Ruimte voor de kinderen in de speelkamer. De sauna en jacuzzi in de tuin bij winterweer zijn heerlijk. Open haard, wandeling vanuit de achtertuin het bos in, het mooie stadje Durbuy vlakbij. Voor herhaling vatbaar!

Durbuy scoort een 8,4 uit 10, op basis van 379 reviews